PDA

Bekijk Volledige Versie : phpmystats.nl (meerdere namen)



arrisno
24/04/04, 20:28
Graag waardebepaling van de volgende domeinen.

phpmystats.com
phpmystats.net
phpmystats.nl

ronaldlokers
24/04/04, 20:32
zijn er statistieken van?

arrisno
24/04/04, 23:38
Ik gebruik DA en kan niet direct linken naar de webalizer stats.
Maar er zijn maar 1 a 2 bezoekers per dag op de NL en 3 a 4 per dag voor de com en net.

vectoris
24/04/04, 23:45
Ik zou zeggen mail: http://phpmystats.mrascii.nl/index.php eens ;).

arrisno
24/04/04, 23:56
Dat is dus nu het punt.
Mrascii heeft mij gemaild met de vraag of hij deze domeinnamen mocht overkopen, alleen nu dus de vraag wat zou ik hiervoor moeten vragen?

Er zijn 2 partijen bezig met phpmystats. Er is ook nog http://phpmystats.kingofdos.com/

sity
25/04/04, 01:23
de hoogste bieder ik denk wel in de xxx

ronaldlokers
25/04/04, 15:35
minstens 50 maar kan denk oplopen tot 250 als je het goed aanpakt :p

woutertwisk
25/04/04, 15:44
Na phpmyadmin en phpmyads [toch?] lijkt me dit een mooie naam. Misschien verkopen aan 1 van de bovenstaande sites/bedrijven, die van plan zijn om misschien ook de 'stats'-versie te maken:)

wepmaker
27/04/04, 21:42
ik ben de maker van PHPMyStats Client versie.
MrASCII is ooit begonnen, maar die doet al een hele tijd niets meer met PHPMyStats wegens tijdgebrek en andere prioriteiten.

Denk niet dat ik meer dan 25 euro ga betalen voor het domein.
En ik heb al met roel gepraat (goeie kennis en maker van andere PHPMyStats Server versie) en die wil ook niet over de 25.

edit - ik zie net op de site van je dat je ook degene was van catherina amalia...
nou een ding kan ik je vertellen, voor PHPMyStats mag je blij zijn als je de regfee krijgt :D :P

woutertwisk
27/04/04, 22:16
Ik zou het setje persoonlijk niet voor 25 euro wegdoen, schat de waarde hoger in.

wepmaker
27/04/04, 22:28
ik had het ook niet over het setje, maar over 1 domein: .com
die andere kan ie tot februarie 2005 leuk betalen.

wepmaker
27/04/04, 22:46
btw het is graag of niet, ik wil je wel van je domeinen afhelpen.
maar als je er perse aan wilt verdienen, dan hoeft het niet hoor.
er komt ook nog een AspMyStats, dus dan heb ik ook niets aan phpmystats.com

MrD
27/04/04, 23:04
Origineel geplaatst door wepmaker
er komt ook nog een AspMyStats, dus dan heb ik ook niets aan phpmystats.com



No match for "ASPMYSTATS.COM".


Als ik jou was zou ik nu snel aspmystats.com registreren :D

wepmaker
27/04/04, 23:16
wrom ??
ik moet een site voor php en asp mystats ...

root
28/04/04, 01:31
Na alle posts

phpmystats.com high xxx
phpmystats.net middle xxx
phpmystats.nl high xx

wepmaker : Denk niet dat je voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten door lowball argumenten te geven dat de renew kosten te veel zijn voor de domein owner. Jij hebt een product, iemand anders de domeinnaam. Voor 25 euro gaat je dat niet lukken. Gedraag je wat volwassener.

Door je eigen arogantie :

Registration 1 6.95 aspmystats.com / Successful

1000 euro al moet ik hem 100 jaar renewen.

MrD
28/04/04, 01:51
Origineel geplaatst door ensimguru

Door je eigen arogantie :

Registration 1 6.95 aspmystats.com / Successful

1000 euro al moet ik hem 100 jaar renewen.

Als je hem voor 1000 euro verkoopt wil ik wel 100 euro voor de tip he :D

Rik
28/04/04, 01:52
Origineel geplaatst door MrD


Als je hem voor 1000 euro verkoopt wil ik wel 100 euro voor de tip he :D

Rik-edit: en nu alleen nog de waardebepalingen voor de opgegeven domeinen :mad:

wepmaker
28/04/04, 14:01
wie is er hier nou niet volwassen ??
ik heb al gezegd helemaal geen interesse meer te hebben in het domein.
ook de andere PHPMyStats heb ik al mee overlegd, en die heeft er ook geen interesse in.
Dit omdat wij zowieso ook een asp versie aan t maken zin.

Registration 1 6.95 aspmystats.com / Successful

zonde van je geld, want denk maar niet dat ik en phpmystats en aspmystats domeinen wil, ik weet al wat anders :)

WenS
28/04/04, 15:19
myaspstats misschien???
Misschien wil iemand die ook wel even voor je reggen :D

BTW, als ik dit topic zo lees dan lijkt het er op als of wepmaker de verkoper wil laten doen denken dat die er niet veel voor over heeft, maar hem stiekem wel wilt hebben (zo goedkoop mogelijk). Ik kan het mis hebben maar dat is de indruk die ik krijg...

root
28/04/04, 15:43
Die indruk heb je heel goed verwoord :)

On-topic gaan we weer.

wepmaker
29/04/04, 00:29
nou dan heb je toch een zwaar foute indruk :)

MrASCII
30/04/04, 17:52
Goed ik zal dan maar zelf eens het een en ander uit de weg helpen.

Punt 1:


Origineel geplaatst door arrisno
Dat is dus nu het punt.
Mrascii heeft mij gemaild met de vraag of hij deze domeinnamen mocht overkopen, alleen nu dus de vraag wat zou ik hiervoor moeten vragen?

Er zijn 2 partijen bezig met phpmystats. Er is ook nog http://phpmystats.kingofdos.com/

De exacte mail van hem was:


> Beste Willem,
>
>
> Wij hebben de domeinnamen van phpmystats.
> Wij gebruiken de domeinnamen op dit moment (nog) niet.
> Het is mogelijk om ze over te nemen, maar we weten niet wat we hiervoor
> zouden kunnen vragen.
>
> Ik zou zeggen doe een bod?
>
>
>
> Mvg,
>
>
>
> Vincent
>
>


PHPMyStats is een hobbyprojectje en nou probeert een of andere lul er geld aan te verdienen. Maar niet getreurd, want het volgende heb ik ondernomen:

- Via een notaris in de familie de naam PHPMyStats als merknaam laten registreren.
- Daarbij is ook notitie gemaakt dat de eerste versie van PHPMyStats al in 2002 gemaakt was.
- Een kort geding volgt, de heer S kan een brief verwachten zeer binnenkort.

Daarnaast nog het volgende betreffend AspMyStats, dit is door iemand anders in ontwikkeling, en staat los van PHPMyStats. Dus als jij die naam 100 jaar wil reggen, be my guest ;)

Ook het verhaal dat Roel van PHPMyStats ( de linux server info versie ) aan het bieden is is ook gelul. Ik heb een goede verstandhouding met Roel en we zoeken samen een oplossing voor ons naamprobleem. Waarschijnlijk gaat zijn programma PHPMyServer heten, omdat dat meer de strekking van zijn programma dekt.

Kijk op zich boeide heel dat PHPMyStats mij niet zo, daarom is Wepmaker er mee verder aan t stoeien. Maar als er dan zo´n lul komt die namen registreerd voor het harde werk van iemand anders, en dit enkel doet om er zelf financieel op vooruit te gaan, dan maak je me goed link. Dus dit verhaal zal zeker een staartje krijgen.

De fax van de heer S zal continu faxen, onze colocated server zal de server van H.nl en S.nl bliven volstorten met uploads, en ook per post kan de heer S het een en ander verwachten

Wees gegroet, en bescherm je product.

www.MrASCII.nl
www.ProjectProtos.com

arrisno
30/04/04, 17:52
Ik heb nog geen enige reactie richting de makers van phpmystats gedaan en ik krijg alle soorten van dreigementen op me af hierbij enige mailtjes:



Leuk hoor dat julle PHPMyStats.com, .nl en.net hebben geregistreerd, en dan
vragen wat we ervoor geven....

Jammer alleen dat het project een hobby projectje is. Maak zelf maar eens
iets origineels, in plaats van andermans creativiteit kapen.

Nooit, maar dan ook nooit, zal ik ene cent betalen voor die domeinnamen. Het
project staat prima zo op mijn site. Stelletje sukkels zeg!

Ricardo
Webmaster ProjectProtos.com & MrASCII.nl


En dit stond in mijn gastenboek:


MrASCII


Jij bent een vuile bloedhond, om de domeinnamen PHPMyStats.com, net en nl te kapen. Geeft maar weer eens aan wat een incompetent ventje je bent. Je kan helemaal niks. Je site h.nl ziet er niet uit, deze site is bagger, je bent gewoon een #@*%!. Maar denk eraan Vincent, mijn wraak zal zoet zijn. Gastenboeken kun je beter sluiten want ik spam ze vol. Je fax kun je beter afsluiten want ik blijf faxen. Je mailbox zal ik ook volspammen.

Wat heb ik een hekel aan mannetjes als jij, en nou heb ik eindelijk kans om iemand aan te pakken. Oh ja, nog een leuk nieuwtje, ik heb de naam PHPMyStats geregistreerd dus je kan een rechtszaak tegemoet zien.

Mvg,
Ricardo Matters


Nog een toevoeging mijn echte reactie was:


Beste Willem,



Wij gebruiken de domeinnamen op dit moment (nog) niet.

Het is mogelijk om ze over te nemen, maar we weten niet wat we hiervoor zouden kunnen vragen.

Ik zou zeggen doe een bod?



Mvg,



Vincent

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Webmaster IJVL.nl [mailto:webmaster@ijvl.nl]
Verzonden: zaterdag 24 april 2004 16:26
Aan: info@haayer.nl
Onderwerp: phpmystats



Beste H,
Ik heb al een lange tijd een statistieken script met de naam PHPMyStats.
Nu is het script steeds populairder aan het worden, over de hele wereld.
Ik wilde nu eigenlijk een .nl of .com domein, maar nu zie ik dat deze al door u bezet zijn.
Ik vroeg me af of jullie deze domeinen gebruiken, en zo niet, of ik een van de 2 zou kunnen overkopen.
Met Vriendelijke Groet

Willem van Leeuwen

MrASCII
30/04/04, 17:55
Origineel geplaatst door arrisno
Ik heb nog geen enige reactie richting de makers van phpmystats gedaan en ik krijg alle soorten van dreigementen op me af hierbij enige mailtjes:


Oh? Ik dacht dat ik contact met jou zou hebben gehad? Tenminste, volgens jouw 3e post wel.... ?

Koster
30/04/04, 17:57
Ricadro, ben jij KingOfDos (http://www.tweakers.net/meuktracker/6023)? Zoja, fantastisch werk doe jij ;) Heb dat progje al eens eerder gezien, stond het niet ook al heel lang op GoT of die site van je vermeld (+je sig ooit?)?

Ah, ik zie net dat Ricardo dat niet is, grappig :)
Vriendelijk topic btw :(

sity
30/04/04, 18:17
Oh ja, nog een leuk nieuwtje, ik heb de naam PHPMyStats geregistreerd dus je kan een rechtszaak tegemoet zien.


volgens mij mag je domeinnamen vrij registreren als je er iets anders opzet bijvoorbeeld de huidige versie van php kunnen ze je niks maken dacht ik maarjah wie ben ik.

::EDIT::

en dan nog hoe kon jij wetten dat die naam geregistreerd ging worden je had je domeinen immers eerder dan dat die naam er was

Koster
30/04/04, 18:24
Wie ben jij Sity en wat bedoel je nu?

MrASCII
30/04/04, 18:27
De merknaam is al langere tijd geregistreerd voor een ander vorig project, maar is onder het stof beland. Als het hard tegen hard wordt dan gaan we nog wel lachen ja :D

Zoals gezegt boeit die naam me geen ene reet maar die S zegt gewoon dingen die niet waar zijn. Dat mailtje van Wepmaker is fake, hij heeft die namen aangeboden aan ons. Kijk als het op een normale manier was gegaan maar die gozer is gewoon zo lame... En daar hou ik niet van :D

Zo registreer ik al mijn projecten als merknaam, dus Project Protos, KPulse e.a. zijn ook eigendom van mij. Ok, wel stom dat de domeinnaam niet geregistreerd was maar in principe was PHPMyStats gewoon een Zondagmiddag-projectje en had geen prioriteit.

Dus nogmaals, de naam boeit me geen reet, het is een principekwestie.

arrisno
30/04/04, 18:28
Origineel geplaatst door MrASCII


Oh? Ik dacht dat ik contact met jou zou hebben gehad? Tenminste, volgens jouw 3e post wel.... ?

Sorry, Ik bedoel na mijn laatste en eerste mailtje.
Ik heb nergens geuit dat ik de jackpot wilde hebben ofzo!
Het is uit de hand gelopen door de reacties die geplaatst zijn in deze topic.

Koster
30/04/04, 18:34
Origineel geplaatst door arrisno


Sorry, Ik bedoel na mijn laatste en eerste mailtje.
Ik heb nergens geuit dat ik de jackpot wilde hebben ofzo!
Het is uit de hand gelopen door de reacties die geplaatst zijn in deze topic. zoals ik het zie reageren er hier verschillende mensen die zeggen de domeinnaam te willen verkopen en verschillende mensen die zeggen dat ze eigenaar van het project zijn. Misschien eens kappen met alle leugens en gewoon vertellen wie wie is en wat de belangen zijn. Domeinhandel is er nu eenmaal, merkrecht ook, wat een moeilijk gedoe hier :(

wepmaker
30/04/04, 18:38
misschien zeg je wel niet dat je de jackpot wil, maar je wist dat PHPMyStats een bestaand project was, van 2 verschillende partijen.

Toen jij die domeinen registreerde dacht je natuurlijk wel aan een "jackpot", anders registreer je ze niet.

@ koster: Roel heeft een script dat phpmystats heet, maar dit wordt waarschijnlijk phpmyserver.
Wij (MrASCII en wepmaker) hebben een ander script (al langere tijd) dat ook de naam PHPMyStats draagt.

MrASCII
30/04/04, 18:45
In t kort, Arrisno heeft de namen en wil die verkopen aan mij of aan Roel.

Ik ben eigenaar van het project PHPMyStats, een statistieken script voor websites
Een andere persoon is Roel, maker van een andere PHPMyStats ook een statistieken script maar dan met gevens van een linux server

Arrisno zegt dat ik hem om de namen heb gevraagt maar het is juist andersom. Wat mij betreft is er niet gek veel aan de hand, de merknaam PHPMyStats is van mij, de domeinnaam van hem. De merknaam heb ik al langer dus t probleem ligt niet zozeer bij mij.

wepmaker
30/04/04, 18:54
offtopic: ligt t nou aan mij of loopt de klok van dit forum achter ??????

Koster
30/04/04, 18:56
BIj mij loop ie voor, 2 minuten zelfs

MrASCII
30/04/04, 19:02
Je moet even in cp de klop op +1 zetten.

wepmaker
30/04/04, 19:07
ik had t al gezien :p
tzelfde als op eprog.

MrASCII
01/05/04, 12:12
Graag wil ik een misverstand verhelpen, ik heb contact met Wepmaker en Arisno gehad, en ik ben eruit. Er waren wat miscommunicaties over en weer.

Arrisno heeft de namen en mag deze voor het aanbod wat hij mij heeft gedaan houden. De betreffende site heeft ca 10000 pageviews per maand en 2000 downloads. Ik vind het niet nodig hiervoor 3 domeinen aan te schaffen.

PHPMyStats blijft dus vooralsnog beschikbaar op phpmystats.mrascii.nl

Ook heb ik duidelijk gemaakt aan Arrisno dat hij de merknaam PHPMyStats niet mag voeren, aangezien ik daar wel de eigenaar van ben. M.a.w. de domeinnamen kan hij wel gebruiken maar niet in de Benelux, waar mijn merkrecht geldig is.

Wat mij betreft is de zaak hiermee afgedaan.

Mvg,
R. Matters

jacqieline
01/05/04, 14:57
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het matig vind dat zoiets gekaapt wordt.
Een projectje van een amateur die zonder er iets aan te verdienen een leuke download aanbiedt.
Dit soort mensen zou je moeten sponsoren, niet moeten willen uitzuigen.

Domenico
01/05/04, 16:01
Dit lijkt me simpel een simpele zaak. Als jij de merknaam phpmystats bezit is het een koud kunstje om in dit geval de domeinnaam te bemachtigen.

Zet er even een advocaat op.

fattee77
02/05/04, 14:22
Origineel geplaatst door MrASCII
[B]De merknaam is al langere tijd geregistreerd voor een ander vorig project, maar is onder het stof beland. Als het hard tegen hard wordt dan gaan we nog wel lachen ja :D






Er is anders geen merk bekend bij het benelux merkenbureau onder phpmystats:

Unsuccessful search: Found 0 Trade marks

--------------------------------------------------------------------------------

Your search was unsuccessful, please check the following:

Spelling of data entered
Options selected
If criteria was entered correctly, please refine your search, and try again.

Criteria Operator Value
Trade mark Contains phpmystats
Application number Is Any

root
04/05/04, 00:41
chatten doen we in de lounge of je start een topic in domeinnamen algemeen.

Vanaf nu alleen nog on-topic.

wepmaker
05/05/04, 12:28
.org vergeten ?