PDA

Bekijk Volledige Versie : Standaardizeren subjects?



Karin
05/05/04, 16:01
Misschien dat dit al eerder besproken is maar heb het nog niet zien staan:

Ik zie vaak op bepaalde vraag & aanbod fora dat er regels zijn over het standaardizeren van subjects. Iets in de trant van [TK] en [GEZ] voor te koop en gezocht etc. Hier zijn ook vaak moderators die daar op toe zien. Dit is volgens mij vooral om de overzichtelijkheid te bevorderlijken. Ik vind dit op zich een goed idee, het is voor zowel vragers als aanbieders zo een stuk makkelijker om te zien waar ze terecht kunnen, en het kan ook de subjects verkorten door afkortingen te gebruiken in de tags.

Idee?

Carl<n-media>
05/05/04, 20:17
Een goed idee, dit doen ze op andere grote forums ook vaak (GoT etc.). Zo is het een stuk makkelijker om te zien waar de thread over gaat. Moet er wel even iemand een lijst opstellen met alle afkortingen.

Deimos
05/05/04, 20:22
HGZ hosting gezocht
HAG hosting aangeboden

CGZ colocation gezocht
CAG colocation aangeboden

En tja verder heb je IMO weinig omdat threads al in een relatief afgekapt forum staan.

4EuroHosting
05/05/04, 20:28
Gaan die afkortingen wel duidelijk zijn voor iemand die de eerste maal de site bezoekt ?

Dennis
05/05/04, 20:59
[TD] [GEZ] vind ik mooi, maar aangeboden en gevraagd hebben bij webhosting aparte forums, dus dat zou dubbelop zijn.

Neem dan [COLO] - [DEDI] - [SHARED] - [RESELLERS] - [MISC] etc.

Maar ik ben absoluut een voorstander van [TK] en [GEZ]

superior-is
06/05/04, 10:45
Als ik als moderator er iets van zeggen idd iets in de trant van: [colo] te amsterdam

Als mensen iets willen aanbieden, dan zullen ze dat meestal toch op hun eigen creatieve manier laten zien. :)