PDA

Bekijk Volledige Versie : profiel aangepast?



shared_user
13/05/04, 08:08
wue heeft mijn profiel (signature en branche) aangepast ik mag toch wel een link naar mijn aanbieding ub nuhb signature?

The MAzTER
13/05/04, 08:26
ub nuhb ??

4. Een signature mag niet meer dan 4 regels hoog zijn. Er mag 1 link naar de website, 1 link naar een test-bin en 1 e-mailadres geplaatst worden. De rest dient gewone tekst te zijn en mag geen aanbieding en/of prijzen bevatten. De opmaak en kleuren mogen niet veranderd worden. Ook mag er geen plaatje in de signature staan. Verwijzen naar je signature (en/of profiel) in je bericht is NIET toegestaan.

Grumpy
13/05/04, 11:05
Origineel geplaatst door The MAzTER
De opmaak en kleuren mogen niet veranderd worden.

Origineel geplaatst door The MAzTER
Steelt niet
de plaatselijke, provinciale en de centrale overheid,
dulden geen concurrentie.
Wat klopt er niet? :rolleyes:

shared_user
13/05/04, 11:10
opmaak :D

Flydesign.nl
13/05/04, 11:49
En je sig wat kleiner maken? Vind ik zelf wel handiger, anders staat het forum zo vol. Valt dat ook onder opmaak?

shared_user
13/05/04, 12:50
toch raar dat ik het niet mag en iemand met over de 700 posts wel. ik zal geen namen noemen he mikey ;) maar hij had dit al een hele tijd.

Domenico
13/05/04, 13:37
Origineel geplaatst door shared_user
toch raar dat ik het niet mag en iemand met over de 700 posts wel. ik zal geen namen noemen he mikey ;) maar hij had dit al een hele tijd.

Niemand mag dit maar we gaan niet elke dag alle sigs controleren. We zijn goed van vertrouwen zeg maar. ;)
Als wij zien dat iemand bijvoorbeeld de regels van de sig overtreed corrigeren wij dat snel. Jij weet zelf wel wat er fout aan was toch?

InstantXs
13/05/04, 13:43
Origineel geplaatst door Domenico

Als wij zien dat iemand bijvoorbeeld de regels van de sig overtreed corrigeren wij dat snel. Jij weet zelf wel wat er fout aan was toch?

Corrigeer je eigen sig ook ff dan ;)

shared_user
13/05/04, 13:47
:)

ik weet nu wat er fout is/was ja het zal ook niet weer gebeuren ;).

Domenico
13/05/04, 23:32
Origineel geplaatst door InstantXs


Corrigeer je eigen sig ook ff dan ;)

Nah, verschil moet er zijn. :D

ronaldlokers
13/05/04, 23:35
Origineel geplaatst door Domenico


Nah, verschil moet er zijn. :D

moet eigenlijk niet kunnen, maar ok, voor deze keer zie ik het door de vingers :X :W: :p

The MAzTER
13/05/04, 23:43
Origineel geplaatst door Grumpy


Wat klopt er niet? :rolleyes:

zo beter?

ThePostman
14/05/04, 00:05
Origineel geplaatst door The MAzTER


zo beter?

Ik heb een pb gestuurd voor die schaap van je :X

Ik vind zelf de sig in size 1 zeer mooi! Hup iedereen aan de size 1