PDA

Bekijk Volledige Versie : ENOM/Paypal



Dennis
11/05/04, 15:48
Wij overwegen om ENOM-ETP te worden met een inleg van $500. Wij maken dan 450euro over naar Paypal om vervolgens $500 over te maken naar ENOM.

Maar is het mogelijk dat wij wel een factuur met onze naam erop toegestuurd krijgen van ENOM en/of Paypal? Of dat wij deze kunnen uitprinten?

Dit zou namelijk handiger zijn bij het verwerken van domeinen in je administratie. (De inkoop dan)

The MAzTER
11/05/04, 15:58
neem een credit card, dan kan je direct naar enom betalen. En van enom krijg je wel iets wat op een invoice lijkt. Ik print die dingen gewoon uit en doe ze tussen de boekhouding

wat heb je voor prijzen als ENOM-ETP? ik was namelijk namelijk al $500 kwijt de eerste maand.

Websspace
11/05/04, 16:29
Bij Paypal kan je invoices afdrukken voor elke betaling.

Carl<n-media>
11/05/04, 17:09
Een credit card is handiger. Je kunt de afrekening van je credit card dan gewoon gebruiken als een soort van factuur.

Dennis
11/05/04, 17:37
Wij hebben geen creditcard en komen nog niet in aanmerking voor een zakelijke creditcard. (Pas nieuwe rekening bij Postbank Zakelijk)

Invoice-Manager is volgens mij alleen geschikt voor eBay-betalingen.

Websspace
11/05/04, 18:45
Ik heb het niet over invoice manager.. In Paypal zelf kan je ook gewoon een invoice opvragen voor je betaling :)

Kan het niet nakijken waar precies, want ik heb geen account meer daar.

Dennis
11/05/04, 18:50
Origineel geplaatst door Websspace
Ik heb het niet over invoice manager.. In Paypal zelf kan je ook gewoon een invoice opvragen voor je betaling :)

Kan het niet nakijken waar precies, want ik heb geen account meer daar. Bij HELP geven ze daar anders geen informatie over :)

Het is namelijk wel fijn om steeds een goed bewijs achter de hand te hebben dat jij daadwerkelijk ENOM voor die domeinregistraties betaald hebt.

The MAzTER
11/05/04, 19:02
Origineel geplaatst door Websspace
Ik heb het niet over invoice manager.. In Paypal zelf kan je ook gewoon een invoice opvragen voor je betaling :)

Kan het niet nakijken waar precies, want ik heb geen account meer daar.

je kan wel zo'n idioot ding uitprinten als je een betaling hebt ontvangen. Beetje vreemd