PDA

Bekijk Volledige Versie : Omhoogschoppen van aanbiedingen



wdv
26/04/04, 16:48
Hoi,

Het valt mij op dat men de laatste tijd eigen aanbiedingen in het Speciale aanbiedingen gedeelte telkens omhoog schopt met bijvoorbeeld "de laatste week gaat in" of "nog een paar dagen te gaan".

Ik vind dat behoorlijk irritant en vraag me af: mag dat?

Wat vindt de rest?

Domenico
26/04/04, 17:04
Nee, dat mag natuurlijk niet. We zullen het bespreken e waarschijnlijk ook toevoegen aan de regels.

4EuroHosting
26/04/04, 17:07
Niet dat ik er voor ben maar waarom mag dat dan niet ?

wdv
26/04/04, 17:27
1) Het is zeer irritant
2) En als voorbeeld, mijn aanbieding is 2 dagen oud en er staat nu een aanbieding boven die al meer dan een MAAND oud is, en gewoon weer omhoog geschopt is door Websspace.

WenS
26/04/04, 17:51
Maar bijv. een extra bericht toevoeging dat bepaalde tarieven zijn verlaagd mag toch wel? Je berichten bewerken mag ook niet dus...

ronaldlokers
26/04/04, 17:53
wat hier gezegd wordt is dat het "verboden" moet worden om een berichtje te plaatsen in je aanbieding van "nog 1 week te gaan" zodat je topic weer wat hoger komt te staan.

WenS
26/04/04, 17:56
Maar ik kaart 't maar even aan :D
Anders wordt dalijk alles verboden ;)

The MAzTER
26/04/04, 17:59
Origineel geplaatst door WenS
Maar bijv. een extra bericht toevoeging dat bepaalde tarieven zijn verlaagd mag toch wel? Je berichten bewerken mag ook niet dus...

nee, dan is je aanbieding vervallen omdat je dan andere tarieven hebt

wel vreemd als je iedere keer je prijzen gaat veranderden ;)

ik ben het met wdv eens. Aanbieding is aanbieding voor de rest geen reply's er meer in, tenzij een aankomende klant vragen heeft (dus geen HOSTER)

WenS
26/04/04, 18:13
Origineel geplaatst door The MAzTER


nee, dan is je aanbieding vervallen omdat je dan andere tarieven hebt

wel vreemd als je iedere keer je prijzen gaat veranderden ;)

ik ben het met wdv eens. Aanbieding is aanbieding voor de rest geen reply's er meer in, tenzij een aankomende klant vragen heeft (dus geen HOSTER)

Niet helemaal. Bijv. ons voorbeeld vandaag.
Onze aanbieding zelf is nog precies hetzelfde. Maar de kosten voor een .nl domeinnaam zijn sinds vandaag verlaagd. En de (oude) tarieven voor een .nl domeinnaam stonden ook in de aanbieding, en dus heb ik nu even een bericht toegevoegd dat het tarief voor .nl is verlaagd.

Lijkt me geen groot probleem...de .nl domeinnaam zelf is/was overgens niet in de aanbieding, het was gewoon een extra toevoeging.

Anestheologist
26/04/04, 19:26
Ja volledig mee eens, hoewel ik er ook wel al eens gebruik van gemaakt heb, misschien de regels aanpassen dat na 24 uur niks meer van veranderd worden ofzo ?


Ps: dan vind ik dat bij OFF-TOPIC berichten de ad ook de hele tijd omhooggekickt wordt !!

RonZo
26/04/04, 21:39
Origineel geplaatst door Domenico
Nee, dat mag natuurlijk niet. We zullen het bespreken e waarschijnlijk ook toevoegen aan de regels.
Mooi! Maar maak dan boven in de navigatie ook een button "faq" of "forumregels", dan is de wet en regelgeving hier wat makkelijker te vinden voor een ieder... En als je dan toch bezig bent maak je gelijk ff een knoppie "nieuwe posts" er naast :D

ThePostman
26/04/04, 23:19
Origineel geplaatst door RonZo

Mooi! Maar maak dan boven in de navigatie ook een button "faq" of "forumregels", dan is de wet en regelgeving hier wat makkelijker te vinden voor een ieder... En als je dan toch bezig bent maak je gelijk ff een knoppie "nieuwe posts" er naast :D

Liever een knopje, login :X en Loguit. :X Word ik helemaal gek van, dat gezoek naar een inlog of uitlog venster.

RonZo
26/04/04, 23:24
Origineel geplaatst door The Postman


Liever een knopje, login :X en Loguit. :X Word ik helemaal gek van, dat gezoek naar een inlog of uitlog venster.
Kan er ook nog wel bij hoor...., zeker als nutteloze knoppies als "links", "leden" en "archief" het veld ruimen :)

ThePostman
26/04/04, 23:26
Origineel geplaatst door RonZo

Kan er ook nog wel bij hoor...., zeker als nutteloze knoppies als "links", "leden" en "archief" het veld ruimen :)

Knopje archief? :X Wow nog nooit gezien :D En wie interesseert zich nog in de leden? Links waar dienen die voor? :D

Oftewel, maak plaats voor belangrijke knopies

Domenico
27/04/04, 00:31
Origineel geplaatst door WenS


Niet helemaal. Bijv. ons voorbeeld vandaag.
Onze aanbieding zelf is nog precies hetzelfde. Maar de kosten voor een .nl domeinnaam zijn sinds vandaag verlaagd. En de (oude) tarieven voor een .nl domeinnaam stonden ook in de aanbieding, en dus heb ik nu even een bericht toegevoegd dat het tarief voor .nl is verlaagd.

Lijkt me geen groot probleem...de .nl domeinnaam zelf is/was overgens niet in de aanbieding, het was gewoon een extra toevoeging.

Denken wij toch anders over, volgende keer gewoon een week wachten want zo kun je wel aan de gang blijven en slaat de 'maximaal 1 advertentie per week' helemaal nergens meer op.

Santario
29/04/04, 15:57
Origineel geplaatst door WenS
Maar bijv. een extra bericht toevoeging dat bepaalde tarieven zijn verlaagd mag toch wel? Je berichten bewerken mag ook niet dus...

Nee, vind ik dus niet, dat is ook omhoog schoppen. En inderdaad, volgens de regels mag je een aanbieding niet meer aanpassen. Moet je maar eerder nadenken alvorens je een aanbieding plaatst... Een professioneel bedrijf wijzigt zijn of haar aanbiedingen ook niet constant.

WenS
29/04/04, 16:06
Origineel geplaatst door Santario


Nee, vind ik dus niet, dat is ook omhoog schoppen. En inderdaad, volgens de regels mag je een aanbieding niet meer aanpassen. Moet je maar eerder nadenken alvorens je een aanbieding plaatst... Een professioneel bedrijf wijzigt zijn of haar aanbiedingen ook niet constant.

Lezen graag.
De tarieven voor het registreren van .NL domeinen was verlaagd.
Ieder bedrijf kan een prijsverlaging doorvoeren, dat heeft niks met professionaliteit te maken. Slimmerik!

Domenico
29/04/04, 16:37
Voor prijswijzigingen moet je maar een weekje wachten. De regels zullen we hiervoor later aanpassen.

Carl<n-media>
29/04/04, 18:07
Origineel geplaatst door Domenico
De regels zullen we hiervoor later aanpassen.
Krijg je eigenlijk een mailtje wanneer jullie de regels aanpassen? Of moet ik elke week alles opnieuw lezen om te kijken of er iets is veranderd?

Domenico
29/04/04, 20:50
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Krijg je eigenlijk een mailtje wanneer jullie de regels aanpassen? Of moet ik elke week alles opnieuw lezen om te kijken of er iets is veranderd?

Krijg jij ook een mailtje als er een wet wordt aangepast/toegevoegd? Maar zo vaak veranderen we de regels niet dus dat valt wel mee.

WenS
29/04/04, 21:12
Origineel geplaatst door Domenico


Krijg jij ook een mailtje als er een wet wordt aangepast/toegevoegd? Maar zo vaak veranderen we de regels niet dus dat valt wel mee.

Nee, maar je krijgt wel bericht als er bijv. dingen in de AV wijzigingen van iets waarop jij bent aangesloten ;).

Het hoeft niet bijzonder te zijn (mailing is misschien overbodig) maar een mededeling met de gewijzigde diensten op het forum lijkt me geen overbodige luxe...

superior-is
30/04/04, 09:20
Wanneer het grootschalige veranderingen zijn, dan zullen wij daar zeker melding van maken. Als we een zin beter lopend maken, zodat het begrijpelijker overkomt -- nee dan niet.

Santario
30/04/04, 11:33
Rik-edit: jij ook on-topic blijven !!

Carl<n-media>
02/05/04, 22:28
Origineel geplaatst door Domenico


Krijg jij ook een mailtje als er een wet wordt aangepast/toegevoegd? Maar zo vaak veranderen we de regels niet dus dat valt wel mee.
Ja, dit wordt in de media gepubliceerd :).
Maar ik neem aan dat dit (WHT) niet in het Algemeen Dagblad komt als er iets wordt gewijzigd.