PDA

Bekijk Volledige Versie : Antenne stickers voor een betere ontvangst!



Carl<n-media>
26/04/04, 18:46
Cell Antenna

Deze week hebben wij een speciale actie voor de echte diehard web hosters die in het datacenter overnachten. Vanaf nu hoef je niet meer uit je rack te komen om even te bellen met je vrouw/vriendin. Neem gewoon je mobiel en zo een prachtige cell antenna sticker van n-media mee en je bent overal bereikbaar. Geen gezeur meer met meters lange antennes die steeds tussen je servers blijven haken en vervolgens zelfs afbreken. Blijf gewoon lekker in je rack zitten en telefoneer met je mobiel zonder dat de verbinding wegvalt. Bovendien reduceert de sticker ook de statische elektriciteit waardoor je hardware nooit meer stuk zal gaan!

Functies:
- betere ontvangst
- reductie statische elektriciteit

- werkt op alle netwerken/telefoons

Antenne booster bevat:
- 1 antenne sticker
- 1 handleiding

Slechts 3,00 euro (inclusief BTW (19%) en verzendkosten).

Bestelling via een PM of e-mail.

Johan-nl
26/04/04, 18:50
Ow mooi.

Ik kreeg net een PMetje van Carl dat ik er 1 gratis krijg
om te testen. Bedankt Carl.

Bestlevel
26/04/04, 19:04
Kan je vertellen dan die dingen absoluut niet werken.

WenS
26/04/04, 19:06
Hmm, dus er komt dan zo'n sticker aan de achterkant van je GSM? kan je hem niet ergens aan de binnenkant ofzo verwerken? Of werkt 't dan niet meer...

Op zich heb ik wel intrese...

Andrew
26/04/04, 19:09
Origineel geplaatst door WenS
Hmm, dus er komt dan zo'n sticker aan de achterkant van je GSM? kan je hem niet ergens aan de binnenkant ofzo verwerken? Of werkt 't dan niet meer...

Op zich heb ik wel intrese...

Moet volgens mij aan de binnenkant.

Carl<n-media>
26/04/04, 19:09
Origineel geplaatst door Johan-nl
Ow mooi.

Ik kreeg net een PMetje van Carl dat ik er 1 gratis krijg
om te testen. Bedankt Carl.
Sssst! Je mag geen aanbiedingen via PM doen ;).


Origineel geplaatst door WenS
Hmm, dus er komt dan zo'n sticker aan de achterkant van je GSM? kan je hem niet ergens aan de binnenkant ofzo verwerken? Of werkt 't dan niet meer...

Op zich heb ik wel intrese...
Hij komt onder je batterij. Sterker nog, dat moet, anders werkt hij niet goed. Je ziet hem dus ook niet :).

mihosnet
26/04/04, 19:15
Ik heb gelukkig gewoon ontvangst in Telecity2 (telfort). Hebben veel mensen hier last van -van geen ontvangst-?

RobbertC
26/04/04, 19:25
Bij Proserve heb ik ook gewoon ontvangst.

Maar daar gaat het niet om, was gewoon een grapje om het product te introduceren, lijkt me ;)

Dus het is niet nodig om van elke ruimte de ontvangst te gaan posten ;)

HBCS
26/04/04, 20:41
Origineel geplaatst door Johan-nl
Ow mooi.

Ik kreeg net een PMetje van Carl dat ik er 1 gratis krijg
om te testen. Bedankt Carl.


dit riekt naar omkoping (lol lol )

mihosnet
26/04/04, 21:35
Origineel geplaatst door RobbertC
Bij Proserve heb ik ook gewoon ontvangst.

Maar daar gaat het niet om, was gewoon een grapje om het product te introduceren, lijkt me ;)

Dus het is niet nodig om van elke ruimte de ontvangst te gaan posten ;)

Dat snap ik ;), maar was eigenlijk uit interesse omdat ik altijd veel mensen uit het gebouw zie lopen.. Iets te offtopic, weet ik :)

dotnetjunkie
27/04/04, 04:10
Klopt het dat je eigenlijk helemaal niet mag bellen met je gsm in een datacenter? Heb eens gehoord dat dat in het reglement van Telecity staat bvb. Zelf heb ik me er in ieder geval nog niet aan gestoord, ik zie zowat iedereen lekker bellen in de suite :)
Dat je niet mag eten of drinken in de datacenter ruimtes vind ik trouwens ook belachelijk, het is toch niet dat je IN je rack gaat zitten eten hé. En hoe kan een mens het nu zonder een flesje cola bij de hand volhouden in die datacenterruimtes :D

frankske
27/04/04, 12:00
In zowat alle Belgische datacenters is het in ieder geval verboden om je GSM aan te zetten. In sommige controleren ze wat strikter (Colt) dan in andere (LCL, IX), maar nergens mag het.

Over cola/koffiekoeken en zo: al nagedacht wat er gebeurt als je morst op de grond?

1) vlekken zijn vervelend om op te ruimen, want je kan uiteraard niet zomaar even dwijlen in het datacenter

2) verstoppen van airco installaties die gewoon onder de tegels blazen?

WenS
27/04/04, 15:41
Carl (TS),

Ik zou er wel eentje willen bestellen om is te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Kan je even per e-mail of PM contact met me opnemen? Alvast bedankt!

Johan-nl
27/04/04, 15:46
Origineel geplaatst door WenS
Carl (TS),

Ik zou er wel eentje willen bestellen om is te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Kan je even per e-mail of PM contact met me opnemen? Alvast bedankt!

Ik denk dat Carl hem wel wil ruilen met www.321.nl

Michel2k
27/04/04, 20:36
Origineel geplaatst door mihosnet
Ik heb gelukkig gewoon ontvangst in Telecity2 (telfort). Hebben veel mensen hier last van -van geen ontvangst-?

Ik heb met Orange en T-Mobile klote ontvangst binnen de suites in TC2. Buiten de suites, op de gangen en bij de receptie, heb ik gewoon vol ontvangst.

Cybafish
27/04/04, 21:07
Het gaat niet om de ontvangst waarom mensen even naar buiten lopen, het is de herrie die het telefoneren in je rack zo irritant maken ;)

Cereal
27/04/04, 22:24
Ook al eens aan storing aan apparatuur gedacht?

Ik heb ook liever niet dat andere mensen in de buurt van m'n rack gaan staan bellen, je weet maar nooit..

mihosnet
27/04/04, 22:28
Volgens mij valt de storing wel mee hoor.. Dan zou je WiFi ook niet mogen toestaan toch?

dotnetjunkie
28/04/04, 03:06
Hm, ik ken mensen die een GSM *in* hun servercase inbouwen om zo remote een reset te kunnen uitvoeren! Het datacenter weet daar toch niets van :)

Carl<n-media>
28/04/04, 11:59
Eersten zijn verzonden :).


Origineel geplaatst door WenS
Carl (TS),

Ik zou er wel eentje willen bestellen om is te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Kan je even per e-mail of PM contact met me opnemen? Alvast bedankt!
PM verzonden.


Origineel geplaatst door Johan-nl


Ik denk dat Carl hem wel wil ruilen met www.321.nl
Dat is ook goed ;).
Ik wil ook wel ruilen tegen een nieuwe server.

WenS
28/04/04, 12:04
Origineel geplaatst door Johan-nl


Ik denk dat Carl hem wel wil ruilen met www.321.nl

Ik ben wel goed maar niet gek ;)
En die heb ik trouwens net gisteren verkocht :D

Carl<n-media>
29/04/04, 19:10
Origineel geplaatst door WenS


Ik ben wel goed maar niet gek ;)
En die heb ik trouwens net gisteren verkocht :D
Wat jammer nou!
Hij is onderweg, of hij is er al ;).