PDA

Bekijk Volledige Versie : Het "niveau" van webhostingtalk.nl



timmeh
08/05/04, 13:50
Hallo,

Sorry mensen, maar ik vind dat het nu toch echt te erg gaat worden. Mensen die hier alleen maar komen om anderen af te zeiken. Commentaar geven. Ik zeg altijd maar zo: Als je niets zinnigs te melden hebt, hou dan je mond. Ik post hier zelf ook geen informatie over mijn bedrijf. Puur en alleen omdat ik geen zin in dit gezeur heb. Ik vind ook dat hier wat aan gedaan moet worden. Een bepaalde regeling ofzo. Eigenlijk te triest voor woorden dat het zo moet. Hopend dat het niveau weer wat stijgt op het forum.

MVGR Tim

RobbertC
08/05/04, 13:53
Goed idee. Maar het enige wat wij (mods) kunnen doen, is nog strenger moderaten.

Het moet ook van de users zelf komen. Een beter forum begint bij je zelf.

Voor de duidelijkheid, ik heb het niet over Tim specifiek, maar in z'n algemeenheid.

Domenico
08/05/04, 15:30
Dit hebben we al vaker besproken en wij doen wat we kunnen om het bashen tegen te gaan. Als mensen nu eerst eens goed naar zichzelf kijken voordat ze anderen gaan beschuldigen. Over het zogenaamde "niveau" wil ik het al helemaal niet meer hebben. De gebruikers die zich schuldig maken aan het overtreden van de regels voelen dat later zelf wel. Ik ga er namelijk vanuit dat de intelligente mensen onder ons het kaf van het koren makkelijk kunnen scheiden. Gebruikers die langdurig niets te melden hebben en alleen maar afzeiken worden vanzelf gebanned.