PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller



Kiwi
09/05/04, 21:50
Ik denk er over ook webhosting aan te gaan bieden via een reseller acount. Als er iemand nog een goede aanbieding heeft aub hier posten. Het hoeft dus niet z'n gek groot pakket te zijn want ik ben een beginner... Nog een vraagje is het verstandig om een reseller mogelijkheid aan tebieden op mijn website. Als iemand dat zeg maar aanvraagt kan ik toch altijd nog weer meer data etc. aanvragen..

Carl<n-media>
09/05/04, 22:21
Mag ik vragen of u over een KvK nummer beschikt?

Hoeveel schijfruimte en dataverkeer wenst u?

Kiwi
09/05/04, 22:24
Ik beschik nog niet over een kvk nummer (kan dat al meteen zo van te voren dan als je niks heb) en tja schijfruimte en datat... een klein pakket 10 gb data en space die daar bij hoort.. liefst een beetje vol pakket onbeperkt databasen subdomeinen, en pop3 etc.. meschien een afspraak over goedkope domein registratie als ik er bijv. 10 per jaar af neem..

Websspace
09/05/04, 23:00
Voor aanvragen moet je hier zijn:
http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14


Het kan interessant zijn om ook zelf reseller accounts aan te gaan bieden, zolang je aanbieder die mogelijkheid ook ondersteunt (vragen dus). Over het algemeen zijn resellers wel goede klanten. Ze hebben grotere (duurdere) pakketten, ze betalen altijd op tijd (anders krijgen ze misschien wel gedonder met hun klanten als de site down is door wanbetaling), en hebben meestal ook minder support nodig. Good luck! :)

timmeh
10/05/04, 00:06
Carl.... Heb jij nog wat meer bij te dragen aan het forum dan aan iedereen te vragen of ze wel een kvk inschrijving hebben? gutgut

Savvas
10/05/04, 08:47
Origineel geplaatst door timmeh
Carl.... Heb jij nog wat meer bij te dragen aan het forum dan aan iedereen te vragen of ze wel een kvk inschrijving hebben? gutgut

Ik denk dat Carl zich een beetje ergert aan de hoeveelheid mensen die een hostingbedrijf willen starten zonder bij de consequenties na te denken.