PDA

Bekijk Volledige Versie : hostmarkt.nl SPAM



cridea
26/04/04, 09:55
Hebben jullie ook spam van hostmarkt.nl ontvangen?

Voor wie het niet kent hostmarkt.nl

Soort webhosters.nl maar dan betaald.

superior-is
26/04/04, 10:52
(nog) niet. Op het eerste gezicht oogt het wel aardig, maar een beetje traag.

S2S-Guust
26/04/04, 11:06
Ik ontvang steeds vaker spam van nederlandse webhosting bedrijven die hier ook gewoon rond lopen. Zelf heb ik van deze nog nooit spam ontvangen

Digiover
26/04/04, 11:09
@byh: Zolang jij geen headers plaatst weet ik niet of ik de mail|spam heb ontvangen.... :)
Ook zie ik nog geen sightings in bijvoorbeeld nl.internet.misbruik.spam-signalering.

PlugInInfo
26/04/04, 16:21
Geen spam van hostmarkt.nl ontvangen.

Ik ben trouwens benieuwd of dit idee gaat slagen. In de V.S. zie je wel meer van dit soort sites, maar in nederland.......

Dennis
26/04/04, 16:29
Deze heb ik wel ontvangen. Heel mooi onder naam allemaal, keurig allemaal. En ze bieden op hun eerste dag al korting ten opzichte van hun normale prijs. Er staan alleen meer grote duurdere hosts.

rq
26/04/04, 16:49
Het is valse korting als ze die andere prijs nooit gevoerd hebben.

wdv
26/04/04, 16:50
Heb hem ook ontvangen... direct op het delete knopje geklikt ;)

s2software
26/04/04, 17:09
Er zijn maarliefst 7 bedrijven die op die site adverteren. Valt weinig te vergelijken volgensmij.

PlugInInfo
26/04/04, 17:18
Origineel geplaatst door s2software
Er zijn maarliefst 7 bedrijven die op die site adverteren. Valt weinig te vergelijken volgensmij.

:D Inderdaad. Het zijn er overigens acht...

De site doet me denken aan tweakers.net, het heeft een beetje de zelfde stijl.

Carl<n-media>
26/04/04, 17:22
Het is daar wel erg duur:
50 mb schijfruimte
5 gb dataverkeer
Kosten: 350 euro per maand

Ik vind de web site niet echt op tweakers.net lijken.

Henky!
26/04/04, 23:38
Het reageren op SPAM aanbiedingen zou wettelijk verboden moeten zijn. Met strafkamp enzo....

ThePostman
26/04/04, 23:41
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Het is daar wel erg duur:
50 mb schijfruimte
5 gb dataverkeer
Kosten: 350 euro per maand

Ik vind de web site niet echt op tweakers.net lijken.

:X:X Waar? Url!

Zo had ik laatst een domeinnaam provider:

.nl registratie: € 55,- per jaar + 55 registratie kosten =
€ 110,- per jaar...

TMourik
27/04/04, 00:00
Niet ontvangen, maar hebben ons wel aangemeld nu. Eens zien of het wat is, de prijs is namelijk te verwaarlozen.

ChemicalWH
27/04/04, 00:40
Origineel geplaatst door TMourik
Niet ontvangen, maar hebben ons wel aangemeld nu. Eens zien of het wat is, de prijs is namelijk te verwaarlozen.

^^ zelfde verhaal hier :-)

dreamhost_nl
27/04/04, 10:48
Ik zal nou nooit reageren op een aanbieding die via Spam zou worden gedaan. :mad:

Dennis
27/04/04, 11:08
Ik overweeg het zelfs ook bijna, maar dit zal ik toch maar niet doen. Misschien begin ik zelf weleens een hosting-website. :)

Ik zal het iig anders aanpakken met adverteren.

dreamhost_nl
27/04/04, 11:31
Ik begrijp niet dat een serieuze ondernemer sowieso geld - ook al is het maar €25 - wil betalen zonder dat ze weten waarvoor :

- Waar worden prognoses gedaan over de hoeveelheid unieke bezoekers op de web site?? Het lijkt me dat je toch wel wat van je "advertentiekosten" terug wil zien.
- Waarom is de server zo traag, terwijl er nog maar enkele "cliënten" opzitten?? Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst (misschien wel omdat ze met één van de hosters in hun lijstje in zee zijn gegaan ;))

Dennis
27/04/04, 11:32
Al zouden er maar 3 mensen je naam onthouden en is er 1 aanmelding voor een klein plan. Dan heb je alsnog winst.

Een server wordt niet trager van veel clienten?

®on
27/04/04, 12:05
Origineel geplaatst door dreamhost_nl
Ik zal nou nooit reageren op een aanbieding die via Spam zou worden gedaan. :mad:
Eens. Door wel in te gaan op een spammail blijft spam bestaan (o.a.), want de opdrachtgever van de spammer ziet dat het effectief is.

chielsen
27/04/04, 13:08
De Silver Pakket is geschikt voor Hosting bedrijven die hun diensten doeltreffend wensen te promoten. Deze pakket geeft u toegang tot een Control Panel. De Control Panel laat u toe om al uw Hosting Pakketten in onze database te plaatsen. Klanten kunnen op dit manier eenvoudig naar uw Hosting Pakketten zoeken. Met de Silver Pakket bent niet alleen opgenomen in onze Hosting Bedrijven Gids, maar ook in onze Hosting Pakketten Gids. Dit verdubbeld uw aanwezigheid op Hostmarkt.nl !


UHHMMMM Die heeft de en het volgens mij een beetje omgedraaid. Gelukkig doen ze het wel stelselmatig fout (ook in dit/deze(=)...

Als je dit leest WIL je toch sowieso niet adverteren???
En inderdaad moet je nooit op spam aanbieding ingaan, ook al zijn ze nog zooo mooi... Er valt nog steeds aan te verdienen omdat mensen toch producten kopen. Dus blijft die spam maar komen.

mihosnet
27/04/04, 13:19
De site is traag en zit vol met fouten (bijv. ook de zoekfunctie, selecteer maar eens ongelimiteerd). Dan adverteer ik liever op sites als webhosters.nl.

Jozke
27/04/04, 13:22
Heb van de Belgische (maandje geleden) en van de Nederlandse versie deze mail ontvangen. Momenteel nog geen reactie op gegeven. Zowiezo bekijken we meestal eerst of een dergelijke website wel degelijk loopt.
Wat wel opvalt is dat op de Belgische site, meteen grote namen waren aangemeld (Hostbasket, Combell).
Lijkt me dus wel dat het concept een slaagkans heeft (adverteren enkel door betalen => toch iet of wat van selectie tussen de kleinere 'illegale' hosts).
Anderzijds, het bekend maken dmv spam is natuurlijk nooit goed te praten.

turbo
27/04/04, 18:15
Origineel geplaatst door Jozke
Heb van de Belgische (maandje geleden) en van de Nederlandse versie deze mail ontvangen. Momenteel nog geen reactie op gegeven. Zowiezo bekijken we meestal eerst of een dergelijke website wel degelijk loopt.
Wat wel opvalt is dat op de Belgische site, meteen grote namen waren aangemeld (Hostbasket, Combell).
Lijkt me dus wel dat het concept een slaagkans heeft (adverteren enkel door betalen => toch iet of wat van selectie tussen de kleinere 'illegale' hosts).
Anderzijds, het bekend maken dmv spam is natuurlijk nooit goed te praten.

mja laat u niet vangen. Dit is een beginnende site die alle hostingbedrijven afgaat en onmogelijk daaruit voldoende bezoekers puren. Trouwens hun zoekscript werkt niet en nergens tonen ze hoeveel unieke bezoekers ze daadwerkelijk hebben.

enitrohosting
30/04/04, 11:04
nee nog niet

Dennis
30/04/04, 11:08
http://www.google.nl/search?q=hostmarkt&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= :D

http://www.hostmarkt.nl/scripts/guide.php?action=search
"de lijst van Belgische webhosting bedrijven"?

ChemicalWH, TMourik:
Hebben ze een beetje een fijne admin? Al klanten gekregen in die 3 dagen?