PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: fulltime/deeltijd php/mysql programmeur



alpenszene
17/05/04, 13:05
Gezocht: fulltime/partime php/mysql programmeur voor een jong bedrijf, barstensvol ambitie.

Je komt in de hele organisatie collega's tegen met verschillende achtergronden en met een rijke beroepservaring. Wij zijn een resultaatgerichte organisatie, waarin alle medewerkers ideeën kunnen aandragen en de verantwoordelijkheid op zich kunnen nemen voor de verdere verbetering van de service voor onze klanten. Als snelgroeiende, succesvolle organisatie hebben wij vele mogelijkheden voor talentvolle mensen.

Kernwaarden voor ons zijn; ambitie, plezier en samenwerken.


Voor verschillende projecten zijn wij op zoek naar een php/mysql programmeur, met enkele designkwaliteiten. Bij voorkeur voor een fulltime werkweek.


Bij intresse of voor meer informatie kunt u contact opnemen met martijn@digitalsnow.nl of bellen met 0181-650 146.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Erp

Triloxigen
20/05/04, 14:04
Ik wil eigenlijk wat meer ovet he bedrijf etcetc weten.
Waar zit het, is het de bedoeling dat het thuiswerken word, of op locatie.

Hoe heet het bedrijf, website, idee'en? etcetc

alpenszene
20/05/04, 14:23
DigiNLmedia (geen website) is gevestigd in Spijkenisse. In het bedrijf werken ongeveer 10 mensen. We zoeken voor een fulltime functie iemand voor op onze locatie, maar merken dat er erg weinig animo voor is.

Als programmeur kun je meerwerken aan diverse projecten. Al deze projecten zijn anders van opzet en brengen genoeg variatie met zich mee.

Werken bij DigiNLmedia betekend veel vrijheid op de werkvloer, werken in een jong team en genoeg moglijkheden.

vectoris
20/05/04, 16:12
Mmm jammer dat het een fulltime functie betreft, freelancen staat bij mij toch net iets hoger omdat ik dan iets flexibeler ben met mijn tijd. Toch jammer, aangezien het hier waarschijnlijk in de buurt is :).

M-BahZ
20/05/04, 16:25
Origineel geplaatst door vectoris
Mmm jammer dat het een fulltime functie betreft, freelancen staat bij mij toch net iets hoger omdat ik dan iets flexibeler ben met mijn tijd. Toch jammer, aangezien het hier waarschijnlijk in de buurt is :).
Freelancen kan ook fulltime hoor.
Een goede freelancer behoort niet minder uren te vullen omdat het zo makkelijk is om wat uurtjes gewoon niet in te vullen. ;)

vectoris
20/05/04, 16:27
ik bedoelde om fulltime bij één baas te zitten voor 'altijd', op dat punt ben ik wat meer project gericht en probeer ik zoveel mogelijk thuis te werken :). Maar goed ik neig offtopic te gaan ;).

Triloxigen
20/05/04, 16:57
Een webdev. bedrijf zonder website? :|

Ik werk overigens ook alleen Freelance, maar Spijkenisse is te ver voor mij :/

Kurtje
21/05/04, 22:24
Ik zie hier wel nut in, u kunt contact met mij opnemen via pb. Een portfolio e.d. is op aanvraag mogelijk

Beyonder
22/05/04, 21:20
Ik heb een team van designers en programmeurs tot mijn beschikking op dit moment. Allemaal in een laag loon land, dus relatief goedkoop. Het is echter wel eerste klas werk wat men levert op projectbasis met projectbegeleider, dus verwacht ook weer niet twee knopen te kunnen betalen;)

Het gaat om zeer ervaren designers (3 stuks) en zeer ervaren programmeurs (5), alles is al eens gedaan, zowat alle programmeertalen worden ondersteund.

Heb je interesse dan hoor ik het wel.