PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting layout Te koop



xeanatic
18/05/04, 16:21
Hallo,

Ik heb deze hosting layout te koop.

Prijs: €50,-

U krijgt:
2 psd's (mainpagina en subpagina)
2 html bestanden (mainpagina en subpagina)

Deze layout zal maar 1 keer verkocht worden..

U kunt contact met mij opnemen via xeanatic@hotmail.com of door een PM te sturen..

Groeten,

Marcel

Luuc
18/05/04, 16:35
Origineel geplaatst door xeanatic
Deze layout zal maar 1 keer verkocht worden..Is dit een template ? Indien dit een template is wordt het wel vaker verkocht namelijk. Engelse tekst, "templatelook".

Pantsy
18/05/04, 16:39
Origineel geplaatst door Luuc
Is dit een template ? Indien dit een template is wordt het wel vaker verkocht namelijk. Engelse tekst, "templatelook".

Even goed lezen en er staat dat deze layout maar 1x verkocht word.

xeanatic
18/05/04, 16:43
Origineel geplaatst door Luuc
Is dit een template ? Indien dit een template is wordt het wel vaker verkocht namelijk. Engelse tekst, "templatelook".

Hallo ik heb deze layout zelf gemaakt en hij is nog nooit verkocht en zal ook maar een keer verkocht worden

Luuc
18/05/04, 16:43
Origineel geplaatst door TrancePitt


Even goed lezen en er staat dat deze layout maar 1x verkocht word. Dat weet ik, ik heb die tekst zelfs gequote. Ik probeer duidelijk te maken dat ik de website op een template van bijv. templatemonster vind lijken. Engelse teksten, templatelook e.d. Als het echt een website van templatemonster is, kan die website al vaker verkocht zijn, maar verkoopt de TS het maar 1 keer.

Edit: Ik zeg ook niet dat het een template is, maar ik vind het op een template lijken. Laat maar, ik zie de post van TS boven mij. Het is trouwens niet mijn bedoeling dit topic te verzieken, het was me niet duidelijk en stelde een vraag.

Keuningen
19/05/04, 20:01
Hoe zit het met de rechten van de foto gebruikt op de template?

Brammutje
19/05/04, 21:17
Hehe, en toen werd t stil. Tja je verwacht toch niet dat iemand die 50 euries voor z'n layout vraagt de rechten op de foto's heeft ;)

ThePostman
19/05/04, 21:52
Hm ik heb dat logo en die foto vaker gezien. Sorry hoor maar is duidelijk wel een template.

Undo
19/05/04, 22:10
Ik denk ook dat dit overduidelijk een template is. Het Engelse taalgebruik past niet bij de manier waarop de topicstarter in het Nederlands zichzelf uitdrukt, de foto is overduidelijk niet door deze persoon gemaakt want hij heeft niet eens een bedrijf, waarom dan mensen gaan betalen om op de foto te gaan...
Wat ook opvalt is de datum die er in voor komt '15th of january' en ik vind het echt erg onwaarschijnlijk dat de topicstarter zo maar even een typisch Amerikaans woord voor een onbekend persoon (John Doe) gebruikt.
En zelfs al is de lay-out toch zelf gemaakt, vind ik het een beetje een té standaard template.;) Maar ieder zo zijn smaak.

Savvas
19/05/04, 23:09
Jongens kom eens met harde feiten, dit zijn slechts speculaties, totdat iemand het tegendeel kan bewijzen word hier een normale layout verkocht door wellicht iemand die dit in zijn vrije tijd graag doet, of misschien wel een eigen designbureau heeft? Who knows...

xeanatic
20/05/04, 08:11
okay ik heb geen rechten op de foto maar ik deze layout wel helemaal zelf gemaakt en die tekst van 15th of january is gewoon filler tekst..

Ik heb deze gemaakt op 13/04 en nog nooit verkocht

Undo
20/05/04, 10:19
Hm, dat klinkt logischer ja, maar zeg dat dan meteen, bespaart een hoop moeite.

ronaldlokers
20/05/04, 13:10
Origineel geplaatst door xeanatic
okay ik heb geen rechten op de foto maar ik deze layout wel helemaal zelf gemaakt en die tekst van 15th of january is gewoon filler tekst..

Ik heb deze gemaakt op 13/04 en nog nooit verkocht

Je hebt geen rechten op de foto's?

dus je zegt nu eigenlijk: Ik mag dit helemaal niet verkopen of ik moet er eerst rechten over betalen

Beetje dom, vind je niet?

Pantsy
20/05/04, 13:22
Origineel geplaatst door ronaldlokers


Je hebt geen rechten op de foto's?

dus je zegt nu eigenlijk: Ik mag dit helemaal niet verkopen of ik moet er eerst rechten over betalen

Beetje dom, vind je niet?

Misschien is deze foto wel gratis beschikbaar gesteld door een fotograaf of uitgever....

Anyways jullie zijn weer lekker bezig mensen :)

ronaldlokers
20/05/04, 13:32
Origineel geplaatst door TrancePitt


Misschien is deze foto wel gratis beschikbaar gesteld door een fotograaf of uitgever....

Anyways jullie zijn weer lekker bezig mensen :)

Kan ook ja, nog niet aangedacht :D

Sorry, was weer is te snel met posten, maar kan natuurlijk altijd zijn dat er rechten over betaald moeten worden...

Booster
20/05/04, 14:43
Origineel geplaatst door TrancePitt
Misschien is deze foto wel gratis beschikbaar gesteld door een fotograaf of uitgever....

Anyways jullie zijn weer lekker bezig mensen :)
Het gebeurt zo zelden dat een stockphoto gratis beschikbaar is voor commerciele doeleinden dat je die kans gerust weg kunt redeneren.

Als dit wel het geval is, dan kan de TS vast de bron van de foto posten.