PDA

Bekijk Volledige Versie : iemand nog tips



sity
04/05/04, 15:09
Heeft iemand hier not tips voor het starten van een hosting bedrijf met server(s) in nederland? alles is welkom

mdf
04/05/04, 15:16
Ik wil je niet onmoedigen ofzo, maar als je start in een bepaalde 'tak van sport' dan heb je jezelf daar toch wel enigsinds in verdiept neem ik aan?
Bedoel; je begint een eigen bedrijf omdat je denkt iets beter te doen als anderen en denkt daar geld mee te verdienen.

Tip: koop een server en colocatie die ergens; ga daar wat shared klanten op hosten en bouw je bedrijfje langzaam uit.

sity
04/05/04, 15:22
is zelf wel over na gedacht heel goed zelfsmaar misschien hebben jullie nog tips. In augustus is de server pas online dus ik heb nog tijd genoeg om alles te regelen. en wat betreft de server die is geregeld alleen locatie nog niet (wel amsterdam)

s2software
04/05/04, 15:23
Je moet ook niet denken dat je meteen winst maakt, dat kan maanden duren. Zorg dus dat je geld genoeg hebt om de server een heel jaar te betalen.
Zorg verder ook dat je betrouwbaar overkomt (en bent natuurlijk).

sity
04/05/04, 15:26
de winst zit wel goed we kunnen de eerste paar maanden (tot het winstgevend is) de server gratis gebruiken. (server is van phpnuke maar word alleen door mij gebruikt;))

TMourik
04/05/04, 15:44
euh?

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51015

sity
04/05/04, 22:18
er is trouwens een apparte server beheerder die het al veel langer doet. En zou co-location als dit goed geregeld is een extra dienst zijn? co-locatie zal niet heel duur worden maar wel hoge kwaliteid hebben.