PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Hulp met site



Mr.mike
07/05/04, 22:06
Beste lezers

We zijn een nieuw project begonnen, namelijk een game site. En nu wil niet van jullie horen “ kom met wat nieuws want er zijn al zoveel game site “ want dat helpt niet.

Voorheen waren we met psflames/ps3gaming bezig zoals jullie nog misschien kunnen herinneren. Echter hadden we net een klein beetje succes tot we gingen fuseren met een andere game site, dat ging hellaas niet zoals we hadden gehoopt. Dus toen waren we daarmee weer gestopt. En wat hebben we nu? Niks!

Daarom zijn we ( een vriend van me en ik ) een nieuw project begonnen. We gaan het houden over “The Next Generation Consoles” maar we houden wel gewoon de info van de huidige consoles.

Maar we kunnen niet met z`n 2en de site aantrekkelijk houden. Daarom zijn we opzoek naar mensen die zich willen inzetten voor de site… Maar je moet beschikken tot:

* Goed Nederlands wat lekker leest.
* Grammatica moet dik in orde zijn, naast de grammatica moet ook de spelling in orde zijn.
* We nemen niemand aan die jonger is dan 15 jaar.
* Moet wel enthousiasme tonen, dus niet met de pet ernaar gooien
* Kennis van de Engelse taal, dus in staat zijn om Engelse begrippen in je review naar voren komen, goed uit te leggen

Als je aangesproken voelt neem dan alstublieft contact met ons op.

Msn: independent_mikey@hotmail.com

Email: Webmaster@next-gen.nl


Vriendelijke groet: Michael Buis


www.next-gen.nl

therealchrizz
07/05/04, 22:51
Klinkt interessant.. Wat zijn jullie precies van plan om allemaal op de site te zetten? Ik ken nog wel iemand die daar misschien interesse in heeft.

Mr.mike
08/05/04, 10:35
Beste therealchrizz

We zijn bereid om zo veel mogelijk informatie geven wat betreft de: The Next Generation Consoles. Maar zoals ik zei in m`n eerste post "we houden wel gewoon de info van de huidige consoles" (Reviews, Previews, Nieuwsposts, Column.. etc)