PDA

Bekijk Volledige Versie : Louche zaken



®on
16/05/04, 01:30
Ik kreeg vanavond dit binnen op de mail:

Geachte heer.

Wij als zeer ervaren hosters zijn opzoek naar een bedrijf die met ons samenwerkt

die dus 50% van de omzet krijgt en de samenwerkende bedrijf heeft geen kosten aan ons.

De enige waar wij gebruik willen maken is dan de kvk nr & btw nummer
Als het ware valt dan onze onderneming in uw hosting bedrijf. voor meer informatie kunt u mijn toevoegen op msn .. of contact opnemen via telefoon

Mocht u intressen hebben dan hoor ik graag van u

Met vriendelijke groet.
Wat ik hier van moet denken............

Koster
16/05/04, 01:33
Haha, en naar wie gaan de schuldeisers ;)

ThePostman
16/05/04, 01:33
:X "...Wij als zeer ervaren hosters..." LOL, ze zijn geen hosters, officieel gezien. Doet me denken aan kleine kinderen van circa 14, 15 jaar die van hun ouders geen KVK en BTW Nummer mogen :D.

Van welke adres komt deze mail? (De Host)

luser
16/05/04, 01:33
kiddies

Jan-Hein
16/05/04, 01:34
ahahahah .. waar ben je mee bezig? je vraagt op hosting.pagina.nl meer informatie over de samenwerking tenslote krijg je een mail van die gast en dan post je het zomaar hier neer? wat is dit voor een stome gedrag ?

Johan-nl
16/05/04, 01:35
Origineel geplaatst door headout
Ik kreeg vanavond dit binnen op de mail:

Wat ik hier van moet denken............

Posten een de eerste letter van zijn naam?

ThePostman
16/05/04, 01:36
Origineel geplaatst door Jan-Hein
ahahahah .. waar ben je mee bezig? je vraagt op hosting.pagina.nl meer informatie over de samenwerking tenslote krijg je een mail van die gast en dan post je het zomaar hier neer? wat is dit voor een stome gedrag ?

Verklaar u nader?

®on
16/05/04, 01:38
Origineel geplaatst door Jan-Hein
ahahahah .. waar ben je mee bezig? je vraagt op hosting.pagina.nl meer informatie over de samenwerking tenslote krijg je een mail van die gast en dan post je het zomaar hier neer? wat is dit voor een stome gedrag ?
Stom gedrag? Als je daar de vraag leest snap je direct dat er iets anders achter zit, en dat er iets niet in de haak is. Aangezien ik toch wel erg nieuwsgierig was...... :D

Jan-Hein
16/05/04, 01:39
Ik heb een bericht gelezen op hosting.pagina.nl Prikboard dat iemand wilt samenwerken ofzo Ron die vroeg om meer informatie en die heeft het blijkbaar gekregen .. Ik vind het niet netjes dat hij mensen niet in hun waarde laat,.

Mikey
16/05/04, 01:42
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=8235&t=8235

ThePostman
16/05/04, 01:45
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=8237&t=8235

Ah...dat veranderd de zaak wel... :X

Jan-Hein
16/05/04, 01:47
Ja inderdaad..

®on
16/05/04, 01:47
Origineel geplaatst door The Postman

Ah...dat veranderd de zaak wel... :X
Want?

ThePostman
16/05/04, 01:49
Origineel geplaatst door headout

Want?

Omdat het uitgelokt wordt, als iemand vraagt:
Mag ik jou slaan?
En ik zeg dan, ga daar en daar maar heen en geef wat meer info.

Hij slaat me vervolgens op me bek, dan ga ik ook niet naar de politie;)

Oftewel je geeft het "slachtoffer" valse hoop

®on
16/05/04, 01:58
Origineel geplaatst door Jan-Hein
Ik heb een bericht gelezen op hosting.pagina.nl Prikboard dat iemand wilt samenwerken ofzo Ron die vroeg om meer informatie en die heeft het blijkbaar gekregen ..
Opvallend dat jij weet te melden dat ik om meer informatie gevraagd zou hebben, dat staat daar namelijk helemaal niet.

ThePostman
16/05/04, 02:00
"...Maar net zoals Ron ben ik ook wel benieuwd naar nadere uitleg..." ?

®on
16/05/04, 02:01
Origineel geplaatst door The Postman
"...Maar net zoals Ron ben ik ook wel benieuwd naar nadere uitleg..." ?
Dat was niet mijn vraag ;)

Ik denk dat Jan-Hein wel snapt wat ik bedoel ;)

Jan-Hein
16/05/04, 02:02
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=8237&t=8235

Maar net zoals Ron ben ik ook wel benieuwd naar nadere uitleg


( ik kan namelijk ook lezen)

Jan-Hein
16/05/04, 02:03
Sorry Postman was sneller

ThePostman
16/05/04, 02:03
Ah oke:) Veel succes nog en ik kan maar 1 ding zeggen: "Peace"... oftewel wanneer jullie ruzie krijgen ban ik jullie zodra ik mod ben :D Dus Domenico of Rik? Ja of jij ensimguru;)

Ik ga slapen, welterusten kibbeldametjes :X

Carl<n-media>
16/05/04, 02:17
Beetje vreemd als je gaat vragen of een bedrijf zomaar even met je samen wil werken. Als je zelf niet eens de moeite neemt om naar de KvK te gaan, haal het plan om een bedrijf te starten dan helemaal uit je hoofd.

M-BahZ
16/05/04, 03:15
Ach.. als ze een niet te verwaarlozen aanbetaling willen doen zou dr nog wel wat te regelen vallen qua KvK inschrijvingen, BTW nummers, postadresjes, mailforwarding, telefoonforwarding etc. etc. ;)