PDA

Bekijk Volledige Versie : Adult naam



io1093967
21/04/04, 13:04
Wat zou een redelijk vraagprijs zijn voor dit domein? Graag jullie mening hierover.

Alvast bedankt voor je reactie!

JB

ihost
21/04/04, 13:24
Deze heeft een "move" nodig richting Domeinnaam waardebepaling (Appraisals) lijkt me.

Voor wat betreft het domein, 2 goede zoekwoorden met een matige extensie... zou 't niet durven zeggen.

Rik
21/04/04, 13:33
--> moved ;)

root
21/04/04, 13:44
Agreed. Laag xx . Om een voorbeeld te geven expire.com is voor xxxx verkocht. expire.cc staat voor $30 te koop en geen reacties.

.us .cc hebben moeilijkheden om tot een top level te komen. Je beste kansen kun je nemen op .ws naast de .info .biz . com .net .org

.ws trekt erg aan op het moment en volgens dnjournal.com zal deze extensie met de jaren groeien. WS wordt vertaald als WebSite

io1093967
21/04/04, 14:20
Op een bekende internationale domeinsite (zal de naam niet noemen, voordat dit topic ook geblokkeerd wordt) zijn .ws domeinen qua aanbod en vraagprijs ongeveer gelijk aan .cc

Persoonlijk vindt ik .cc een mooier domein als alternatief voor .com

WS staat voor website? Zo kun je bij ieder domein eigenlijk wel wat verzinnen, ms: my site, md: my domain etc Is maar net hoe je het verkoopt. :)

NextIT
21/04/04, 15:22
Origineel geplaatst door ensimguru
WS wordt vertaald als WebSite Eigenlijk staat het voor Western Samoa ;)

zapper8
22/04/04, 10:40
Origineel geplaatst door ensimguru
Agreed. Laag xx . Om een voorbeeld te geven expire.com is voor xxxx verkocht. expire.cc staat voor $30 te koop en geen reacties.

.us .cc hebben moeilijkheden om tot een top level te komen. Je beste kansen kun je nemen op .ws naast de .info .biz . com .net .org

.ws trekt erg aan op het moment en volgens dnjournal.com zal deze extensie met de jaren groeien. WS wordt vertaald als WebSite


Dat cc moeilijk is ben ik met je eens. Dat speculanten zich massaal op ws sorten is ook een feit. Toch zie ik deze de duurzame waarde van de ws extensie van een groep beleggers die wat servers op Samoa hebben neergezet ook niet met vertrouwen tegemoed. Doet me uiteindelijk denken aan die nep herdenkingsmunten die je op reclames ziet bij officiele muntmakers geslagen maar nooit echt wat waard. Af en toe storten beleggers zich op zo'n editie en knalt de prijs naar idioten hoogten. Om een paar jaar later niks meer waard te zijn.
cc (ook zo'n eilandtjes groep) is op een bepaald punt ook erg populair geweest en was ook in nld bij heel veel providers verkrijgbaar. Dat is ingezakt, verwacht hetzelfde met ws (verkocht als WebIite maar gewoon een eilandtje).
us is geval apart, de meeste us bedrijven hebben een com. Het blijft toch echt een extensie van een heel groot land. Verwacht dat dat in de toekomst wel zal gaan aantrekken. Wil je goedkoop beleggen en heb je de tijd koop dan nu us.