PDA

Bekijk Volledige Versie : [Urban Gears] Designer gevraagd



superjoep
29/04/04, 11:17
Hallo,

k ben al een tijdje bezig met een project: Urban Gears (http://www.joep.mosymuis.nl). Dit is (moet worden) een online race game met daarin verwerkt een competitie tussen de gebruikers. Het word allemaal heel interactief.
Uiteindelijk is het voor mij de bedoeling om deze game multiplayer op het web te krijgen. Maar zo ver is het nog lang niet.....
De game zelf is te zien op www.joep.mosymuis.nl/gametest.html

Waar ik nu mee zit zijn mijn ontwerp kwaliteiten. Ik kan het gewoon niet zoals ik het zou willen.
Nu is mijn vraag dus: Zijn er mensen die interesse hebben om wat dingen te ontwerpen voor deze toekomstige game?
Het thema van het race spel is streetrace misschien dat dit mensen extra aantrekt.
Een vereiste is wel dat je er wel tijd voor hebt
Heb je interesse en denk je er zin en tijd voor te hebben, mail me dan!
superjoep@yahoo.com

alvast bedankt

joep

Rik
29/04/04, 11:23
Link naar Gametest 1 doet het niet...

superjoep
29/04/04, 11:29
Origineel geplaatst door Rik
Link naar Gametest 1 doet het niet...
sorry, nu staat hij wel goed.
Zoals je ziet, ziet de game er grafisch niet uit. Graag zou ik hier iemand voor vinden die dit kan verbeteren.
Ik ben dus niet op zoek naar designburo's oid. Meer naar mensen die van een uitdaging houden, want het is wel de bedoeling dat het een online game wordt met een heel score systeem eromheen. (dit is op een paar kleine puntjes na af: http://www.joep.mosymuis.nl)
Eventuele latere inkomsten zouden we natuurlijk afspraken over kunnen maken.
Bedankt voor je reactie, ik hoop dat je geintresseerd bent en nog eens wilt kijken

Joep

Lammertink
29/04/04, 11:39
ik wil niet lullig overkomen maar naast de graphics stelt de coding ook niet veel voor, super veel bugs en het voelt allemaal erg amateuristisch aan.

Rik
29/04/04, 11:45
Origineel geplaatst door Lammertink
ik wil niet lullig overkomen maar naast de graphics stelt de coding ook niet veel voor, super veel bugs en het voelt allemaal erg amateuristisch aan.

Hij is toch met de ontwikkeling bezig, en hij zoekt juist mensen om het verder en beter uit te werken blijkbaar :rolleyes:

superjoep
29/04/04, 11:47
Tuurlijk zitten er nog bugs in, de engine is ook nog lang niet klaar. Ik liet alleen wat zien zodat jullie konden zien dat het een serieus project is.
nog maar een andere versie dan:
http://www.joep.mosymuis.nl/gametest1.html :) nu werkt hij wel
En ik hoop dat jullie ook naar de site gekeken hebben? Het is de bedoeling dat de game in de site komt. Zodat mensen zich straks aan moeten melden en zij dan tegen elkaar kunnen spelen. Ranglijst, message systeem enz werken allemaal al.

Joep

Rubenvdkamp
29/04/04, 12:21
Het lijkt me een hele leuke uitdaging, ik zie het opzich wel zitten. Voor meer informatie en een portfolio kun je me bereiken op ruben@shootnshop.nl, of op msn: rubenvdkamp@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

Ruben van de Kamp

superjoep
02/05/04, 13:19
Bedankt nog voor je reactie Ruben
We hebben al contact geloof ik :-D