PDA

Bekijk Volledige Versie : Onprofessionaliteit PCextreme



WenS
16/05/04, 11:11
- verwijderd -

Dennis
16/05/04, 11:21
Hoeveel duizend euro heb je nu schade? Mjah, dit is niet zo professioneel nee :)

WenS
16/05/04, 11:24
- verwijderd -

InstantXs
16/05/04, 11:28
Dan ben je zelf net zo onprofessioneel..

WenS
16/05/04, 11:29
- verwijderd -

WenS
16/05/04, 11:36
- verwijderd -

ThePostman
16/05/04, 11:46
Sleep hem voor de rechter! :D Kan vast wel, tijd = geld. Jij moest alles controleren dus kostte tijd.

Dennis
16/05/04, 11:46
Via de rechtbaak zou je alleen een schadevergoeding kunnen opeisen volgens mij. Aangezien je geen schade hebt geleden, zal de rechter alleen maar zeggen: "ey gast, zoek een hobby en stop met het pesten van andere mensen om niets".

Je moet hier gewoon niets op doen. Ga gewoon zelf verder. Je hebt er wat van geleerd, passwords changen = tres importante.

oscar
16/05/04, 11:51
Origineel geplaatst door WenS
Hij heeft zojuist ook nog eens bevestigd per mail dat die 't inderdaad gedaan heeft. En dat het stom van m was (ja nu ik het door heb zeker ;)).

Nu heb ik wel mooi een bevestiging. Wat kan ik nu het beste doen!?

Je hebt zeker een mooie bevestiging dan, als daaruit blijkt dat hij je systeem heeft gehacked dan kun je hem aangeven en ruineren, het is de vraag of je zover wilt gaan aangezien hij geen kwaad wilde.

Kun je geen regeling met hem treffen ter compensatie?, niemand zit te wachten op een strafblad. Bijv. 8 uur werk voor jou , 8x50=400,- + 100, voor de schrik.

ThePostman
16/05/04, 11:53
Precies Oscar, dat 15 jarige ventje even schikken met een bon van 500 euro :D:D Had ik wel gedaan. En dreigen met een advocaat.:)

Savvas
16/05/04, 11:54
Stelletje kinders. Die jongen heeft toch niks gedaan, baalde waarschijnlijk gewoon even dat hij een klant kwijt was. Dan ga je toch geen juridische stappen ondernemen, je zegt zelf al, hij heeft je geen schade toegedaan.

Waar gaat de wereld naar toe :(

Dennis
16/05/04, 11:56
Dreigen met een advocaat is niet legaal indien je dat even per mail of telefoon gaat doen.

Verder hoef je hier echt geen geld van te verwachten. De advocaat zal iig eerst nog eens E100 per uur kosten. Laat hij er bijvoorbeeld 8 a 10 uur mee bezig zijn.

En waarom zou jij recht hebben op een schadevergoeding? Misschien krijgt die gast hoogstens een boete, maar waarom zou die naar jouw gaan. Toon maar eens aan dat je echt financiele schade hebt gelopen.

oscar
16/05/04, 12:11
Ok, dennis, probeer eens te hacken bij ibm.com en dan gaan we kijken wat er gebeurt :) dan doe ik alvast een bod op je servers bij het kanton.

advocaat is niet nodig in eerste instantie
A) juridisch: je geeft hem aan, aangezien hij een strafbaar feit heeft gepleegd, zijn computers worden opgehaald door de politie en de deuren worden gesloten.
B) Je start een civiele procedure voor de schadevergoeding

of je treft een onderhandse regeling

of je geniet van de zon en laat het er bij zitten.

Koster
16/05/04, 12:12
Weet je wat erger is? Dat als mensen nu pcextreme intikken op google ze deze posts zullen vinden, ze de slechte posts op tweakers vinden, etc. Straf genoeg dus. Maak nog even een post met hun naam/adres erin en je bent compleet verzekerd. Het internet wist geen dingen uit, doe je wat fout, dan wordt het over 100 jaar nog terug gevonden ;)

WenS
16/05/04, 12:19
- verwijderd -

Henky!
16/05/04, 12:24
Ook als er geen schade is behandeld een rechter zoiets als huisvredebreuk. En misbruik van vertrouwelijke gegevens. Stom misschien om het wachtwoord niet te veranderen maar dat betekent nog niet dat iemand anders dat ongevraagd mag gebruiken.


Zelf was ik heel boos geworden.

Grumpy
16/05/04, 12:28
Bij hoeveel andere "klanten" zullen ze zulke "geintjes" ook wel niet uithalen?

almar
16/05/04, 12:42
Origineel geplaatst door Henky!
Ook als er geen schade is behandeld een rechter zoiets als huisvredebreuk. En misbruik van vertrouwelijke gegevens. Stom misschien om het wachtwoord niet te veranderen maar dat betekent nog niet dat iemand anders dat ongevraagd mag gebruiken.


Het moedwillig omzeilen van een barriere (firewall, wachtwoord etc.) met als doel toegang te verkrijgen tot een netwerk / server / thuispc or whatever heet computervredebreuk. Het is strafbaar en er staat uit mijn hoofd een celstraf op van max een half jaar.

BBB
16/05/04, 12:46
Kinderachtig? Die gasten zijn oplichters!!! Ik had daar ook een keer een account en toen zeiden ze dat ik teveel data verkeer had gebruikt. Vervolgens werd ik er zomaar af gegooid en ik kreeg mijn geld niet eens terug!!!

Let op voor deze oplichters!!!

Henky!
16/05/04, 13:08
Zo staat het in het wetboek van strafrecht:

Art. 138a.

1. Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan, indien hij:

a. daarbij enige beveiliging doorbreekt of

b. de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.

2. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk, indien de dader vervolgens gegevens die zijn opgeslagen in een geautomatiseerd werk waarin hij zich wederrechtelijk bevindt, overneemt en voor zichzelf of een ander vastlegt.

3. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk gepleegd door tussenkomst van de telecommunicatie-infrastructuur of van een telecommunicatie-inrichting die wordt aangewend voor dienstverlening aan het publiek, indien de dader vervolgens

a. met het oogmerk zich wederrechtelijk te bevoordelen gebruik maakt van verwerkingscapaciteit van een geautomatiseerd werk;

b. door tussenkomst van het geautomatiseerd werk waarin hij is binnengedrongen de toegang verwerft tot het geautomatiseerd werk van een derde.

Het een en ander is in gewone taak ook terug te lezen op:

http://www.infopolitie.nl/crimi/master.html?http://www.infopolitie.nl/crimi/compcrim/vredebreuk.htm

Carl<n-media>
16/05/04, 13:19
Weet je ook of hij bestanden heeft gedownload en/of bekeken?

Digiover
16/05/04, 13:21
Inderdaad, artikel 138a wordt overtreden, dus onmiddelijk aangifte doen! Neem gelijk even contact op met de BDE (Bureau Digitale Expertise) in je regio, normaal gesproken krijg je ze niet aan de lijn maar als je goed zoekt, vindt je een direct nummer. Het is namelijk mogelijk dat er meerdere Wetsartikelen worden overtreden, zoals bijvoorbeeld het storen/vernielen van geautomatiseerd werk (artikel 160<en een beetje>). Een gewone agent die je aangifte opneemt zal dit in eerste instantie niet weten
(de BDE wordt pas ingeschakeld als de "gewone" politie het niet meer weet, en uiteraard als de OvJ er een zaak in ziet).

Henky!
16/05/04, 13:38
En daarbij het misbruiken van vertrouwelijke informatie (wachtwoord). Moet toch ook ergens verboden zijn.

Alles bij elkaar toch een fikse werkstraf zo lijkt me. Plantsoentjes harken dus met medecriminelen!

PCextreme
16/05/04, 14:17
- verwijderd -

Johan-nl
16/05/04, 14:24
Origineel geplaatst door WenS
En hij heeft een kleine "schadevergoeding" betaald voor de tijd die ik er in gestoken heb.

Case Closed ;)

Spoedboeking dan zeker?

Andrew
16/05/04, 14:30
Origineel geplaatst door PCextreme

[ Op ander topics ga ik nu niet in, PCextreme heeft inmiddels dik 1200 tevreden klanten, en ik heb jullie echt niet nodig om daar een oordeel over te geven. Ik lach alleen maar als ik sommige reacties lees. Dit wilde ik nog even kwijt :). Het is jammer dat de WHT zo verziekt wordt door personen die allemaal hun eigen belang erbij hebben. Komop wie geeft mij ongelijk?]

Datum eerste registratie 10-01-2003

1200 klanten in 5 maanden doe je goed...

Rik
16/05/04, 14:42
Origineel geplaatst door Andrew


Datum eerste registratie 10-01-2003

1200 klanten in 5 maanden doe je goed...

10-1-2003 is bij mij al 16 maanden geleden :D

Andrew
16/05/04, 14:51
Origineel geplaatst door Rik


10-1-2003 is bij mij al 16 maanden geleden :D

Ow ja 2003 ;) verkeerd gekeken, maar dat is nog netjes :)

ThePostman
16/05/04, 14:54
Origineel geplaatst door PCextreme

[ Op ander topics ga ik nu niet in, PCextreme heeft inmiddels dik 1200 tevreden klanten, en ik heb jullie echt niet nodig om daar een oordeel over te geven. Ik lach alleen maar als ik sommige reacties lees. Dit wilde ik nog even kwijt :). Het is jammer dat de WHT zo verziekt wordt door personen die allemaal hun eigen belang erbij hebben. Komop wie geeft mij ongelijk?]

Hoeveel kinderen onder de 16 jaar? 1119? Heb je daar wel handtekeningen van de ouders van? ;)

Koster
16/05/04, 14:58
Origineel geplaatst door PCextreme


Ik wil hier eigenlijk toch graag even op ingaan en het volgende melden:

- PCextreme heeft hier verder niks mee te maken dit is gewoon een PRIVE kwestie.
- Dhr. X heeft netjes zijn geld terug gehad omdat hij niet verder wilde met onze nieuwe voorwaarden. Hij staat daarom ook volledig in zijn recht.

Verder is deze zaak netjes afgehandeld, en is dit allemaal prive voor mijn collega.

Ik reageer hierop omdat volgens Wouter vele excuses zijn aangeboden en dat er een schadevergoeding is gestort. Van mijn collega hoor ik dat hier verder helemaal niks van waar is.

Ik wil hiermee melden dat ik dit erg treurig vind.

Verder denk ik niet dat de WHT op dit topic zit te wachten dus zwijg ik verder omdat ik hier verder niks mee te maken heb.


[ Op ander topics ga ik nu niet in, PCextreme heeft inmiddels dik 1200 tevreden klanten, en ik heb jullie echt niet nodig om daar een oordeel over te geven. Ik lach alleen maar als ik sommige reacties lees. Dit wilde ik nog even kwijt :). Het is jammer dat de WHT zo verziekt wordt door personen die allemaal hun eigen belang erbij hebben. Komop wie geeft mij ongelijk?] zeg je nu dat er GEEN excuses zijn aangeboden en dat er geen schadevergoeding is betaald?

Johan-nl
16/05/04, 14:58
Origineel geplaatst door The Postman


Hoeveel kinderen onder de 16 jaar? 1119? Heb je daar wel handtekeningen van de ouders van? ;)


:D postman? heb je 6h.nl al verkocht btw? ;)

WenS
16/05/04, 15:07
- verwijderd -

Koster
16/05/04, 15:08
Origineel geplaatst door WenS


Wido heeft mij dit toch wel toegezegd.
Hij heeft tot morgen dit te doen. Mochten ze hier nu op terug komen dan kan die als nog een gesprekje op het politiebureau krijgen...

En het heeft weldegelijk met PCextreme te maken, dat was namelijk de aanleiding... idd, beetje zwak om het privee te noemen. Een mederker heeft de gegevens van pcextreme gebruikt om iets strafbaars te doen. Wat is daar privee aan?

Carl<n-media>
16/05/04, 15:10
Dan neem ik aan dat die medewerker ondertussen ontslagen is? En dat PCextreme aangifte heeft gedaan tegen deze medewerker.

WenS
16/05/04, 15:11
- verwijderd -

PCextreme
16/05/04, 15:13
- verwijderd -

fmanders
16/05/04, 15:18
Origineel geplaatst door PCextreme


We zijn gestart op 1 jan. 2004 ( officieel). Klanten daarvoor niet meegeteld.

Maar goed, ik kom hier niet om te patsen hoe goed het gaat.

of wel ... 1 jaar een niet legale onderneming gehad ?
of zie ik het nu fout ?

PCextreme
16/05/04, 15:20
- verwijderd - ( door mezelf )

Carl<n-media>
16/05/04, 15:20
Origineel geplaatst door fmanders


of wel ... 1 jaar een niet legale onderneming gehad ?
of zie ik het nu fout ?
Dat klinkt inderdaad vreemd. Leg eens verder uit ...

PCextreme
16/05/04, 15:24
- verwijderd - ( door mezelf )

WenS
16/05/04, 15:25
- verwijderd -

PCextreme
16/05/04, 15:27
- verwijderd - ( door mezelf )

WenS
16/05/04, 15:36
- verwijderd -

Carl<n-media>
16/05/04, 15:40
Ik denk dat het Wouter ook aardig wat dataverkeer heeft gekost als hij even een hele back up van de server download (40 GB of iets in die richting?).

WenS
16/05/04, 15:44
- verwijderd -

Rik
16/05/04, 16:16
Topic is weer open, vanaf nu on-topic blijven of er gaan puntjes komen...

Koster
16/05/04, 16:24
Kleine mededeling (geen punten aub): het verzieken van het forum van pcextreme zal niet veel helpen (http://pcextreme.nl/forum/index.php). Wouter heeft daar niks aan!

WenS
16/05/04, 16:26
- verwijderd -

The MAzTER
16/05/04, 16:51
Origineel geplaatst door NetRouting
Stelletje kinders. Die jongen heeft toch niks gedaan, baalde waarschijnlijk gewoon even dat hij een klant kwijt was. Dan ga je toch geen juridische stappen ondernemen, je zegt zelf al, hij heeft je geen schade toegedaan.

Waar gaat de wereld naar toe :(

eh.. ja juist? en dat noemt zich hoster. Pm me je root password even, dan zal ik ook ff checken wat op je server staat.


ik neem aan dat het hier om het root password gaat, dan moet je zeker aangiften doen. Wel beetje stom om daarvoor hetzelfde pw te gebruiken.

Met een excuus briefje e.d. moet je absoluut geen genoegen nemen. Weet jij veel wat voor info hij van je server afgehaalt heb, wat hij bij je klanten uitgehaald heeft of in db's etc van klanten heeft zitten neuzen. Misschien zelfs je hele mysql gedownload etc.

En PCExtreme heeft hier zeker mee te maken en zou deze persoon er uit moeten schoppen. Wie zegt dat dit niet eerder gebeurd is?

Zeer kinderachtig gedrag!

WenS
16/05/04, 16:59
- verwijderd -

Koster
16/05/04, 17:15
Origineel geplaatst door WenS
Gelukkig wist die de username van de root niet.
Hij heeft dus onder mijn prive account op die server gezeten.

Maar aangifte ga ik hoogstwaarschijnlijk morgen wel doen. zeker weten doen, anders doet hij het gewoon een andere keer weer bij iemand anders.

@PcExtreme: heeft Wido nu wel of geen excuses aangeboden? Elke post schrijf je wat anders en ik snap t niet helemaal...

WenS
16/05/04, 17:19
- verwijderd -

WenS
16/05/04, 17:21
BELANGRIJK:

Zou degene die als WHTer! op het PCextreme forum posten even contact met mij op kunnen nemen? Alvast dank :)

ThePostman
16/05/04, 17:26
Origineel geplaatst door WenS
Wido heeft wel excuses aangeboden. Zit nu met hem op MSN

Oftewel, ze deden net zo stoer van. Kom maar op met je advocaat. Maar ondertussen zijn ze bang en benaderen je persoonlijk van, he sorry man dit en dat. Ach ja je eigen keuze, als iemand mijn pc jat en later zegt sorry en ik krijg dat kreng terug. Sla ik hem op zijn bek en klaag hem aan. Wie weet wat hij met je bestanden gaat doen? Laat hem publiekelijk zijn excuses aanbieden ofzo.

Luuc
16/05/04, 17:40
Origineel geplaatst door The MAzTER
Met een excuus briefje e.d. moet je absoluut geen genoegen nemen. Weet jij veel wat voor info hij van je server afgehaalt heb, wat hij bij je klanten uitgehaald heeft of in db's etc van klanten heeft zitten neuzen. Misschien zelfs je hele mysql gedownload etc.PCextreme heeft op een privéaccount "ingebroken", je kunt dus vanaf daar geen klantgegevens wissen/downloaden/wijzigen etc.

Wido
16/05/04, 17:45
Ik ben dus de gene waar dit alles over gaat.

Ik had geen root password, laat dat duidelijk zijn.
Het ging als volgt:

Een klant mailde mij dat hij zijn MySQL database per ongeluk verwijderd had.

Dus ik ging in onze dump op zoek naar die database.
Toen kwam ik dus langs onze database met passwords en zag het password van WenS, welke een tijd bij ons gehost geweest is.

Ik probeerde dus in te loggen op Direct Admin bij hen met dat wachtwoord en dat lukte, was gewoon uit nieuwsschierigheid, geen kwade bedoelingen.

Ik heb toen een phpinfo bestand ge-upload een een test bestand van php, een soort MyShell bestand.

maar al snel kwam ik er achter dat ze de Apache onder de goede gebruiker hadden draaien, dus ik kon niets verder.

Ik heb verder niets gewijzigd aan het systeem of dingen vernield.

Het is nu allemaal al uithgesproken met WenS en laten het hierbij, verder gebeurd er niets.

Stom van me, dat zeg ik dan hier.

En over PCextreme hoeven jullie je niet druk te maken, we hebben genoeg tevreden klanten en het aantal groeit nog steeds.

Case voor mij closed.

ThePostman
16/05/04, 17:47
En de backup? Dat was gewoon wat extra service? Geven jullie dat bij alle ex-klanten ;)?

Carl<n-media>
16/05/04, 17:48
Dan nog is het inbreuk en mag dit niet volgens de wet.

Koster
16/05/04, 17:48
En de "backup" die je download?
Hoe weet je btw waar je op DA moet inloggen op de eigen servers van Wouter?
Ga je elke klant af om proberen in te loggen bij z'n nieuwe host of was Wouter toevallig de eerste bij wie je dit flikte?

Koster
16/05/04, 17:51
Je upload ook nog eens een MyShell bestand? Je hoopte dus dat je shell acces kreeg op wouters server?

Reconstructie:
- Je leest alle wachtwoorden van je exklanten door
- Gaat uitzoeken waar Wouter nu host
- Gaat uitzoeken waar Wouter zijn DA heeft staan
- Gaat inloggen onder Wouters username
- Gaat bestanden uploaden om shell access te krijgen
- Gaat bestanden downloaden
- Wouter komt erachter
- Bied je excuses aan aan Wouter
- PcExtreme zegt dat je geen excuses hebt aangeboden
- Jij zegt nu persoonlijk dat je wel excuses hebt aangeboden

Als ik Wouter was wist ik het wel...

Heb je nooit bij jezelf gedacht dat wat je deed fout was?
Vraag aan de rest: krijgt Wido hier (na aangifte) een strafblad door?

ThePostman
16/05/04, 17:56
Origineel geplaatst door Koster
Je upload ook nog eens een MyShell bestand? Je hoopte dus dat je shell acces kreeg op wouters server?

Reconstructie:
- Je leest alle wachtwoorden van je exklanten door
- Gaat uitzoeken waar Wouter nu host
- Gaat uitzoeken waar Wouter zijn DA heeft staan
- Gaat inloggen onder Wouters username
- Gaat bestanden uploaden om shell access te krijgen
- Gaat bestanden downloaden
- Wouter komt erachter
- Bied je excuses aan aan Wouter
- PcExtreme zegt dat je geen excuses hebt aangeboden
- Jij zegt nu persoonlijk dat je wel excuses hebt aangeboden

Als ik Wouter was wist ik het wel...

Heb je nooit bij jezelf gedacht dat wat je deed fout was?
Vraag aan de rest: krijgt Wido hier (na aangifte) een strafblad door?

Kotser koster R. De vries :)

Zo is het ook gebeurt in mijn ogen. Maar zoals al eerder gezegd moeten er meer aangiftes ](wat is meervoud van aangifte?) Bij de politie doorgevoerd worden mochten ze nog iets doen. Ofzo iets :) Gewoon gelijk advocaat aan het werk zetten.

Wido
16/05/04, 17:59
Nee, het zit allemaal niet zo in elkaar als jullie nu zeggen.

Waar zijn DA staat is niet al te moeilijk, staat gewoon een link op de website van WenS.

Ik weet hoe wouter heet en dus ook wat logisch gezien zijn username is.

Ik heb alleen rondgekeken, nooit de bedoeling gehad om alles plat te leggen.

Maar nogmaals, het is uitgepraat met Wouter en het is vrede.

Henky!
16/05/04, 18:01
Origineel geplaatst door Wido

Ik probeerde dus in te loggen op Direct Admin bij hen met dat wachtwoord en dat lukte, was gewoon uit nieuwsschierigheid, geen kwade bedoelingen..

Ik ben soms wel eens nieuwsgierig naar wat er allemaal in de slaapkamer van de buurvrouw gebeurd.

Mag ook niet:-)

WenS
16/05/04, 18:03
Om te voorkomen dat we hier een west europa conflict (afgeleid van het midden-oosten conflicht ;)) krijgen heb ik 't goed uitgesproken.

Zal deze keer door de vingers zien.
Volgende keer wordt er direct actie ondernomen.

Van mij mag die dicht en/of verwijderd worden.

//edit

In iedergeval allemaal bedankt voor de steun ;)

Koster
16/05/04, 18:04
Origineel geplaatst door Henky!


Ik ben soms wel eens nieuwsgierig naar wat er allemaal in de slaapkamer van de buurvrouw gebeurd.

Mag ook niet:-) En dan laat je ook MyShell.php achter (of gewoon een webcam ;) )
Wido, was Wouter toevallig de eerste exklant die je zo probeerde te belazeren of zijn er nog meer die er toch niet achter zijn gekomen?

Waarom doe je zoiets toch? Voel jij ook bij elke auto aan de achterklep (misschien is ie wel niet op slot)...

Origineel geplaatst door WenS
Om te voorkomen dat we hier een west europa conflict (afgeleid van het midden-oosten conflicht ;)) krijgen heb ik 't goed uitgesproken.

Zal deze keer door de vingers zien.
Volgende keer wordt er direct actie ondernomen.

Van mij mag die dicht en/of verwijderd worden.

//edit

In iedergeval allemaal bedankt voor de steun ;)
Als jij daar tevreden mee bent dan is dat de goede oplossing. Maar ben je niet gewoon te "lui" om naar de politie te stappen vanwege al die uren die je er dan in moet steken? Als iemand dit bij onze server zou flikken zou ik het wel weten.....

Wido
16/05/04, 18:09
Nee, er zijn niet meer klanten waar ik ook maar iets bij heb gedaan, maarja jullie zijn nu waarschijnlijk te koppig om dat te geloven hier.

Iedereen maakt fouten en dat is menselijk, jullie maken me niet wijs dat jullie heilige boontjes zijn welke alles goed doen.

Koster
16/05/04, 18:11
Origineel geplaatst door Wido
Nee, er zijn niet meer klanten waar ik ook maar iets bij heb gedaan, maarja jullie zijn nu waarschijnlijk te koppig om dat te geloven hier.

Iedereen maakt fouten en dat is menselijk, jullie maken me niet wijs dat jullie heilige boontjes zijn welke alles goed doen.
Inbraak is menselijk?

omg....




Origineel geplaatst door Johan-nl



Ja, en ga je dan ook stiekem naar binnen als ze slaapt?
Ja en dan probeert henky ook shell access tot z'n buurvrouw te krijgen :D



/edit:
Wouter, jammer dat je al je posts weghaalt. Stel je voor dat dit ooit nogmaals gebeurd, altijd handig om te hebben dan.

Johan-nl
16/05/04, 18:12
Origineel geplaatst door Henky!


Ik ben soms wel eens nieuwsgierig naar wat er allemaal in de slaapkamer van de buurvrouw gebeurd.

Mag ook niet:-)


Ja, en ga je dan ook stiekem naar binnen als ze slaapt?

WenS
16/05/04, 18:13
Mensen ik denk dat het nu wel welletjes is geweest.
Ik wil er zelf ook graag over ophouden nu, ben er nu al een groot deel van mijn zondag aan kwijt en dat is mij mijn weekend echt niet waard :)

fmanders
16/05/04, 19:17
Origineel geplaatst door Wido

Iedereen maakt fouten en dat is menselijk, jullie maken me niet wijs dat jullie heilige boontjes zijn welke alles goed doen.


ik breek bij de buren in.
ik "instaleer" op een van hun ramen een slot die van buiten te openen is.
hun komen erachter.
hun vragen aan mij een verklaring.
en ik zeg : "jah sorry , Iedereen maakt fouten en dat is menselijk"


moet ik toch maar eens onthouden ... je weet maar nooit :)


BTW.


Gefeliciteerd WenS,
Dat was je 250e post :D



WenS
WenS Internet Diensten

Geregistreerd: Apr 2004
Berichten: 250

The MAzTER
16/05/04, 19:33
sorry hoor WenS maar ik vind dat je hier een gruwelijke fout maakt.
ik had dit niet gepikt, Wido lult zich er nu wel heel makkelijk uit.

Tevens zou PCExtreme er goed aan doen om hem er uit te trappen. Volgende keer als iemand iets over PCExreme wilt weten en leest dit dan zal deze persoon als die slim is geen klant worden.

Ik vraag me ook af hoe het met de privacy zit bij PCExtreme. Als ze al op een account gaan inloggen op een server die helemaal niet van hun is, wat zullen ze bij hun eigen klanten dan wel niet doen? (mail van klanten lezen e.d.)

Nogmaals Wouter: stomme actie!

fmanders
16/05/04, 19:42
helemaal mee eens

ThePostman
16/05/04, 19:48
Inderdaad, dit is echt een stomme fout. Maar ja je bent niet te overtuigen, nu denken die lui van Pcextreme. Ach we lullen ons er wel uit.

Koster
16/05/04, 19:55
Origineel geplaatst door fmanders
helemaal mee eens ik ook :(

Domenico
17/05/04, 01:50
:rolleyes: