PDA

Bekijk Volledige Versie : eyecandydesign.nl



Lammertink
25/04/04, 00:13
Wat vinden jullie van het design van EyeCandy Design? Bedoeling was hierbij het simpel, zakelijk en overzichtelijk te houden. Ik heb 2 styles gemaakt (bij de 2 moeten nog wat links in het menu maar verder is het wel af). Geef je mening over bijde styles plz. Style 1 is de blauwe (bovenste).

http://www.eyecandydesign.nl

Carl<n-media>
25/04/04, 00:32
Op het eerste gezicht vind ik het te simpel voor een design bedrijf. Hiermee bedoel ik zeker de eerste. Deze mist een header aan de bovenkant (waar het nu helemaal wit is).

De tweede vind ik er fris en leuk uitzien. Een aantal suggesties:
- maak alle witte tekst groen
- maak ook de witte lijnen eens groen
- trek het grijze menu links helemaal naar beneden
- de witte achtergrond is iets te opvallend, maak deze eens heel licht groen en kijk eens wat voor effect dat geeft

Ik hoop dat je iets aan het commentaar hebt :).
Succes in ieder geval!

Lammertink
25/04/04, 00:35
ja ik snap wat je bedoeld bij de eerste en de 2de, bedankt.. ik had deze sites dan ook in een half uurtje in elkaar gezet :P .. van de week zal ik er is goed voor gaan zitten en er een mooi en straks design van maken. dan zal ik er meteen php systeempje opgooien zodat er nieuws op frontpage is etc.. dan wordt het allemaal wat voller.. preview komt over 1 a 2 weken

The MAzTER
25/04/04, 05:12
Fedora Core Test Page

als je voor je eigen desing site een pagina in elkaar steekt waar je een half uur mee bezig geweest bent moet je je eigen SCHAMEN!

Lammertink
25/04/04, 10:07
hahaha ja ik weet het :P