PDA

Bekijk Volledige Versie : Kwaliteit van aanbieder reseller pakketten



Snowman G
25/04/04, 20:27
Ik ben op zoek naar reseller pakket. Ik heb genoeg aanbiedingen gezien zelfs aanbieders die 2Gig ruimte voor maar €20/maand aanbieden. Maar hoe kun je nu bepalen of deze aanbieder goed is? Ik zoek dus een aanbieder die zeer goede snelheid & service heeft.

Iemand adviezen?

Dominic
25/04/04, 20:37
- Kijk naar ervaringen van klanten op bijvoorbeeld webhosters.nl / webselect.nl
- Probeer klanten van een provider te achterhalen en vraag hun om ervaringen.
- Zoek met google?

Zijn genoeg manieren ;)

WenS
25/04/04, 20:39
Rik-edit: WenS, lees de regels !!

Hij vroeg om advies hoe hij het kon uitzoeken...

S2S-Guust
26/04/04, 11:03
Origineel geplaatst door Dominic
- Kijk naar ervaringen van klanten op bijvoorbeeld webhosters.nl / webselect.nl
- Probeer klanten van een provider te achterhalen en vraag hun om ervaringen.
- Zoek met google?

Zijn genoeg manieren ;)

Naast de bovenstaande dingen kun je ook altijd contact zoeken met de hoster zelf via mail (eventueel msn) en aan hoesnel en HOE hij reageert kun je ook al vaak veel afleiden. Natuurlijk ook een aantal websites bekijken die bij deze hoster gehost worden en eventueel uptime statestieken e.d. bekijken.

SNS
26/04/04, 13:44
Ruimte wat aangeboden wordt is in principe niet echt hetgeen wat de prijs hoog maakt. Dit is vaker bandbreedte. Als dit dus heel goedkoop is heb je een grote kans dat de servers in Amerika staan. Misschien is dit geen probleem, maar misschien ook wel.

Je kunt dit bekijken door te pingen naar de site van de provider. Is de ping boven de 80, dan zit de provider wel in Amerika.

Zoals hierboven al gezegd werd, neem contact met ze op.

Beyonder
26/04/04, 14:00
Vraag naar referenties, misschien kun je ook vragen hoeveel resellers er op een server geplaatst worden en wat de gemiddelde gebruik van geheugen en CPU van een vol geladen machine is.

Eventueel vragen hoeveel servers met resellers men inmiddels heeft.

Suc6 ermee

Warsaw PL
26/04/04, 16:28
Origineel geplaatst door Beyonder
Vraag naar referenties, misschien kun je ook vragen hoeveel resellers er op een server geplaatst worden en wat de gemiddelde gebruik van geheugen en CPU van een vol geladen machine is.

Eventueel vragen hoeveel servers met resellers men inmiddels heeft.

Suc6 ermee

Deze sluwe vos geeft goede adviezen, het wordt tijd derhalve dat mensen niet zoals bij een eerdere thread, beyonder gelijk beginnen af te zeiken.

Hij geeft leerzame en nuttige raad aan een ieder die ervan wenst te profiteren.

Ik weet dat ik het op heel veel onderwerpen met hem eens ben, en hoop dat hij dit goede werk blijft doen.

Met mucho regards, beyonder.

Een verre vriend is beter dan een ..........

McRox
26/04/04, 20:47
Origineel geplaatst door S2S-Guust
via mail (eventueel msn)

Weet niet of msn een effectief manier van support is, tenzij je graag met tientallen klanten chat en emails beantwoord ;)


Origineel geplaatst door Warsaw PL
Deze sluwe vos geeft goede adviezen

Sluwe vos? Wellicht dat het professioneler zou zijn als je het op een beschaafde manier had geformuleerd? :)