PDA

Bekijk Volledige Versie : OT: "meldingen"?



Digiover
24/04/04, 20:31
Zullen we de naam maar wijzigen in "Netwerk Storingen en Updates"?

Het meeste dat ik hier lees is "Help, volgens mij is $PROVIDER down!" of "$PROVIDER is down", waarna er allerlei geruchten op gang komen omtrent de mogelijke "problemen" (laat staan het afkraken van conculega's).
De gemiddelde Internetgebruiker kan middels PING / TRACERT / traceroute / host / dig al zien wat het probleem is en waar dit probleem ligt, laat dit forum dan alleen zijn voor het melden van problemen door (service) providers.

Even een telefoontje naar de provider, of hier kijken, en de klant is helemaal ingelicht en er is geen tot weinig negatiefs over $PROVIDER.
Everybody happy :D.

//edit: typo

The MAzTER
24/04/04, 20:44
verwacht je een paar ongeplande downtimes dan? :D

idee is wel ok, maar als je server die bij leaseweb staat bijvoorbeeld down is, en je kan leaseweb.nl ook niet berijken. Dan zou je toch even aan andere willen vragen wat de status van hun server is.

Carl<n-media>
24/04/04, 21:34
Origineel geplaatst door The MAzTER
verwacht je een paar ongeplande downtimes dan? :D

idee is wel ok, maar als je server die bij leaseweb staat bijvoorbeeld down is, en je kan leaseweb.nl ook niet berijken. Dan zou je toch even aan andere willen vragen wat de status van hun server is.
Waarom neem je Leaseweb als voorbeeld? :D

The MAzTER
24/04/04, 22:47
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=49902

Carl<n-media>
25/04/04, 00:27
Origineel geplaatst door The MAzTER
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=49902
Was meer als grap bedoeld ;).

The MAzTER
25/04/04, 05:15
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Was meer als grap bedoeld ;).

we zitten hier niet in de lounce. 5 straf punten voor jouw. Nu nog 15 en je hebt een koffiezet apperaat gewonnen.

Waarom ik leaseweb had gekozen was omdat het de meest recente was qua netwerk storing.

Digiover
26/04/04, 09:09
Origineel geplaatst door The MAzTER
verwacht je een paar ongeplande downtimes dan? :D

Ik had willen zeggen "nee", maar de Wet van Murphy bewijst zijn gelijk weer eens.. 15 min. downtime door een brakke switch bij WideXS :(.


idee is wel ok, maar als je server die bij leaseweb staat bijvoorbeeld down is, en je kan leaseweb.nl ook niet berijken. Dan zou je toch even aan andere willen vragen wat de status van hun server is.

Telefoon...? :)

Savvas
26/04/04, 09:49
Origineel geplaatst door Digiover
Telefoon...? :)

Alleen tussen 9 en 5.....