PDA

Bekijk Volledige Versie : En terug, het puntensysteem!



Ahead-IT
17/05/04, 10:15
== Welke niet moderator met meer dan 1000 posts heeft geen strafpunten? ==

Het puntensysteem is al vele malen in opstand gekomen, en nog nooit is er iets aan veranderd.

Ik, en nog andere gebruikers, heb al meer dan 1000 posts. Bij 4 posts zou ik volgens een moderator "iets" verkeerd gepost hebben, één maal was ik het eens. De andere drie keer waren onterecht be(voor)oordeeld. Steeds ongeveer 5 strafpunten, laat ons zeggen, nog één klacht erbij en je ziet me hier niet meer.

Anyway, hierbij heb ik me al neergelegd, maar dat neemt niet mijn mening weg over het puntensysteem.

Het kan gewoon niet zijn dan een gebruiker die op zijn 1e dag 5 strafpunten krijgt, die nog steeds bezit na 5 jaar WHT, terwijl je gebannen wordt op 25 punten.

Ik stel dus deze oplossingen voor:
- bij elke schijf van X posts gaan er X strafpunten af, strenge marges
- bij elke schijf van X tijd gaan er X strafpunten af, strenge marges
- de vermindering van strafpunten wordt besproken met een moderator

Uiteraard gaan de strafpunten nooit negatief, zodat je je eens kan uitleven op een minder goeie dag.

Wat vinden jullie hiervan? Alvast een poll om even, kort, te kijken wie voor/tegen het huidige systeem is.

Ik hoop dat het een degelijke discussie wordt, blijf dus on topic!

Een wijs (maar vervelend) man zei ooit: waar mensen zijn wordt GEMENST

InstantXs
17/05/04, 10:31
== Welke niet moderator met meer dan 1000 posts heeft geen strafpunten? ==

Ik?

Het is niet zo moeilijk om geen punten te krijgen hoor (en ik spreek uit ervaring)

Vind het huidige systeem wel best zo :)

Mikey
17/05/04, 10:50
Mij hoor je ook niet klagen om de punten, als ik mod was had ik er nog veel meer ermee om de oren geslagen :).... En vermindering van punten bij x posts is niet te doen, als een geruiker 80% onzin post en 20% nuttig, de mod kan dat niet allemaal bekijken. beetje moeilijk lijkt mij.

Ahead-IT
17/05/04, 10:59
Origineel geplaatst door Mikey
als een geruiker 80% onzin post en 20% nuttig, de mod kan dat niet allemaal bekijken. beetje moeilijk lijkt mij.
Dat lijken me zeer hoge marges.

Ik spreek over bijvoorbeeld per 100 posts, 1 a 2 punten minder.

Ik bedoel maar, als nog één maal op een moderator zijn teentjes trap, vlieg ik. Dat allemaal voor 4 posts van de 1050? Belacheljk ;) Hoeveel mensen die ik al niet geholpen heb, waar ik kan.

Domenico
17/05/04, 11:02
Wij gaan hier helemaal niet weer een discussie over starten. Nog even geduld en de punten worden voor iedereen gereset naar nul(als ik er tijd voor heb). Diegene die daarna nog op het forum begint te zeuren als er punten zijn uitgedeeld wordt die persoon gelijk verbannen. De regels zijn duidelijk en geen punten krijgen is gewoon heel erg makkelijk.

Grumpy
17/05/04, 11:08
Nounou. 2 keer adverteren buiten de advertentieforums, 2x5 punten.
1 keer flamen, 6 erbij.

Geen punten krijgen is echt niet zo moeilijk hoor.