PDA

Bekijk Volledige Versie : Weekend werken (game-servers)



Pittster
29/04/04, 14:42
Zijn hier mensen die ook in het weekend mails beantwoorden van hun game-server klanten? Zelf doe ik dit wel maar ik hoor verschillende signalen.

Wat doen jullie en waarom?

Ik doe het wel omdat men betaald voor een game, en games worden het meest in het weekend gespeelt.

Koster
29/04/04, 15:08
Wij doen dat ook :)

The MAzTER
29/04/04, 15:47
eh lijkt me logisch dat je dat doet. Als een bedrijf gameservers aanbied en alleen support verleend tussen kantoor tijden dan kan je het schudden. Dan zijn je klanten namelijk zo weg.

Koster
29/04/04, 16:00
Origineel geplaatst door The MAzTER
eh lijkt me logisch dat je dat doet. Als een bedrijf gameservers aanbied en alleen support verleend tussen kantoor tijden dan kan je het schudden. Dan zijn je klanten namelijk zo weg. onze medewerkers zijn daarom ook ´s avonds online en spelen wel eens een potje mee ;)

Rik
29/04/04, 17:20
Support bij ons Gameserverconcept is 7 dagen p/week bereikbaar, via mail, MSN en error-tel.
Globaal gezien van 11:00 tot 23:00 uur minimaal...

The MAzTER
29/04/04, 17:33
Origineel geplaatst door Koster
onze medewerkers zijn daarom ook ´s avonds online en spelen wel eens een potje mee ;)

mja.. alleen jammer dat het vette n00bs zijn en het spel verpesten ;)

edit: op reactie hieronder: level 8xx

Koster
29/04/04, 17:56
Origineel geplaatst door The MAzTER


mja.. alleen jammer dat het vette n00bs zijn en het spel verpesten ;) :D
Wie, ik :P
Helaas niet de tijd om 24/7 te gamen en ook level 500 te worden :( :P

SNS
30/04/04, 00:18
Het is wel een leuke manier van betrokkenheid tonen, meespelen. Je hebt alleen wel het probleem dat als een klant boos wordt je vaak wel de lul bent ;)

Wij leveren zelf geen gameservers, maar support tussen 11:00 en 23:00 lijkt mij voldoende. Tussen die tijden wordt het meeste gespeeld en een normaal iemand snapt ook wel dat providers tot minimaal 10:00 slapen :)

-- edit --
Niet echt ontopic was dat, dat nu maar dan:
Ik denk dat je wel bereikbaar moet zijn in het weekend, misschien meer als doordeweeks zelfs nog. Je zou het eerst kunnen proberen, een aantal weken kijken wanneer support het meeste nodig is. Zolang ze je kunnen bereiken is het geen probleem. Als de klanten het niet gaan overdrijven dan.

ronaldlokers
30/04/04, 01:21
alleen reageren op mailtjes als het over problemen gaat, met upgrades enzo (mods en mappen toevoegen) zou ik zeggen dikke l*l 3 bier je wacht maar tot maandag :)

Maar als de server down is moet tie echt snel weer up zijn :D

Rik
30/04/04, 03:20
Wij redeneren meer dat men ZEKER aanwezig moet zijn na 15:00 zeg maar en het liefst zo laat mogelijk (support speelt zelf o.a. op testservers en de servers van de klanten...).
Meestal zijn ze tot een uur of 03:00 - 04:00 wel bereikbaar...

Ook het weekend is HEEL belangrijk...

Om zo te stellen: wij verhuren JUIST in het weekend nieuwe servers...