PDA

Bekijk Volledige Versie : Opgelicht door Super-hosting.nl



Renekleuters
28/04/04, 18:57
het is opgelost

MrD
28/04/04, 19:00
Ben je wel opgelicht?
Klinkt meer als dat je niet opgezegd heb uiterlijk 30 dagen voor het verlopen van het contract zoals in hun AV staat, en nu het domein niet wilt betalen...

M-BahZ
28/04/04, 19:11
Origineel geplaatst door Renekleuters
kan iemand me helpen hoe ik nu een mail van hun krijg. Een telefoon nummer hebben ze niet!
Je zou om te beginnen hun faxnummer eens kunnen proberen, of nogmaals per email, of nog beter per post.
Hun website wekt namelijk door het ontbreken van een telefoonnummer wel de indruk dat ze contact via telefoon niet prefereren boven email, fax of post.

Overigens hebben ze wel een telefoonnummer, welke in het publiekelijk toegankelijk, hetzij met wachtwoord afgeschermde, register van de KvK staat.
Dit telefoonnummer is: 0486-453590.

Overigens bevat jouw post erg weinig informatie over de kwestie.
Wanneer is het domein geregistreerd, voor hoe lang is de overeenkomst aangegaan etc. etc.

Koster
28/04/04, 19:12
Wat een taalgebruik :D


Ik snap er heel weinig van? Jij ging wel eens schelden zonder reden? En de domeinen lopen door maar jullie willen er vanaf maar zeggen dus niet op tijd op?

Renekleuters
28/04/04, 19:21
edit

MrD
28/04/04, 19:22
Heb je dat contract wel opgezegd dan uiterlijk 30 dagen voor het aflopen ervan?

Carl<n-media>
28/04/04, 19:25
Volgens mij heb je het niet op tijd opgezegd. Het beste is om een aangetekende brief te sturen om je diensten bij hun op te zeggen.

Carl<n-media>
28/04/04, 19:26
Origineel geplaatst door Renekleuters
ik kom uit kerkrade

Zij wisten dat we het wouwe verlengen! Maar niet bij hun! we woude naar lycos! maar zij hebben het domein gewoon verlengt terwijl wij dat niet wilden! en het was 1 jar contract
Dat hebben zij niet gedaan, dat gaat automatisch bij SIDN.

Renekleuters
28/04/04, 19:31
Alles is opgelost! ik wil degiene ff bedanken waarvan ik het nummer had! want via telefoon is alles opgelost

R. van Boxtel
28/04/04, 19:35
Ik heb zojuist gesproken met dhr. Kleuters, er was sprake van een kleine misverstand. En zeker geen sprake van oplichting! Dit misverstand is nu opgelost.....

superior-is
28/04/04, 20:05
Hopelijk vinden jullie het dan geen probleem als ik deze thread sluit.