PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderhoudsvlak web2 - 07/05/2004



Savvas
06/05/04, 19:37
Geachte relatie,

Op vrijdag 7 mei aanstaande zullen er enige werkzaamheden worden verricht aan web2, deze server met directadmin zal worden gemigreert naar cPanel.

Vrijdagochtend tussen 8 en 9 zullen de werkzaamheden van start gaan en naar planning zal het rond 11 uur voltooid zijn. Geen data zal verloren gaan tijdens deze migratie.

Als het goed is bent u allen al op de hoogte gebracht, deze post is slechts ter herinnering gezien wij het idee krijgen dat klanten meer op het forum kijken dan in hun mailbox ;).

Reacties kunnen per mail of per pb, dit topic was slechts ter notificatie.

Ik dank u allen voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis
NOC Administrator Enterprise Networks

rjames
08/05/04, 12:57
Volgens mij is jullie server weer up, alleen werkt mijn web-site nog niet. Hebben jullie het IP adres veranderd??? Ik heb trouwens geen melding van deze downtime gehad. Hostics host mijn web-site. Heb jullie gisteren proberen te mailen, maar kreeg alleen delivery failures terug.

Ik hoor het graag.

Bedankt,

- Roger.

rjames
08/05/04, 17:03
Heb nog helemaal geen reactie gehad. EP Networks neemt niet op en ook geen antwoorden op mijn e-mails. Weet iemand bij wie ik eigenlijk moet zijn? ISPHOST is volgens mij overgenomen. Heb alleen nooit gehoord door wie. Via ISPHOST wordt/werd mijn site door EP Networks gehost. Het onderhoud zou een aantal uur duren... inmiddels zijn we anderhalve dag verder. EP Networks schijnt up te zijn alleen mijn web-site niet. Gaarne advies.

Bedankt.

devnull
08/05/04, 17:10
Ik denk dat je dan ook bij ISPHOST moet zijn en niet bij EP-Networks als je daar geen klant bent...

FSCJasper
08/05/04, 17:19
Roger, voor de duidelijkheid: Isphost is overgenomen door Reflexhosting(ookal zegt hun site andersom). Ik weet dat Jos bezig is met de accounts opnieuw op de server te zetten. Gisteren waren alle accounts weer erop gezet,maar vanmorgen kreeg ik een mailtje dat we een nieuw reselleraccount toegewezen kregen en dus moeten de accounts opnieuw overgezet worden. Ik zal voor je een emailadres proberen te regelen van de nieuwe eigenaar wat altijd aktief is,ook in deze situaties. Anders mail je mij maar even op mijn persoonlijk emailadres(die had je geloof ik?). Kan ik je op de hoogte houden van de omstandigheden.

Dominic
08/05/04, 17:39
Je moet contact opnemen met ISP Host.
Wij treden niet direct in contact met klanten van resellers omdat dit:
A) contractueel is vastgelegd dat wij dit niet doen
B) de reseller verantwoordelijk is voor informatie-uitwisseling.

Je kunt dus het beste contact opnemen met ISP Host.

rjames
10/05/04, 11:19
Site is nog steeds down. Reflexhosting (hebben ISPHost overgenomen) en EP Networks reageren niet op e-mails en nemen de telefoon niet op. Site ligt dus al vier dagen plat. Totaal geen reactie of update mogen ontvangen. Schiet lekker op dus.

WebBizz
10/05/04, 12:11
Zo te zien is het juist andersom: Reflexhosting is overgenomen door ISPHost (zie www.reflexhosting.nl)

Geachte bezoeker
Hierbij willen wij u attent maken dat Reflexhosting
Is gestopt met het aanbieden van Webhosting en Domeinregistratie's
De klanten van Reflexhosting worden Behandeld door een zeer ervaren hosting bedrijf genaamd ISPhost.nl.
Mocht u meer informatie willen ontvangen dan kunt u contact opnemen met isphost.nl

En dan nog: alle waar naar z'n geld...

rjames
10/05/04, 12:28
Ik heb begrepen van de oude eigenaar van ISPHost dat het net andersom is en dat het fout vermeld staat op de web-site van Reflexhosting. Behoorlijk slordige 'typo' dus. Reflexhosting heeft ISPHost overgenomen.

Savvas
10/05/04, 14:09
Origineel geplaatst door rjames
Site is nog steeds down. Reflexhosting (hebben ISPHost overgenomen) en EP Networks reageren niet op e-mails en nemen de telefoon niet op. Site ligt dus al vier dagen plat. Totaal geen reactie of update mogen ontvangen. Schiet lekker op dus.

- U bent dan indirect klant bij ons maar zal zeker antwoord op uw mail hebben gekregen indien deze verstuurd zou zijn. Wij hebben geen enkele e-mail van u mogen ontvangen.

- U heeft naar mijn weten 1 keer gebeld waarbij u bij onze voicemaildienst de hoorn erop gooide in plaats van een naam en telefoonnummer achter te laten.

- ISPhost is op de hoogte gesteld van de update, wij staan niet aansprakelijik hoe ISPhost haar klanten hiervan notificeerd.

Ik dank u vriendelijk voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

NOC Administrator
Enterprise Networks

rjames
10/05/04, 15:00
Ik heb drie keer gebeld (niet alleen vandaag) en de telefoon bleef bij jullie overgaan. Heb geen voice mail gehoord. Afgelopen vrijdag en zondag heb ik mails gestuurd naar jullie 'tech' emailadres. De geplande downtime van drie uur is wel erg ruim overschreden.. 4 dagen i.pv. 3 uurtjes. Ben het wel gedeeltelijk eens dat reflexhosting of isphost verantwoordelijk is voor de communicatie naar de eindgebruikers, maar had het wel netjes gevonden als jullie i.p.v. alleen jullie eerste bericht ook wat status updates op deze site hadden gegeven.

Dominic
10/05/04, 15:19
Beste,

- U dient telefonisch contact op te nemen met uw eigen hostingprovider en niet met EnterPrise Networks of haar moeder/zuster ondernemingen.
- De email adressen van EnterPrise Networks zijn ook tijdelijk onbereikbaar geweest in verband met de problemen.
- De problemen met de server zijn inmiddels al geruime tijd opgelost, uw provider dient alleen een backup van uw website terug te zetten.
- Status Updates zijn voor zover mij bekend uitgegaan naar al onze direkte klanten, tijdens problemen richten wij ons op het verhelpen van het probleem en niet het posten op diverse fora's

Met vriendelijke groet,

Dominic Hakke

Bedrijfsleider
NetBe Enterprises h.o.d.n. Enterprise Networks

Savvas
10/05/04, 15:58
Origineel geplaatst door rjames
Ik heb drie keer gebeld (niet alleen vandaag) en de telefoon bleef bij jullie overgaan. Heb geen voice mail gehoord. Afgelopen vrijdag en zondag heb ik mails gestuurd naar jullie 'tech' emailadres. De geplande downtime van drie uur is wel erg ruim overschreden.. 4 dagen i.pv. 3 uurtjes. Ben het wel gedeeltelijk eens dat reflexhosting of isphost verantwoordelijk is voor de communicatie naar de eindgebruikers, maar had het wel netjes gevonden als jullie i.p.v. alleen jullie eerste bericht ook wat status updates op deze site hadden gegeven.

Beste,

Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij dat u niemand heeft kunnen spreken, de telefoon is hier niet eens over gegaan.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

rjames
10/05/04, 16:10
Denk dat een welles nietes spelletje geen zin heeft. Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider. Veel succes verder.

Trexif
10/05/04, 16:14
Vreemd dat als ik bel er wel meteen opgenomen wordt ?

rjames
10/05/04, 16:30
Maar wel zien dat ik in ieder geval 1 keer gebeld heb en dan vervolgens tijdens de voice mail de hoorn erop gegooid heb (dus niet waar want er kwam geen voice mail) en later zeggen dat de telefoon helemaal niet is overgegaan. Laten we er a.u.b. maar over ophouden. Ik weet wat ik wel en niet gedaan heb en ik laat me hier zeker niet voor gek verklaren. Denk dat we een beetje teveel afdwalen en weer vergeten waar het eigenlijk om gaat.

Trexif
10/05/04, 16:33
Ben op dit moment aan het bekijken of ik enig contact kan leggen met huidige eigenaar van isphost.

FSCJasper
10/05/04, 17:03
Spoedig zal de Whois van het domein gewijzigt worden,voor de adresgegevens. Maar zoals Dominic en Savvas al zeiden: Isphost regelt de omgang met haar klanten,en Ep-networks levert de hosting maar houd zich niet bezig met de klanten van haar reseller(ook normaal natuurlijk). Ik heb je al gemailt zoals je gemerkt hebt,en ik denk dat je nu wel je keuze kan maken.

FSCJasper
10/05/04, 17:46
Even een update hierover:

De deal met Reflexhosting wordt afgeblazen, omdat in mijn ogen(en waarschijnlijk ieders ogen) het onacceptabel is dat klanten nu al 3 dagen down liggen omdat de eigenaar niet de accounts opnieuw wilt aanmaken. Dan blijken de persoonsgegevens ook nog fout te zijn,en dan hoef ik helemaal niet te pikken. We zijn nu bezig met het zoeken naar een betrouwbaar bedrijf die de zaken wel op orde heeft om Isphost over te nemen,zodat de klanten krijgen wat ze verdienen! Zal zo snel mogelijk(maar met care)proberen een nieuwe partij te presenteren die het overneemt zodat de klanten zo snel mogelijk weer hun account kunnen gebruiken. Ook aan mijn kant,mijn welgemeende excuses hiervoor!

host3000
10/05/04, 18:48
Jasper Oelers..

..geniet van zijn rust
Dat is even van de baan denk ik ;)

rjames
10/05/04, 19:06
Bedankt Jasper. Hopelijk dat de site nu weer snel beschikbaar is.

FSCJasper
10/05/04, 19:18
@ Host3000: Ach,ik doe het graag :)

@ Rjames : Enkele betrouwbare bedrijven hebben interesse getoond,dus als de site zal spoedig in goede handen zijn!

FSCJasper
10/05/04, 20:30
Ik wil hierbij graag vriendelijk aan de huidige klanten vragen geen contact op te nemen bij Ep-networks en/of 4uhosting. Deze twee bedrijven staan los van de gebeurtenissen bij Isphost de laatste 5 dagen. Deze bedrijven treft totaal geen blaam en hebben ook geen nalatigheid getoond. Sterker nog, ze tonen zich heel behulpzaam. Ik hoop dat hiermee alle kritieken over Ep-networks uit de wereld geholpen zijn..alvast bedankt:)