PDA

Bekijk Volledige Versie : Isphost



FSCJasper
14/05/04, 15:55
Sinds ik merk dat veel klanten op dit forum ook kijken,zet ik hier alvast de mailing neer over de huidige gang van zaken:
---------
Beste,

Hierbij geef ik graag een update over de gang van zaken bij Isphost momenteel. Zoals bekend is de overname door reflexhosting afgeketst,door onacceptabel gedrag..dat wellicht nog verder ging dan 'alleen maar'de accounts 4 dagen down te laten liggen.

Momenteel zijn wij alle accounts naar de server van het overnemende bedrijf te verhuizen,en we proberen ervoor te zorgen dat vandaag elke klant weer kan inloggen op hun account. Dit bedrijf heeft zich al bewezen door kwaliteit en goede supportverlening. Ook zijn ze al jaren in de markt,en dat was ook een pre. Ik zal nog niet zeggen over welk bedrijf het gaat..dat komt nadat alle zaken 100% afgehandeld zijn.

Ik wil hierbij dus ook aan de klanten van reflexhosting mededelen dat Isphost niet met Reflexhosting meer te maken heeft,dus ook niet dat de accounts van de klanten van Reflex down liggen. Ook zijn alle mails die gestuurd zijn naar klanten van reflexhosting van gister en langer terug , ookal stond er onder 'Jasper Oelers'(misbruiken van de naam door nieuwe 'eigenaar'), ze zijn niet door mij geschreven!

Klanten van Isphost kunnen spoedig een mail verwachten over de huidige gang van zaken..sommige hebben hem al ontvangen.

Bedankt voor uw aandacht.

Met vriendelijke groeten,
Jasper Oelers
----------

host3000
14/05/04, 16:22
netjes Jasper :)

Savvas
14/05/04, 17:18
Heel netjes Jasper, vind het fantastisch hoe je dit aanpakt, mijn complimenten :)

FSCJasper
14/05/04, 17:19
Bedankt :)

Trexif
14/05/04, 17:52
:P had al een goede aanvaring met de reflexhosting eigenaren gehad omdat ik ze klanten probeerde te helpen, :P beetje vreemd iemand,,,,

CrAzY-BoY
14/05/04, 23:48
waarom wordt deze host niet afgeschoten????

The MAzTER
14/05/04, 23:54
Origineel geplaatst door CrAzY-BoY
waarom wordt deze host niet afgeschoten????

omdat zei hier netjes zelf een bericht posten.

Neemt niet weg dat ik het hele ISPhost verhaal vind stinken.

CrAzY-BoY
15/05/04, 00:07
ik had het hier niet over de persoon die de mail gepost heeft want dat vind ik tof. Ik heb het over die andere die ook al VIER dagen down is. Daar wordt het blijkbaar wel van gepikt maar van BASM niet. Ik vind dit unfair. Ofwel behandel je iedereen gelijk ofwel laat je dat allemaal links liggen maar niet zoals sommige nu bezig zijn. Die het blijkbaar plezant vinden om iemand door het slijk te halen

Anestheologist
15/05/04, 00:08
Omdat hier geen klanten komen klagen keer op keer ;)

Eris
15/05/04, 00:38
Origineel geplaatst door CrAzY-BoY
ik had het hier niet over de persoon die de mail gepost heeft want dat vind ik tof. Ik heb het over die andere die ook al VIER dagen down is. Daar wordt het blijkbaar wel van gepikt maar van BASM niet. Ik vind dit unfair. Ofwel behandel je iedereen gelijk ofwel laat je dat allemaal links liggen maar niet zoals sommige nu bezig zijn. Die het blijkbaar plezant vinden om iemand door het slijk te halen

Omdat hij zijn klanten met respect behandeld en dit voor het eerst overkomen is. Tijdens een verhuizing van zijn klanten naar een ander bedrijf. Hij heeft respect dan ik ik van jouw niet zien.

root
15/05/04, 00:52
no flaming en ontopic. thx

FSCJasper
15/05/04, 12:08
Het ergste ervan vind ik dat er nu klanten van Reflexhosting naar mij toe komen om verhaal te halen,en geloven dat Isphost Reflex heeft overgenomen,omdat dat op de site van Reflex staat. Ook heeft hij mijn naam onderaan de mails gebruikt,en dat vind ik echt onacceptabel en ik vraag me af of je hier stappen tegen kunt ondernemen. Vind het ook erg triest voor de klanten van Reflexhosting,want hun liggen nu al weken down. De klanten van Isphost hebben nu trouwens allemaal een nieuw account gekregen op een andere server.

Trexif
15/05/04, 12:26
Ach reflexhosting kan het makkelijk aan heb ik gehoort van hem,
Hij was boos op mij omdat ik over overname wou praten om een beteren toekomst van ze klanten.
Toen werdt hij erg boos. raar type kan jij ook niks aan doen jasper

FSCJasper
15/05/04, 12:30
Nee klopt..maar nu zit ik wel met een probleem dat zijn klanten naar mij toekomen om verhaal te halen en dan niet geloven wat de echte situatie is tussen Isphost en Reflexhosting. Het gaat verschillend van een simpel informatiemailtje tot een mailtje die dreigt tot aanklachten.

xserve
15/05/04, 12:50
Jasper, mischien is het een idee om op de hoofdpagina van ISPHost te zetten dat het verhaal val Reflexhosting een fabel is. Ik denk dat het je heel veel mailtjes kan schelen. (Weet niet hoeveel klanten reflex heeft, maar toch.)

FSCJasper
15/05/04, 12:56
Ja,daar ben ik nu mee bezig. Ben nu ook de site van Isphost over aant zetten op de nieuwe server,dan doe ik meteen de mailing online zetten op de website.