PDA

Bekijk Volledige Versie : Flash Designer/Scripter Gevraagd



Hjalmar
01/05/04, 16:23
Genoeg mensen gevonden!

Doe er maar een slotje omheen mod!

Bedankt wht voor jullie support!

V. Kleijnendorst
01/05/04, 17:01
Eerst demo maken, dan uitkiezen wie de opdracht krijgt?
Of gaat het om een doorlopend contract/ baan?

Hjalmar
01/05/04, 17:13
Origineel geplaatst door V. Kleijnendors
Eerst demo maken, dan uitkiezen wie de opdracht krijgt?
Of gaat het om een doorlopend contract/ baan?

Eerst een demo ja! Daar kies ik 1/2/3 mensen uit!

Het gaat niet om 1 iemand die nodig is voor 1 project...
Het gaat er om dat ik iemand heb die wil werken onder de naam Ultimate Design... Deze krijgt dan een contract... :)

Groet,
Hjalmar

ELTino
01/05/04, 20:54
Mag ik even?

Het klinkt nu alsof iemand een site voor je moet scripten en dan later wordt gedumpt. Een soort van gratis arbeid. Ik heb werkelijk nog nooit van deze 'sollicitatie-procedure' gehoord.

Waarom is een portfolio niet genoeg? Als je dan twijfelt aan de authenticiteit van de scripting, dan kan de scripter gewoon een stukje van de code geven. Als hij het faked valt hij/zij sowieso later door de mand.

Komt een beetje vreemd op me over dus...

Hjalmar
01/05/04, 22:00
Origineel geplaatst door ELTino
Mag ik even?

Het klinkt nu alsof iemand een site voor je moet scripten en dan later wordt gedumpt. Een soort van gratis arbeid. Ik heb werkelijk nog nooit van deze 'sollicitatie-procedure' gehoord.

Waarom is een portfolio niet genoeg? Als je dan twijfelt aan de authenticiteit van de scripting, dan kan de scripter gewoon een stukje van de code geven. Als hij het faked valt hij/zij sowieso later door de mand.

Komt een beetje vreemd op me over dus...

Ik ben bang voor mensen die zeggen iets te kunnen en het doodleuk van internet afhalen...

En nee het is geen gratis arbeid... Ik krijg de bron immers niet...
Je houd je scripts op je eigen server en dan hoef ik het alleen te zien...

Ik hoop dat het je duidelijk is!

Groet,
Hjalmar

jacqieline
01/05/04, 22:14
Alleen de toon al die je aanslaat :O
Zou voor 200 euro per uur nog niet een werkgever willen hebben die zo'n toon aanslaat. Het "ikwilenjijmoet" gehalte komt als hoog over.

Hjalmar
02/05/04, 00:07
Origineel geplaatst door jacqieline
Alleen de toon al die je aanslaat :O
Zou voor 200 euro per uur nog niet een werkgever willen hebben die zo'n toon aanslaat. Het "ikwilenjijmoet" gehalte komt als hoog over.

Is niet mijn bedoeling...

Maar het komt denk ik ook omdat we aardig OFF-TOPIC gaan (het weer niet verkeerd opvatten) Ik vraag immers niet naar commentaar maar ik vraag naar werknemers. En op dit forum wordt nog al aardig op elkaar gezeurd en afgesnauwd en het is nooit goed en dat ben ik een beetje beu, als je begrijpt wat ik bedoel!

Na ja... dan moet ik je maar 200,01 euro per uur betalen :P

Verder het hangt er van af hoe je mijn bericht leest (met bepaalde klemtonen) dan klinkt het helemaal niet raar :)

Groet,
Hjalmar

sity
02/05/04, 00:21
vlgens mij heb je dat gastenboek en die offerte dinges gewoon nodig maar ik zal eens kijken of ik wat kan maken ivm tijd ed. maar ik zou dan welwillen weten wat ik voor ultimatedesign moet maken dan.

ronaldlokers
02/05/04, 00:22
ik heb misschien interesse, maar om nou nog is nieuwe scripts te maken om aangenomen te worden?

Ik heb iig wel gastenboek klaarliggen :D

pm me maar (moet nog alles bij elkaar zoeken, mijn persoonlijke site is nog niet klaar :p)

jacqieline
02/05/04, 03:10
Origineel geplaatst door Hjalmar


Is niet mijn bedoeling...

Maar het komt denk ik ook omdat we aardig OFF-TOPIC gaan (het weer niet verkeerd opvatten) Ik vraag immers niet naar commentaar maar ik vraag naar werknemers. En op dit forum wordt nog al aardig op elkaar gezeurd en afgesnauwd en het is nooit goed en dat ben ik een beetje beu, als je begrijpt wat ik bedoel!

Na ja... dan moet ik je maar 200,01 euro per uur betalen :P

Verder het hangt er van af hoe je mijn bericht leest (met bepaalde klemtonen) dan klinkt het helemaal niet raar :)

Groet,
Hjalmar Das mooi maar ik doelde eigenlijk op je eerste post.
Ik bak geen PHPscripts tegen betaling ;) Ben meer een designer.

Hjalmar
02/05/04, 11:29
Origineel geplaatst door sity
vlgens mij heb je dat gastenboek en die offerte dinges gewoon nodig maar ik zal eens kijken of ik wat kan maken ivm tijd ed. maar ik zou dan welwillen weten wat ik voor ultimatedesign moet maken dan.




Origineel geplaatst door ronaldlokers
ik heb misschien interesse, maar om nou nog is nieuwe scripts te maken om aangenomen te worden?

Ik heb iig wel gastenboek klaarliggen :D

pm me maar (moet nog alles bij elkaar zoeken, mijn persoonlijke site is nog niet klaar :p)


Beide met jullie contact opgezocht via pm!

Hjalmar
06/05/04, 19:48
Zie begin van deze topic!