PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Way2Fast.org / Hosting



Thiaz
08/05/04, 15:57
Wat is er te koop:

- Domein: Way2Fast.org (http://www.way2fast.org/)
- Shared Hosting pakket, 150 Mb opslag, 28 Gb traffic/Maand, Colinks/Linkup.
- Inclusief inhoud, game, database, source code, de hele handel.

Gaat weg ivm nieuw project (afterdeath), en dit project is niet geheel naar bedoeling verlopen, het trekt te weinig leden, maar met een beetje goede marketing kan je er zeker wat van maken.

Statics:

April 2004:

- Hits: 2951030
- Verschillende Hosts: 9777
- Traffic: ~5 Gb
- Geregistreerde gebruikers: ~700

Statics url op aanvraag (pm) verkrijgbaar.

Way2Fast is een oline spel, waarin de gebruikers zich bevinden in een "karakter" van een straatracer, de bedoeling is om je eigen gang te creeren en zo respect te verdienen.

Er zijn tientallen mogelijkheden is het spel, je kan tegen mensen racen, geld verdienen door stelen, dealen van drugs in verschillende steden en wijken, het tunen -kopen/verkopen van onderdelen en/of hele auto's- van auto's, het meedoen aan de lotterij, autobeursen, en natuurlijk je concurrenten overhoop schieten.

Momenteel draait Way2Fast niet op zijn orginele server omdat ik met een dedicated server zit die ik ergens voor moest gebruiken.

Informatie:

- Domein geldig tot: 17-Sep-2004
- Shared hosting geldig tot: 17-Sep-2004
- Kosten per jaar: 150 euro excl. btw
- Hoster: Colinks/Linkup

Vraagprijs is er niet, indien je bied kan dat via hier :)

shared_user
08/05/04, 15:59
- Shared hosting geldig tot: 17-Sep-2003
:s 2004 zeker

Thiaz
08/05/04, 16:05
Origineel geplaatst door shared_user

:s 2004 zeker

*oops*, editted, inderdaad 2004

Hjalmar
09/05/04, 12:26
Verdien je met je site?

Of is het een non-profit...
Dan kan het echter niet uit 150 euro per jaar!

Groet,
Hjalmar

shared_user
09/05/04, 12:38
ik denk dat de meesten wel bij zichzelf kunnen/willen hosten en anders miss wel een goedkopere zoeken.

Thiaz
09/05/04, 14:15
Zoals ik al aangeef, hosting/domein is geldig en betaald tot september 2004, na die tijd kan je zelf kiezen wat je doet natuurlijk ... :)

host3000
09/05/04, 14:45
Pff, laat ik de TS dan maar een eerste bod geven:

€ 150,-

Thiaz
09/05/04, 19:35
Ook wil ik zeggen dat Way2Fast een optie heeft om te doneren, wanneer je doneert krijg extra opties, hoewel er momenteel weinig donateurs zijn kan je natuurlijk meer opbouwen om bij dat donating pakket te stoppen.

(inmiddels zijn we de 750 geregistreerde users gepasseerd)

Nog wat dingen die er zijn:

- Aangemeld bij gamesites200.com, Way2Fast doet mee aan de banner exchange (uitwisseling met andere games).

Daarbij komt er nog 1 maand ask-and-fix optie, in die maand kan je aangeven wat je er graag bij wilt hebben, en dat zal ik dan keurig (kosteloos) opbouwen, dat moet echter wel reeel zijn.