PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen in RedBus!?



WenS
25/04/04, 13:55
Het lijkt erg op problemen in RedBus.

Ik kon tussen 12:40 en 12:50 geen enkele site in RedBus bezoeken.
Ook de servers die wij gebruiken waren onbereikbaar.

Inmiddels lijkt alles weer te werken. Al kwam er tussen deze 10 minuten af en toe wel een hele slome verbinding door...

Iemand een idee wat er aan de hand was/is?

Carl<n-media>
25/04/04, 14:05
Ik zou even contact met ze opnemen, dan weet je het ;).

InstantXs
25/04/04, 14:38
Misschien handig om te vertellen welke provider je precies bedoelt ;)

WenS
25/04/04, 16:16
We staan bij 4Uhosting.
Maar er schijnt inderdaad even wat te zijn mis geweest maar inmiddels opgelost dus... :)

Beyonder
25/04/04, 16:35
Bij redbus beheren we diverse servers, maar ons monitor software gaf geen kick en mijn systeem admins gaven aan niets te hebben gemerkt van enige onderbrekingen:)

Maar Redbus is een carrier Neutral datacentrum, kijk even in welk NETWERK je staat, Redbus is geen netwerk namelijk.

Andrew
25/04/04, 16:54
Origineel geplaatst door Beyonder
Bij redbus beheren we diverse servers, maar ons monitor software gaf geen kick en mijn systeem admins gaven aan niets te hebben gemerkt van enige onderbrekingen:)

Maar Redbus is een carrier Neutral datacentrum, kijk even in welk NETWERK je staat, Redbus is geen netwerk namelijk.

Colinks/Linkup zit 4uHosting...

WenS
25/04/04, 17:44
Origineel geplaatst door Beyonder
Bij redbus beheren we diverse servers, maar ons monitor software gaf geen kick en mijn systeem admins gaven aan niets te hebben gemerkt van enige onderbrekingen:)

Maar Redbus is een carrier Neutral datacentrum, kijk even in welk NETWERK je staat, Redbus is geen netwerk namelijk.

Owjee, laat het niet waar zijn.
Ben je nou alweer actief in de hostingwereld?!? :(

Ik dacht dat je enkele dagen geleden nog zo hard ontkende...weet je nog? Toen je andere bedrijven (zoals WenS Internet Diensten) zat af te kraken...

Beyonder
25/04/04, 17:47
Lezen is ook een vak "servers die wij beheren" is iets anders dan: servers waar onze klanten op gehost zijn.

Kritiek geven is wat anders dan afkraken overigens, maar misschien begrijp je het verschil niet :)

WenS
25/04/04, 17:59
Origineel geplaatst door Beyonder
Lezen is ook een vak "servers die wij beheren" is iets anders dan: servers waar onze klanten op gehost zijn.

Kritiek geven is wat anders dan afkraken overigens, maar misschien begrijp je het verschil niet :)

Dat betekend ook dat jullie die servers voor klanten beheren.
Dat je klanten hebt is op zich is al schandalig en wonderbaarlijk.

En hoe je het ook went of keert, hoe jij diverse bedrijven afkraakt is absoluut geen kritiek geven. Dat is puur afkraken en andere de grond in trappen.

Wellicht omdat je het niet kan hebben dat er ook nog mensen zijn die wel eerlijk hun geld verdienen en nog succesvol zijn ook. In tegenstelling tot....

Laten we hier voor de rest maar over op houden, het is a) off-topic en b) zinloos om met jou hierover in discussie te gaan!

Beyonder
25/04/04, 18:09
Laten we even alles in perspectief zien.

Dat ik klanten heb is schandalig? vriend, wij beheren voor meer partijen servers dan jij zou verwachten of denken. Ik ben actief in de webhosting/Internet business vanaf 1995 met zeer succesvolle ondernemingen en inderdaad ook zeker zeer minder succesvolle ondernemingen.

Je zou verbaasd staan als je daadwerkelijk zou weten wat ik exact doe: Investeren. Dat is alles, ik investeer in een concept en hoop dat het goed gaat.

Ik doe niet alleen zaken in de webhosting wereld, mensen hier die me echt kennen weten wat ik allemaal doe, natuurlijk met hulp en support van mijn vriendin, want we doen simpelweg alles tezamen.

Maar om jou inzicht te geven en uit je dromenland te helpen, geef ik je enige indruk.

1. We zijn eigenaar van een DM bureau in Nederland met pakweg 30 medewerkers.

2. We zijn eigenaar van diverse ISPs in Europa, tezamen hebben ze 20 medewerkers, 15000 domeinen en diverse colocatie/dedicated servers. Niets hiervan staat in Nederland, niets hiervan is low budget. Een virtuele server verhuren we vanaf 300 euro per jaar.

3. We hebben 4 supermarkten en twee aan deze gelieerde bars.

4. we zijn behoorlijk actief aan het worden in de managed servers business en beheren al voor bijna 50 partijen diverse servers.

Ondernemen betekent niet altijd succesvol zijn. Coloheaven was geen succes maar daarentegen was het wel een van de eerste echte prijsbrekers in Nederland

Limit Internet bijvoorbeeld was wel degelijk een succes, maar iedereen blijft me afrekenen op Coloheaven, dat is jamer maar zo werken de zaken nu eenmaal.

Ik denk nu dat je gewoon zielig een soort wraak wil nemen omdat je wat kritiek hebt gehad. Eerlijk je geld verdienen, als ik eerlijk ben dan ben je niets meer dan een kleine reseller op een provider die zelf weer servers huurt bij een andere partij.

Zodra je wat meer ervaring hebt in ondernemen dan spreken we weer eens.


Just my 2 cents....

Rik-edit: OFF-TOPIC !!!, points !

WenS
25/04/04, 18:14
Rik-edit: OFF-TOPIC !!!, points !

Rik
25/04/04, 18:15
OK als er nog 1 topic door jullie (oa. Beyonder WEER) op deze manier om zeep wordt gebracht dan zal er GEEN waarschuwing volgen maar veel punten en ZSM een ban !!

Problemen zijn weg, deze gaat op slot !