PDA

Bekijk Volledige Versie : Closed subject: spam door Rik



Warsaw PL
10/05/04, 11:36
Ik wil graag reageren op die Rik de Moderator die een topic startte zonder eerst uit te zoeken of er inderdaad sprake was van spam door Colinks of niet.

Van een moderator zou je verwachten dat hij dit soort grapjes met de betrokken partijen op zou nemen in een PB, via email of telefoon maar zeker niet op de manier zoals hij dit heeft ''gespeeld''.

Zoals in een post van een mede-moderator werd gesuggereerd als zou Collinks dat hebben moeten doen, maar die post is tussentijds verwijderd omdat die moderator Richard duidelijk heeft ingezien dat zijn goede raad beter bedoeld was geweest voor zijn mede moderator.

Na wat onderzoek blijkt deze moderator diensten aan te bieden die lijken op de diensten die door Colinks worden aangeboden, waardoor naar mijn mening deze moderator niet alleen zijn boekje te buiten is gegaan, maar gewoon geband hoort te worden.

Een excuus heb ik nergens gezien, alleen een schop na naar ene B Juris, en dan het topic sluiten, wat een brutaliteit.

De grootste wanvertoning die ik op dit forum heb meegemaakt.

Wie weet wat er nog meer door die sukkel wordt aangericht zonder dat wij dat weten ?

Weg met dat gezwel is mijn laatste voordat ik ook geband ga worden.

Johan-nl
10/05/04, 11:43
Origineel geplaatst door Warsaw PL

Doe eens even normaal zeg...
Rik is niet alleen mod, maar ik gewoon een "webhosting talker"
Hij kan/mag ook gewoon zijn mening geven.

Als hij die "spam" mailing zelf heeft ontvangen,
dan kan hij hier op WHT gewoon zijn oordeel posten.



Origineel geplaatst door Warsaw PL

Na wat onderzoek blijkt deze moderator diensten aan te bieden die lijken op de diensten die door Colinks worden aangeboden, waardoor naar mijn mening deze moderator niet alleen zijn boekje te buiten is gegaan, maar gewoon geband hoort te worden.

Wie op wht bied deze diensten niet aan..... (dit is wht hallo!)

Warsaw PL
10/05/04, 11:48
Niet als mod, hij hoort eerst uit te zoeken of de spam inderdaad van de door hem genoemde partij afkomstig is.

Hij is als mod namelijk in een bevoorrechte positie.

Warsaw PL
10/05/04, 11:52
Origineel geplaatst door Johan-nl

Doe eens even normaal zeg...
Rik is niet alleen mod, maar ik gewoon een "webhosting talker"
Hij kan/mag ook gewoon zijn mening geven.

Als hij die "spam" mailing zelf heeft ontvangen,
dan kan hij hier op WHT gewoon zijn oordeel posten.



Wie op wht bied deze diensten niet aan..... (dit is wht hallo!)

Hij kan strafpunten uitdelen.

Jij ook ?

Hij heeft het bericht uiteindelijk weggeknipt wat erop duidt dat hij de plank mis sloeg, hetgeen betekent dat hij ten onrechte een beschuldiging op een landelijk forum heeft geplaats.

Als ik iets met Colinks zou hebben, zou ik hem vervolgen.

The MAzTER
10/05/04, 11:57
Origineel geplaatst door Warsaw PL
Als ik iets met Colinks zou hebben, zou ik hem vervolgen.

waarom zeur je hier dan?

als jij niets met Colinks te maken heb waarom klaag je? Laat Colinks en Rik dit samen uitzoeken.


Nog even iets anders: mocht jij, B Juris etc allemaal van Colinks zijn, dan vind ik Colinks echt een kinderachtig ongeregeld zooitje.

Koster
10/05/04, 12:05
Origineel geplaatst door The MAzTER

Nog even iets anders: mocht jij, B Juris etc allemaal van Colinks zijn, dan vind ik Colinks echt een kinderachtig ongeregeld zooitje. laten we hopen van niet.
Vraag me btw af wat die kloontjes toch zielig aan het doen waren, want het topic liep toch goed? En dan al deze reacties...
Vraag me soms af of hier nog wel veel professionals rondlopen....

Evilarlos
10/05/04, 12:10
Origineel geplaatst door Warsaw PL
is mijn laatste voordat ik ook geband ga worden.

Goed idee... (verder ga ik aan zo iemand geen woorden vuil maken. Rik doet goed werk en daar twijfel ik in iedergeval niet aan.)

Warsaw PL
10/05/04, 12:16
Origineel geplaatst door The MAzTER


waarom zeur je hier dan?

als jij niets met Colinks te maken heb waarom klaag je? Laat Colinks en Rik dit samen uitzoeken.


Nog even iets anders: mocht jij, B Juris etc allemaal van Colinks zijn, dan vind ik Colinks echt een kinderachtig ongeregeld zooitje.

Ik klaag over het feit dat een moderator nooit een dergelijk topic had mogen starten. Wie het daar niet mee eens is, .......... !!

Ik heb niets met colinks te maken schreef ik al eerder.

Leer lezen zou ik alleen nog willen zeggen.

superior-is
10/05/04, 12:47
Lijkt me zinniger dat dit onderling uitgesproken wordt. Zeker als je zegt dat je niets met Colinks te maken hebt.

Domenico
10/05/04, 13:46
:rolleyes:

Het lijkt me beter dit topic te sluiten.
Als betrokkenen hier nog iets over kwijt willen dan weten jullie mij te vinden.

@warsaw, nog een zo'n post en je wordt zoals je zelf al verwacht gewist. De eerstvolgende posts van jou zijn zinvol or else...
Kunnen we nog wat substantieels van je verwachten?


EDIT: Bij nader inzien is Warsaw van dit forum gebanned aangezien wij niet kunnen accepteren dat gebruikers ander gebruikers uitmaken voor "sukkel" en "gezwel".

Wij kunnen best tegen kritiek maar laat deze dan wel gefundeerd zijn. Laten we het vooral leuk houden en ook een les voor anderen.