PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller



Kiwi
09/05/04, 21:50
Ik denk er over ook webhosting aan te gaan bieden via een reseller acount. Als er iemand nog een goede aanbieding heeft aub hier posten. Het hoeft dus niet z'n gek groot pakket te zijn want ik ben een beginner... Nog een vraagje is het verstandig om een reseller mogelijkheid aan tebieden op mijn website. Als iemand dat zeg maar aanvraagt kan ik toch altijd nog weer meer data etc. aanvragen..

Carl<n-media>
09/05/04, 22:21
Mag ik vragen of u over een KvK nummer beschikt?

Hoeveel schijfruimte en dataverkeer wenst u?

Kiwi
09/05/04, 22:24
Ik beschik nog niet over een kvk nummer (kan dat al meteen zo van te voren dan als je niks heb) en tja schijfruimte en datat... een klein pakket 10 gb data en space die daar bij hoort.. liefst een beetje vol pakket onbeperkt databasen subdomeinen, en pop3 etc.. meschien een afspraak over goedkope domein registratie als ik er bijv. 10 per jaar af neem..

Websspace
09/05/04, 23:00
Voor aanvragen moet je hier zijn:
http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14


Het kan interessant zijn om ook zelf reseller accounts aan te gaan bieden, zolang je aanbieder die mogelijkheid ook ondersteunt (vragen dus). Over het algemeen zijn resellers wel goede klanten. Ze hebben grotere (duurdere) pakketten, ze betalen altijd op tijd (anders krijgen ze misschien wel gedonder met hun klanten als de site down is door wanbetaling), en hebben meestal ook minder support nodig. Good luck! :)

timmeh
10/05/04, 00:06
Carl.... Heb jij nog wat meer bij te dragen aan het forum dan aan iedereen te vragen of ze wel een kvk inschrijving hebben? gutgut

Savvas
10/05/04, 08:47
Origineel geplaatst door timmeh
Carl.... Heb jij nog wat meer bij te dragen aan het forum dan aan iedereen te vragen of ze wel een kvk inschrijving hebben? gutgut

Ik denk dat Carl zich een beetje ergert aan de hoeveelheid mensen die een hostingbedrijf willen starten zonder bij de consequenties na te denken.

Carl<n-media>
10/05/04, 16:02
Origineel geplaatst door NetRouting


Ik denk dat Carl zich een beetje ergert aan de hoeveelheid mensen die een hostingbedrijf willen starten zonder bij de consequenties na te denken.
En in onze AV staat dat wij niet aan illegale praktijken mee werken. Vandaar dat een KvK inschrijving bij ons verplicht is als je reseller wilt worden.

S2S-Guust
10/05/04, 16:13
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

En in onze AV staat dat wij niet aan illegale praktijken mee werken. Vandaar dat een KvK inschrijving bij ons verplicht is als je reseller wilt worden.

Wij hebben ook veel resellers die het pakket NIET door verkopen aan derden en alleen voor of voor zichzelf houden of delen met vrienden o.i.d. Dan is een KvK niet nodig.

@Kiwi:
Je kan het beste contact nemen met de hoster waar je resellt of je ook reseller pakket kan door verkopen. Omdat geen enkel(voor zover ik weet) control panel dit ondersteunt doen wij dit handmatig. Jij mailt ons met de pakket gegevens en wij maken het pakket aan en factureren alleen jou.

Carl<n-media>
10/05/04, 16:19
Origineel geplaatst door S2S-Guust
Wij hebben ook veel resellers die het pakket NIET door verkopen aan derden en alleen voor of voor zichzelf houden of delen met vrienden o.i.d. Dan is een KvK niet nodig.
Maar hier staat dat het bedoeld is om door te verkopen.

Trexif
10/05/04, 17:33
Origineel geplaatst door S2S-Guust


Wij hebben ook veel resellers die het pakket NIET door verkopen aan derden en alleen voor of voor zichzelf houden of delen met vrienden o.i.d. Dan is een KvK niet nodig.

@Kiwi:
Je kan het beste contact nemen met de hoster waar je resellt of je ook reseller pakket kan door verkopen. Omdat geen enkel(voor zover ik weet) control panel dit ondersteunt doen wij dit handmatig. Jij mailt ons met de pakket gegevens en wij maken het pakket aan en factureren alleen jou.


Er bestaan een aantal cp waar reseller weer een reseller kan aanmaken, weet alleen niet meer hoe hij heet

Carl<n-media>
10/05/04, 18:01
HELM kon dat geloof ik.

Kiwi
10/05/04, 21:56
Maare kweet niet of het een domme vraag is hoor maar ik heb ook wel eens gehoord (als je zelf geen kvk nummer hebt) dat je via de hosting gewoon de btw. etc. verekkend dus zeg maar beetje voor hun verkoopt alleen onafhnakelijke website hebt.

S2S-Guust
11/05/04, 12:54
Origineel geplaatst door Kiwi
Maare kweet niet of het een domme vraag is hoor maar ik heb ook wel eens gehoord (als je zelf geen kvk nummer hebt) dat je via de hosting gewoon de btw. etc. verekkend dus zeg maar beetje voor hun verkoopt alleen onafhnakelijke website hebt.

Dit is volgens mij mogelijk als je als 'freelancer' Sales doet voor een bedrijf. Ik weet echter niet 100% zeker of dit mag en hoe dit mag.