PDA

Bekijk Volledige Versie : Genaait?



DarkMastah
11/05/04, 15:15
Ik heb een jaar trug de domein fifanederland.nl van iemand overgekocht voor een jaar. Deze domein loopt bij dutchwebhosting. Het jaar derop kreeg ik weer een rekening de eerste keer zelfs met hosting erop wat er geeneens opzat het ging om een redirect naar veel telefoontjes 2 weken later eindlijk een goede rekening. Nu heb ik vaak tickets naar ze gedaan voor opzeggen ze zeggen per post of faxen nu heb ik meerdere malen gefaxt en nu zeggen ze per post. Ik heb nooit getekend voor deze naam en ben ook nog minderjarig. De vorige eigenaar heeft getekend. Dus ze kunnen toch geen geld bij me halen?

Dennis
11/05/04, 15:17
Uhm... de verhuizing van de hosting/domein is nooit schriftelijk aangevraagd?

En zijn die tickets waarbij je de opzegging hebt aangevraagd nog steeds gemarkeerd als open?

DarkMastah
11/05/04, 15:20
Nee er is nooit wat schriftelijk getekent naar dutchwebhosting of sidn.

Nee die zijn gesloten ik open telkens weer nieuwe.

xserve
11/05/04, 17:22
Als je niks getekend hebt lijkt het me uberhaupt niet eens dat het jou domeinnaam is. Toch? Waarom betaal je er dan in godsnaam geld voor?

DarkMastah
11/05/04, 18:06
Yup ik weet ut het zijn niet echt mensen de emails staat hun naam nog als HArm gwoon typfouten maar ze kunnen me dus niks doen ik heb nooit en te nimmer wat getekent.

Leandros
11/05/04, 18:15
Tip! Eis eerst dat de domein op jouw naam wordt gezet, nu staat die op naam van DutchWebHosting :


Resultaat voor fifanederland.nl

Domeinnaam fifanederland.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Dutchweb Hosting Solutions
Nieuweweg 2 a
4751 TG OUD GASTEL
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact M.S. vd Lingen
+31 (0)165 318788
office@dutchwebhosting.nl

Registrar Internet Service Europe*)
Nieuweweg 2 A
4751 TG OUD GASTEL
Netherlands

Technisch contact J.H.A. Van Der Lingen
+31 (0)167 528084
postmaster@fifanederland.nl
Technisch contact M.S. vd Lingen
+31 (0)165318788
tech@internetservice-europe.nl
Technisch contact H. de Lange
+31 (0)165317438
tech@internetservice-europe.nl

Nameserver ns1.fastserver16.nl 66.164.250.81
Nameserver ns2.fastserver16.nl 66.164.250.90

Datum eerste registratie 11-06-2002

DarkMastah
11/05/04, 18:51
Jah maar dat kost weer geld bij ze gloof ik
De domein wordt helemaal niet meer gebruikt dus ze mogen hem van mij opeten:X

Dennis
11/05/04, 18:53
Bel ze even. Stuur anders een brief.

dwhs
08/06/04, 21:59
Origineel geplaatst door DarkMastah
Ik heb een jaar trug de domein fifanederland.nl van iemand overgekocht voor een jaar. Deze domein loopt bij dutchwebhosting. Het jaar derop kreeg ik weer een rekening de eerste keer zelfs met hosting erop wat er geeneens opzat het ging om een redirect naar veel telefoontjes 2 weken later eindlijk een goede rekening. Nu heb ik vaak tickets naar ze gedaan voor opzeggen ze zeggen per post of faxen nu heb ik meerdere malen gefaxt en nu zeggen ze per post. Ik heb nooit getekend voor deze naam en ben ook nog minderjarig. De vorige eigenaar heeft getekend. Dus ze kunnen toch geen geld bij me halen?

Ter informatie:
deze domeinnaam is destijds geregistreerd op naam van ons daar op dat moment de betreffende aanvrager niet voldeed aan de eisen van de SIDN om een domeinnaam aan te vragen. Het pakket is wel degelijk met hosting aangevraagd in een later stadium na veel vijven en zessen, moest dit wederom gewijzigd worden in alleen een redirect, bla, bla.
Ook is er verzocht om wijziging tenaamstelling echter wilde men de kosten hiervoor niet voldoen. Verder gezien het feit dat wij in het verleden reeds veelvuldig problemen hebben gehad met de aanvrager van deze domeinnaam en het feit dat de betreffende minderjarig is heeft ons doen besluiten de domeinnaam te bevriezen.

Dat hij nu met veel stampij in dit forum probeert zijn gram te halen is twijfelachtig te noemen.

M.b.t tot je andere opmerking: (quote)
Yup ik weet ut het zijn niet echt mensen de emails staat hun naam nog als HArm gwoon typfouten maar ze kunnen me dus niks doen ik heb nooit en te nimmer wat getekent.

HArm is een van de medewerkers die zijn naam altijd als HArm plaatst in email dus niets type fout!

Beetje onder de maat meldingen plaatsen die niet op waarheid zijn gebaseerd.

root
08/06/04, 22:41
Ik wordt de laatste tijd ontzettend moe van mensen die meteen inspringen op de eerste de beste melding dat een hoster niet voldoet. Flame, afgunst en onderling het elkaars licht niet in de ogen gunnen wordt veel gerapporteerd. Degene die dit raporteren dank ik dan ook.

De proffesionaliteit onder resellers en hosters is ver te zoeken en ik ga inderdaad sterk geloven dat het hier een kinderforum aan het worden is. De uitstraling wordt door loze, niet beargumenteerde opmerkingen neergezet. Concurentie is prima, maar elkaar publiekelijk afslachten NEE. Een opmerking als " "oplichter" is gauw neer gezet en laat bij klanten meteen een indruk achter. Je kunt deze uitspraken gewoon weg niet zomaar doen.

Meerdere mensen beginnen het geflame onderhand beu te worden. Ik verzoek iedereen dan ook bij zijn eigen ten rade te gaan en WHT de uitstraling te geven zoals het hoort.

Een plek waar klanten en hosters samen komen om een betere markt inzicht te geven en te krijgen.

Grumpy
08/06/04, 23:10
Ik ben een tegenstander van posts deleten, maar deze topic was te gek voor woorden.

Ik heb verschillende flame en offtopic posts moeten verwijderen.
Als jullie je hier niet serieus kunnen gedragen kunnen jullie beter niet hier komen posten.

Volgende keer blijft het niet bij deleten, dan krijgen jullie allemaal ook een hoop waarschuwingspunten erbij. :mad:

Nu terug on-topic!

dreamhost_nl
10/06/04, 10:48
Ik denk dat DarkMastah en dwhs er samen maar moeten proberen uit te komen. Het lijkt me anders een discussie zonder einde. :X