PDA

Bekijk Volledige Versie : Deel van dedicated gezocht (of goedkope dedi)



simia
12/05/04, 18:54
Hallo,

Voor de websites europascouts.be en scouts-europe.be (die binnenkort zeer, maar ook zeer uitgebreid worden), ben ik op zoek naar een dedicated server, of een deel ervan, of enkele Gb's op een server waaraan ik meerdere URL's (meer dan twee) kan linken.

Praktisch: Linux-gericht, htpasswd heb ik ook nodig, PHP en SQL database, en qua gb transfer maandelijks, geef jullie prijzen maar. Tevens moet het ook mogelijk zijn dat al onze e-mail via die server kan lopen. Max prijs is ongeveer 250 euro per jaar (btw in).

Met dank voor uw prijsofferte.

Groeten,

Simia

SeppaR
12/05/04, 19:56
Foute forum, moet in Shared/ Colocation enzo voor aanbiedingen, scroll eens naar onder.
250 euro per jaar voor een Dedicated red je nooit, zal je toch eens moeten kijken naar een Reseller pakketje

Carl<n-media>
12/05/04, 19:58
Misschien handig als je wat specificaties opgeeft:
- data verkeer
- schijfruimte
- waar moet de server staan

shared_user
12/05/04, 20:03
indien u dit in het andere forum plaatst kunnen wij u een mooie aanbieding doen. u kunt eventueel ook mailen als dit van het forum mag.

krisdv
12/05/04, 20:12
Zoekt u deze hosting in BE - NL - USA ?

SNS
12/05/04, 20:19
Origineel geplaatst door SeppaR
250 euro per jaar voor een Dedicated red je nooit, zal je toch eens moeten kijken naar een Reseller pakketje

Inderdaad, zelfs niet in Amerika.

simia
12/05/04, 21:18
Ik heb het verplaatst

simia
12/05/04, 21:19
Plaatsing maakt niet uit - als dedi niet kan voor die prijs, geef me dan prijzen van reseller account

dreamhost_nl
12/05/04, 23:26
Plaats je verzoek nogmaals in het "Shared / Colocated / Dedicated / Reseller Aanvragen" forum en je krijgt vanzelf aanbiedingen...