PDA

Bekijk Volledige Versie : Mag dit?



Karin
07/05/04, 20:55
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51157

Ik snap het even niet meer. Toen ik hier maanden geleden kwam en (ja stom) zonder de regels te lezen gelijk adverteerde in dezelfde trant als bovenstaande thread (maar dan .... biedt zich aan ipv .... zoekt opdrachten), kreeg ik 5 punten, en hier gebeurt nu niets mee. Het kan toch niet zo simpel zijn dat als je zoekt gebruikt ipv iets aanbieden maar hetzelfde er mee bedoelt het ineens wel mag?

Ik wil niet zeuren of klagen o.i.d. maar als je strikt wilt zijn is consistentie toch ook wel zo prettig, anders nemen anderen een voorbeeld aan dit soort berichten en worden die ineens wel verwijderd, dan snappen die er ook niets meer van.

®on
07/05/04, 21:27
Voor dit soort zaken bestaat het knopje "Rapporteer dit bericht aan een beheerder".

Dan wordt daar indien de mods het nodig achten, actie op ondernomen. Dat er nu nog geen actie op ondernomen is zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat het topic pas juist geopend is.... ;)

Carl<n-media>
07/05/04, 22:32
Misschien heeft een moderator dat bericht nog niet gelezen ;). Zoals headout al zegt, gebruik de link onderaan het bericht.

RobbertC
07/05/04, 22:42
Is al op slot.

Wij zijn ook maar mensen ;)

Karin
08/05/04, 12:31
Ik heb rapporteerd niet gebruikt omdat daar zo expliciet bij stond


Dit is alleen bedoeld om spam, reclame berichten en problemen (belediging, flamen of discriminatie) te raporteren.

En aangezien ik ook nog redelijk nieuw ben wist ik niet zeker of het nou echt fout was of niet. Maar goed, duidelijk nu, het viel me alleen op omdat het er toch al een dag stond en ik in sommige andere fora dingen heb zien verdwijnen voordat je de kans kreeg om het te lezen.

Carl<n-media>
08/05/04, 15:02
Volgens mij mag je dat gebruiken om alles te rapporteren. Die tekst zit gewoon standaard in de forum software ;).

Creativehosting
08/05/04, 18:11
Het zit idd standaard in het forum software. Verders is het bedoelt voor overtredingen die in de voorwaarden staan als je je registreerd ( als dat hier van toepassing is )

Rik
08/05/04, 19:18
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Volgens mij mag je dat gebruiken om alles te rapporteren. Die tekst zit gewoon standaard in de forum software ;).

Hehehehe, en daar wordt door sommige "veelvuldig" gebruik van gemaakt ;)

De knop is om alle zaken die buiten de regels zijn te melden, met zo'n enorme berg posts willen we soms nog wel eens wat missen....

Zoals Robbert zei, "we are just human" ;)

Maar als je nog eens zoiets ziet Karin, meld het maar hoor, ben er meestal binnen paar seconden wel ;)