PDA

Bekijk Volledige Versie : partner voor PHP/SQL gezocht



sjaakstaal
04/05/04, 18:39
Voor het opzetten van een community mbt parties en alles wat daarom heen draait, ben ik op zoek naar een betrouwbare partner die verstand heeft van PHP/MySQL en eventueel CGI. Het design van de site wordt verzorgd, evenals domeinen en hosting, alleen de interface tussen een (nog te maken) database en de website moet gemaakt worden. Daarnaast fungeer je ook als denktank voor andere toepassingen.

Momenteel is er geen winstoogmerk. Ik doe het vrijwillig en vind het leuk om te doen, en dat verwacht ik ook van jou.
Of er in de toekomst verdiend kan worden ligt met name aan onze inspanningen.

Neem contact met me op als het je wat lijkt. Dit kan zowel via mail als via msn, welke ik na je mail zal geven.

Met vriendelijke groet,

Sjaak

Bojhan
05/05/04, 23:59
Zou ik meer mogen weten over wat voor een site het woord, mogenlijke url. En meer informatie over met wat voor soort mensen ik samen werk?

sjaakstaal
06/05/04, 00:15
Hoi Bojhan,

Bedankt voor je reactie.

Het gaat om een functie op vrijwillige basis.
Het betreft een website met betrekking tot parties (feesten dus). Waar kun je aan denken? Kijk bijvoorbeeld eens op feestagenda.com. Een feestagenda, fotos, informatie etc, alleen dan een stuk interactiever. Dus onder andere een inlogsysteem voor members en forum. Waarschijnlijk zou dit met PHP moeten icm SQL, of met CGI.
Ik zou wat meer duidelijk kunnen maken middels een MSN sessie. Kun je me mailen wat jouw ervaringen zijn?

Alvast bedankt voor je reactie.

Sjaak

PS mijn MSN adres is sjaakstaal@hotmail.com. Als je wilt kan ik je tijdens een MSN sessie wat andere voorbeelden laten zien van wat de bedoeling is.