PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben op zoek naar iemand die m n site kan hosten of die het me kan leren tegen betalin



nadia
23/04/04, 22:24
Hallo,

Ik ben via via op deze forum gekomen , heel interesant meot ik zeggen..

Ik heb een site, nu was ik daar aan begonnen met een afspraak met m n website maker , dat hij het tegen betaling zou doen ..

Nu heb ik heel wat geld er in gepompt en is m n website eindelijk klaar na 3 maanden van de afgesproken tijd, al met al hoofdpijn dus .

Nu was ik dus op zoek naar iemand die dus kan hosten voor me ..
www.djnadia.nl welke pagina s ik regelmatig wil onderhouden zijn collega's ,foto's en mp 3 dat laatste moet ik et er alleen over hebben hoe we dat kunnen doen omdat het te veel word gedownload..

Hier heb ik het over dus een half uur werk denk ik , om de 2 a 3 weken en misschien later nieuwe pagina s aanmaken , maar daar kom ik op terug ..

Of is iemand die het me kan leren tegen betaling natuurlijk ..

Alvast bedankt , ik zou zeggen kijk even m n site dan weet je waar ik et over heb ..

Carl<n-media>
23/04/04, 22:30
Mag ik vragen wat je precies wilt?

Zoals ik het begrijp, wil je hulp bij het publiceren van je web site en ook een hosting provider? Of heb ik dat fout?

nadia
23/04/04, 22:33
euhh weet eerlijk gezegd niet eens wat het inhoud wat je net zei .. (sorry heb er namelijk echt heel weinig verstand van)

Wat ik dus wil is dat om iemand dus die gegeven op m n site kan zetten die doorpaas zoals bijv contactgegevens fotoss , mixen en etc ..

Is het nu wat duidelijker ?

Carl<n-media>
23/04/04, 22:37
Ja, nu is het helder :).
Nog een vraagje, weet je hoe je om moet gaan met HTML? Neem even via onze web site contact met ons op, dan zal een collega van mij een voorstel doen.

The MAzTER
23/04/04, 22:57
Wij, van NSR Design, kunnen eventueel de site zodanig maken dat u de site zelf gemakkelijk kan beheren (cms).

Sites in deze categorie hoeven niet veel te kosten.
Recente DJ sites waar wij een cms voor geleverd hebben:

www.djcorfijneman.com
www.innerlife.nl
www.dj-montana.com (op moment bezig met het maken van een cms-je)

Hosting kunnen wij ook verzorgen via NSR Hosting

Oplevering van cms zal binnen 7 dagen na order bevestiging opgeleverd kunnen worden.

U kunt contact opnemen via info@nsr-net.com. Kan eventueel een demo laten zien.

nadia
23/04/04, 23:14
Tnx voor jullie reacties mensen ..

Maar ik moet eerlijk zeggen ik begrijp het nog steeds ik heb tig sites gezien waar je dus van alles krijgt te lezen , hoe moet ik nou weten welk pakket ik nodig heb of what ever ?? (voel me errug dom op dit moment)

Carl<n-media>
23/04/04, 23:29
Origineel geplaatst door nadia
Tnx voor jullie reacties mensen ..

Maar ik moet eerlijk zeggen ik begrijp het nog steeds ik heb tig sites gezien waar je dus van alles krijgt te lezen , hoe moet ik nou weten welk pakket ik nodig heb of what ever ?? (voel me errug dom op dit moment)
Gewoon even contact met ons opnemen en wij zullen je het een en ander uitleggen/aanraden :).

Rik
24/04/04, 00:24
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Gewoon even contact met ons opnemen en wij zullen je het een en ander uitleggen/aanraden :).


Dit is dus eigenlijk niet de bedoeling, je kunt het hier in het forum uitleggen/voorstellen ;)

Carl<n-media>
24/04/04, 00:28
Origineel geplaatst door Rik



Dit is dus eigenlijk niet de bedoeling, je kunt het hier in het forum uitleggen/voorstellen ;)
Ik denk niet dat de TS het erg fijn vind dat er persoonlijke gegevens bekend worden gemaakt op het forum. Bovendien vraagt de TS volgens mij om een service/dienst en niet om een uitleg.

Rik
24/04/04, 00:29
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ik denk niet dat de TS het erg fijn vind dat er persoonlijke gegevens bekend worden gemaakt op het forum. Bovendien vraagt de TS volgens mij om een service/dienst en niet om een uitleg.

Als je de regels even wilt lezen m.b.t. het aanbieden van dingen, en dan met name, de manier waarop ;)

Carl<n-media>
24/04/04, 00:33
Origineel geplaatst door Rik


Als je de regels even wilt lezen m.b.t. het aanbieden van dingen, en dan met name, de manier waarop ;)
Ik heb het even nagelezen. Sorry, het komt inderdaad een beetje reclame-achtig over ;). Ik zal er de volgende keer op letten.

Flydesign.nl
24/04/04, 15:25
Ok, dan zal ik via het forum maar even wat uitleg geven:

Hosting: je krijgt een bepaalde hoeveelheid ruimte voor een vast bedrag per jaar/maand. Deze ruimte staat op een server, die verbonden is met het internet. Door deze permanente verbinding is het mogelijk om website te publiceren, zodat deze altijd en snel te bezoeken zijn door iedereen.

Gegevens publiceren: op verschillende manier is het mogelijk om gegevens te publiceren op het internet. Een klein overzichtje:

1) HTML pagina's uploaden: met behulp van een speciaal programma, verstuur je pagina's met een speciale indeling naar het internet. De indeling bepaald hoe de pagina uiteindelijk op het scherm weergegeven wordt. HTML kan je zelf typen, maar programma's als Frontpage kunnen dit ook voor jou genereren.

2) Content Managment System: via een speciaal systeem geinstalleerd op je server, is het mogelijk om online gegevens aan te passen van je website. Snel een nieuwe tekst toevoegen of aanpassen is een fluitje van een cent. Weinig kennis vereist, helaas zijn dit soort systemen meestal redelijk prijzig.

3) Webdesign bureau: je maakt afspraken met een webdesign bureau. Deze onderhouden je website, meestal levert de klant de teksten en plaatjes aan. Weinnig kennis vereist, maar wederom best prijzig.


Hopelijk heb je hier iets aan ;)

Grumpy
24/04/04, 17:27
Ben ik de enige die ziet dat ze een webmaster bedoeld?

Ze zoekt iemand die de inhoud af en toe verzorgt/bijwerkt.
De site is online, hosting is er blijkbaar al.

The MAzTER
24/04/04, 18:20
Grumpy:

Maar dan is een klein cmsje toch altijd een goedkopere oplossing ;)

een cms voor die site zou bijv. ongeveer 150-200 euro gaan kosten.

het onderhoud van een site komt op 50 euro per uur bij minimaal 1 uur afname per maand. Dus na 3 uur ben je met een cms al goedkoper. Tevens is het zeer makkelijk om die dingen gewoon zelf toe te voegen e.d.

nadia:

mocht u echt alleen geïnteresseerd zijn in een webmaster, dan hebben wij de volgende opties:

maand contract:
50 euro per uur bij afname van minimaal 1 uur per maand. Hierna betaald u per half uur.
Dus:
0,5 uur werk is € 50,-
1 uur werk is € 50,-
1,5 uur werk is € 75,-
2 uur werk € 100,-
etc

U bent dus ook 50 euro kwijt als er een maand niets veranderd hoeft te worden.

lost contract:
75 euro per uur. Eerste uur 75 euro, hierna betaald u per half uur.
Dus:
0,5 uur werk is € 75,-
1 uur werk is € 75,-
1,5 uur werk is € 112,50
2 uur werk is € 150,-
etc

Als er dus in 3 maanden 1 uur werk aan is, dan kost het dus € 75,-

Andere optie is om een cms af te nemen. Hiermee kunt u zelf de website beheren op een gemakkelijke manier.
Dit zal +/- op 150 tot 200 euro komen. Ligt er aan wat u er allemaal in wilt hebben.


Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief 19% BTW
Bedrijf: NSR Network

Lammertink
25/04/04, 23:08
tis al geregeld jongens

Grumpy
25/04/04, 23:32
Dat is grappig, want ik heb namelijk geen eerdere post van jou in deze topic gezien, Lammertink.

Op dit forum gelden er regels. Als je dit forum wilt blijven gebruiken zal je net als de rest je aan de regels houden.

Lammertink
25/04/04, 23:49
ja kwam omdat hij naar mij toe kwam, sorry, volgende keer zal ik het ff doorgeven op forum wanneer ik ervan op de hoogte ben

The MAzTER
26/04/04, 00:07
Origineel geplaatst door Lammertink
ja kwam omdat hij naar mij toe kwam, sorry, volgende keer zal ik het ff doorgeven op forum wanneer ik ervan op de hoogte ben

zij :X

Rik
26/04/04, 00:08
Ja ik heb het hem ook per PM al even gevraagd, wel raar dat hij (zij) hem heeft benaderd

:/

nadia
26/04/04, 22:40
Ik wil iedereen bij deze bedanken voor de reactie ..

Ik ben ook door verschillende mensen benadert en daarvan prijkte er 1 tje tussen uit een jongeman , die aangaf wat die allemaal deed en die met mij tot een oplossing is gekomen ..

Hij heeft voor elke pagina van m n site php nog wat bestand van gemaakt in een controneel paneel achtige dingetje gedaan ik kan nu alles veranderen qua tekst dan he .. Oook heeft die een uploaddingetje voor me gemaakt voor de pagina foto's..

En hij heeft een contact formulier en een gastenboek voor gemaakt..
Dit in zn geheel erg goedkoop en toereikend in mijn ogen , ik zal zeker vaker gebruik maken van zn diensten oa , van flash dingen voor bijv belangrijke evenementen waar ik zal draaien ..
En het kleine probleem dat ik had met het downloaden van m n mixxen hebben we ook een oplossing voor gevonden

Al met al perfect voor verdere info over deze jonge talent verwijs ik u naar www.eyecandydesign.nl

Nogmaals iedereen hartstikke bedankt !!!

Mvg,
Nadia

nadia
26/04/04, 22:43
En het is idd lammertink geworden , dus voor verder info kunnen jullie bij hem wezen

En lammertink beledig me niet weer dat ik een kerel ben , damnzz ik draag notabene op die foto s een hoofddoek man oke welis waar veel te dichtbij genomen maar ik ben 100 % a women !!!!!

ronaldlokers
26/04/04, 22:49
jammer dat de mixen het nu niet doen ?¿ ik zal binnenkort nog wel is kijken, want die 2 stukjes die je bovenaan de site kan kiezen zijn echt mooi :D

nadia
26/04/04, 22:52
Hehheehh tanx , komen leukere dingen op te staan kom zeker eens een kijkje nemen binnenkort , maarru schenk niet al te veel aand8 aan het mix gebeuren wil allemaal niet echt lukken op de comp ..

Nadia,

ronaldlokers
26/04/04, 22:53
Origineel geplaatst door nadia
Hehheehh tanx , komen leukere dingen op te staan kom zeker eens een kijkje nemen binnenkort , maarru schenk niet al te veel aand8 aan het mix gebeuren wil allemaal niet echt lukken op de comp ..

Nadia,


We kunnen altijd helpen natuurlijk :p (ook als je wilt mixen op je pc, als je dat niet goed lukt, ik zit ok altijd te kloten met muziek :p)

nadia
26/04/04, 22:55
Ahhhh dat is zeer welkom !!!!!

pmen maar ?

Jan-Hein
26/04/04, 22:57
Hoi Nadia zou je misschien even je pm aan kunnen zetten?

ronaldlokers
26/04/04, 22:58
Origineel geplaatst door nadia
Ahhhh dat is zeer welkom !!!!!

pmen maar ?


Ga je gang, als je msn hebt kan je me ook toevoegen: msn@rlokers.nl

en anders mail je even mail@rlokers.nl ;)

nadia
26/04/04, 22:58
Euhh ffe kijku hoe dat werk

ronaldlokers
26/04/04, 23:01
Origineel geplaatst door nadia
Euhh ffe kijku hoe dat werk

onderaan mijn post op het knopje pb klikken, dan gewoon volgen wat hij zegt :D


maar zie dat het bij jou uit is :p


/edit ik ga nu slapen, morgen weer naar school toe (bah :() mail me maar gewoon even...

nadia
26/04/04, 23:28
Ejjj ik heb m n pm dingetje gefixt en ronald ik ga je zo toevoegen ik spreek je morgen ofzo .het is nadia_ nogwat @hotmail.com

Ciao,
Nadia

quivver
29/04/04, 19:27
Rik-edit: dit mag niet ! :mad:

sity
29/04/04, 19:53
dit lijkt een beetje veel op spam
alles is al geregeld er is nooit iets geweest met hosting volgens mij

Dennis
29/04/04, 19:59
Zullen we dit topic laten zakken? Beetje smerig topic.

Maar is Nadia al geholpen?

sity
29/04/04, 20:07
Rik-edit: waarom een post quoten en niks toevoegen ?? ! :mad:

Demoned
02/05/04, 03:00
Zou als mod,.. meteen een kruisje door dit topic halen.
Geeft maar weer eens aan !! Voor die gene dat er niet alleen kwa ontwerp maar ook kwa communicatie niet geheel vanaf de party ontmoetende kant. Goed en duidelijk word aangegeven wat men wil,. en wie er gereageerd heeft,.. Uh dat is mijn mening !!

Rik
02/05/04, 03:49
Deze kan op slot...