PDA

Bekijk Volledige Versie : 40% korting op alle hostingpakketten!



WenS
24/04/04, 19:39
WenS Internet Diensten wil graag alle WHT-bezoekers het volgende aanbieden:

Op al onze webhostingpakketten krijgt u het eerste jaar maar liefst 40% korting.

---

Over ons:

WenS Internet Diensten is een jong bedrijf dat zich wil onderscheiden van alle andere hostingproviders door net dat beetje extra service en ondersteuning te geven. En wij willen dat ook nog eens heel erg betaalbaar voor de klant maken.

---

Over deze aanbieding:

Bij WenS Internet Diensten heeft u standaard de keuze uit 3 pakketten. Het “Lite pakket”, het “Basic pakket” en het “Extra pakket”. Mochten één van deze pakketten niet aan uw eisen voldoen dan kunt u ook contact met ons op nemen voor een pakket op maat. Deze aanbieding is ook geldig bij een pakket op maat!
Uw korting kan bij de standaard pakketten
oplopen tot maar liefst 48 euro!!!

---

Lite pakket:

* 75 MB webruimte
* 1 GB (1024 MB) dataverkeer per maand
* 1 MySQL database

Prijs normaal: 3 euro per maand
Aktie prijs: 1,80 euro per maand (eerste jaar, daarna de normale prijs)

---

Basic pakket:

* 150 MB webruimte
* 2 GB (2048 MB) dataverkeer per maand
* 2 MySQL databases

Prijs normaal: 5,50 euro per maand
Aktie prijs: 3,30 euro per maand (eerste jaar, daarna de normale prijs)

---

Extra pakket:

* 300 MB webruimte
* 4 GB (4096 MB) dataverkeer per maand
* 5 MySQL databases

Prijs normaal: 10 euro per maand
Aktie prijs: 6 euro per maand (eerste jaar, daarna de normale prijs)

---

Tevens beschikken al onze pakketten over:

- 500 subdomeinen
- 500 FTP-accounts
- 500 POP3-boxen
- Catch-all e-mailadres
- 500 mailinglijsten
- 500 autoresponders
- Ondersteuning voor: CGI/PHP/SSI/SSL/Perl
- Beschikking over Cron Jobs
- Eigen DNS records beheren
- Ondersteuning voor FrontPage Server Extensies
- Eigen error pagina’s
- Beveiligde mappen
- Zelf backup maken (wij maken ook elke 24 uur een externe backup)
- Zelf uw statistieken inkijken

---

Besturingssysteem server: FreeBSD 5.2
Locatie server: RedBus, Amsterdam
Control panel: DirectAdmin

De server beschikt minimaal over een 2.4 GHz processor en 768 MB geheugen.

---

Overige tarieven:

Bij ons kunt u ook uw eigen domeinnaam registreren.

.NL/.COM/.NET/.ORG/.INFO/.BIZ/.US kost 15 euro per jaar, .BE kost 16,- euro per jaar, .CO.UK/.ORG.UK kost 15,50 euro per jaar (minimaal 2 jaar), en .DE kost 21,50 per jaar.

Kijk voor onze overige extensies op onze website (http://www.wensinternetdiensten.nl)!

Let op: de 40% korting is alleen van toepassing op onze hostingpakketten, dus niet op de domeinnamen!

U kunt desgewenst uw eigen domeinnaam in beheer houden. De nameservers dienen dan wel aangepast te worden naar onze nameservers. Vermeld dit a.u.b. op het bestelformulier!

---

Algemene bedrijfsinformatie:

WenS Internet Diensten staat ingeschreven bij de K.v.K. Gooi- en Eemland onder nummer 32098242. Ons BTW-nummer is NL1742.39.725.B01.

Wij zijn gevestigd te Hilversum.

Meer informatie:

Wilt u meer informatie? Stuur ons dan gerust een e-mail of contacteer ons via MSN.

E-mailadres: verkoop@wensinternetdiensten.nl
Technische helpdesk via MSN: wouter@wensinternetdiensten.nl
Administratieve helpdesk via MSN: steven@wensinternetdiensten.nl

U kunt onze website vinden op: www.wensinternetdiensten.nl

Alle genoemde prijzen zijn excl. 19% BTW. Facturing per jaar.
Deze aanbieding is geldig tot 1 mei 2004.

Let op: Indien u gebruik wilt maken van deze geweldige aanbieding vermeld dan in het bestelformulier op onze website onder “opmerkingen” de volgende code: WHT-02

Deze prijzen gelden alleen voor het eerste jaar, na het eerste jaar betaald u het normale tarief. U kunt indien u het eerste jaar niet wilt verlengen minimaal 2 kalendermaanden van te voren schriftelijk opzeggen.

WenS
26/04/04, 16:34
Let op:

Vanaf 26 april 2004 zijn onze tarieven voor het registreren van .NL domeinen verlaagd van 15,- euro per jaar naar 12,- euro per jaar.

De klant krijgt (indien deze alleen een domeinnaam besteld) nog steeds de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van onze DNS servers voor bijv. web- en e-mailforwarding of ip-forwarding. Ook is het gebruiken van uw eigen nameservers nog steeds kosteloos.

Klanten die voor 26 april 2004 hebben besteld krijgen de oude prijs gefactureerd, en profiteren vanaf volgend jaar mee met deze prijsverlaging.

Kijk voor meer informatie op onze website: www.wensinternetdiensten.nl

Alle genoemde bedragen zijn excl. 19% BTW

Anestheologist
26/04/04, 19:31
In de regels staat onbeperkt aanbieden niet toegelaten is. Misschien toch handig dat je die even doorleest bespaart je hoop problemen nadien ;)

SNS
26/04/04, 19:44
* Onbeperkt tot uw webruimte dit toelaat.

Is wel toegestaan toch?

Carl<n-media>
26/04/04, 19:46
Origineel geplaatst door tklaver


Is wel toegestaan toch?
Het is misleidend dus niet toegestaan.
Bovendien het toevoegen / wijzigen van aanbiedingen is ook niet toegestaan.

WenS
26/04/04, 19:48
Mijn excuses ik zal het voortaan niet meer als onbeperkt maar als "9999" aangeven. Dat het misleidend is ben ik het overgens niet mee eens. Onbeperkt dataverkeer en/of webruimte is wel misleiding. Maar onbeperkt subdomeinen/pop3/ftp accounts vindt ik persoonlijk niet misleidend..

Carl<n-media>
26/04/04, 19:50
Origineel geplaatst door WenS
Mijn excuses ik zal het voortaan niet meer als onbeperkt maar als "9999" aangeven. Dat het misleidend is ben ik het overgens niet mee eens. Onbeperkt dataverkeer en/of webruimte is wel misleiding. Maar onbeperkt subdomeinen/pop3/ftp accounts vindt ik persoonlijk niet misleidend..
Ik vind persoonlijk ook dat je dit moet aan kunnen bieden (onbeperkt schijfruimte / dataverkeer uitgesloten), maar dit zijn nou eenmaal de regels. En in het truukje met 9999 trappen ze niet in, dat heb ik al eens geprobeerd ;). Maak er gewoon 50 of 100 van.

Rik
26/04/04, 19:54
Laatste waarschuwing per PM gegeven, OF aanpassen, of we verwijderen de advertentie, kom op zeg...

En nu back on-topic....

WenS
26/04/04, 19:55
Origineel geplaatst door Rik
Laatste waarschuwing per PM gegeven, OF aanpassen, of we verwijderen de advertentie, kom op zeg...

En nu back on-topic....

... :|

Aangepast (moest van Rik) in advertentie naar 500.

SaddieN
27/04/04, 10:42
Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar dan gaan mensen toch na een jaar weer verder kijken en switchen ze naar een andere hoster die ook zo'n mooie aanbieding op WHT zet?

ThePostman
27/04/04, 11:39
Origineel geplaatst door SaddieN
Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar dan gaan mensen toch na een jaar weer verder kijken en switchen ze naar een andere hoster die ook zo'n mooie aanbieding op WHT zet?

Groot kans van wel...maar dat maakt toch niet uit?:X

WenS
27/04/04, 11:47
Wij zien het als een kennismakingsaanbod, wij zijn er van overtuigd dat de meeste klanten na het eerste jaar gewoon blijven omdat ze tevreden zijn.