PDA

Bekijk Volledige Versie : outsouring support in NL ?



eszet
10/05/04, 23:14
Zijn er in Nederland of België bedrijven zoals Actsupport.com of Hostworks.ca waarbij je je support gedeeltelijk kan outsourcen, bv. voor 's nachts? Maar die dan de support requests in het nederlands kunnen ondersteunen?

Stef.

luser
10/05/04, 23:24
Wat bedoel je met support, alleen maar de aanvraagjes van de klant als ze iets willen installeren of ook onsite support bij gecrashte servers?

eszet
10/05/04, 23:33
Ja, enkel de "algemene support requests": installaties die niet lukken, login probs, vragen over werking CPanel,... De usual stuff.
Niet voor problemen op OS of hardware niveau.

IVX Internet
11/05/04, 11:46
ja dit doen wij.

Mail ons (zie ons profiel) voor meer details.

ciao!

Henky!
13/05/04, 00:33
Origineel geplaatst door IVX Internet
ja dit doen wij.

Mail ons (zie ons profiel) voor meer details.

ciao!

Ik denk dat je je vergist. Eszet zoekt een externe 24 uur service voor het beantwoorden van (email) vragen van klanten. Zo begrijp ik tenminste. En dat alles in de Nederlandse taal. Interessante vraag. Telefonisch gezien kan voor verkoop en basic questions een Call Centre wellicht uitkomst bieden.

In elk geval zie ik op jullie website niets wat op zoiets lijkt. Of kijk ik verkeerd?

Henky!

IVX Internet
13/05/04, 07:53
dan kijk je verkeerd :)

momenteel doen we reeds 8 maanden een paar outsourcing projecten voor internationale bedrijven. Andere outsourcing projecten zijn momenteel op aanvraag en over een kleine 2 maanden wordt de site aangepast en uitgebreid met deze diensten omdat dan ook ons nieuwe kantoorpand in gebruik zal worden genomen met daarin meer ruimte en dus ook de ruimte om meer outsourcing projecten aan te nemen.

Ciao!

eszet
13/05/04, 09:05
Interessante vraag
Ja, stel ik niet zo vaak ;)


In elk geval zie ik op jullie website niets wat op zoiets lijkt
Had ik ook niet gezien...


Andere outsourcing projecten zijn momenteel op aanvraag en over een kleine 2 maanden wordt de site aangepast en uitgebreid met deze diensten
OK, ik denk zoiets ten vroegste sept/okt nodig te hebben. Zal dan nog eens bij IVX komen kijken.

Bedankt,
Stef.

PS:
op jullie site werkt de link naar FAQ in de index aan linkerzijde goed, maar onderaan de pagina's gaat de link naar faqs.php terwijl dat faq.php moet zijn. You're welcome :)