PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik voel me schuldig



gothax
21/04/04, 21:39
Hey mensen,
Nou heeft Dsigning me vandaag gemaild dat ze sponsoring willen verbreken. Kan ik me voorstellen omdat het hele skate-team uitelkaar is gevallen en de hele sponsoring een beetje flop is geworden :( nou heb ik ook geen pakketten verkocht voor Dsigning en nog wat andere kleine probleempjes: Nieuw webdesign-design die ik heb laten checken en op tsb gezet maarja..kan dus niet bewijzen dat ik expres daarmee geld wil verdienen. Ik voel me nu best schuldig omdat hun wat voor mij gedaan hebben en ik ze niks terug kan doen. Ik vergoed ze zowieso de domein-naam kosten.. maar evt nog iets anders om terug te doen?

Mvg,

Gothax

..Depressed

EDIT: we hebben wel 3 video's gemaakt die best goed zijn geworden. 1 skater heeft zelfs een contract bij Colourblind erdoor gekregen..maja :(

Carl<n-media>
21/04/04, 22:02
Koop een hosting pakketje bij ze en zet daar je web site op ;).

gothax
21/04/04, 22:06
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Koop een hosting pakketje bij ze en zet daar je web site op ;).

*gaat een leuke naam bedenken*

ze hadden mij nog een bedrag doorgemaild wat gek-laag was..
dus het is zeker te overwegen! :)


Gothax Eigen Custom woordenboek:
Gek-Laag (~Laag, weinig), niet veel. (~Betaalbaar).
Geklaag - (~Irritaties uiten..maar daar hebben we het niet over ;) )

S2S-Guust
21/04/04, 23:22
hehe, volgens mij ben jij de eerste gesponserde klant die zich om zoiets druk maakt ;)

Als ik jou was zou ik er maar niet al te druk om maken, als dat hosting bedrijf namelijk alleen zou sponseren om er geld uit te halen dan hadden ze je gewoon niet moeten sponseren:) Misschien was het vanuit hun kant wel goodwill en zijn ze blij geweest dat ze je toch een beetje op weg hebben geholpen.

Savvas
21/04/04, 23:26
Origineel geplaatst door S2S-Guust
hehe, volgens mij ben jij de eerste gesponserde klant die zich om zoiets druk maakt ;)

En zulk soort mensen behouden het recht van spreken als je het mij vraagt. Moet zeggen dat ik dit heel sociaal vind :)

Rik
21/04/04, 23:51
Origineel geplaatst door NetRouting


En zulk soort mensen behouden het recht van spreken als je het mij vraagt. Moet zeggen dat ik dit heel sociaal vind :)

Idem !!!

het is wat dat betreft ook nooit goed ....

gothax
22/04/04, 14:09
bedankt voor de reacties :)
raar dat dsigning niet gereageerd heeft terwijl ie gister online was..
maar waar gaat het dan bij andere mensen om die gesponsord worden? alleen voor de fun ofzo? :?