PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe Layout (test)



paas
21/04/04, 11:55
ben met een nieuwe layout bezig. Het resultaat, tot nu toe, tref je aan op;

http://www.eurodomein.net/test/

Graag zou ik jullie mening willen horen mbt de layout waarbij positieve kritiek uiteraard ook welkom is.

Groet, Hans

Sjoerd
21/04/04, 12:05
ziet er erg mooi uit behalve dat header letter "e" onleesbaar wordt...

serverbilly
21/04/04, 12:08
Beetje veel "blur"...
Zie ook dit wazige plaatje:
http://www.eurodomein.net/test/poster.jpg

Dreas
21/04/04, 13:28
Ik zou Nederland highliten met feller geel. Nu is dat een of ander vaag ander land ;)

PlugInInfo
21/04/04, 13:38
Op één of ander manier vind ik het niet helemaal bij elkaar passen. De header ziet er geweldig uit, maar de rest van de site is te simpel. Ook staat er een lelijke horizontale schuifbalk in beeld (resolutie 1024x768).

paas
21/04/04, 14:08
Origineel geplaatst door PlugInInfo
Op één of ander manier vind ik het niet helemaal bij elkaar passen. De header ziet er geweldig uit, maar de rest van de site is te simpel. Ook staat er een lelijke horizontale schuifbalk in beeld (resolutie 1024x768).

Bedankt voor je reactie. Waar zie je trouwens die horizontale schuifbalk? Heb de site in allerlei resoluties bekeken. Geen schuifbalkie te zien.

PlugInInfo
21/04/04, 14:50
Origineel geplaatst door paas


Bedankt voor je reactie. Waar zie je trouwens die horizontale schuifbalk? Heb de site in allerlei resoluties bekeken. Geen schuifbalkie te zien.

Boven de oranje balk waar onderandere de link naar de voorwaarden in staat.

Boombastica
22/04/04, 19:02
Ziet er goed uit. Maar ook ik heb die scrollbalken. Zowel onder als recht-zijkant. Die rechts komt waarschijnlijk door het feit dat ik mijn taskbar 2-regels groot heb gemaakt(boven elkaar) maar feit is dat hij er is en mooi is ie niet.

Nou ja, verder -succes ermee

ronaldlokers
22/04/04, 19:39
te veel wit, ik zou als ik jou was aan de zijkanten (links en rechts dus :p) een andere kleur als achtergrond gebruiken, gruis ofzo? maar wel heel licht...

S2S-Guust
22/04/04, 19:58
ik zie ook 2 lelijke schuifbalken(rechts en onderin)

Ook is het kleur verschil met het onderste plaatje en de header te groot(of de combo is gewoon lelijk dat kan ook).

Verder wel aardig:)

paas
22/04/04, 21:37
Origineel geplaatst door S2S-Guust
ik zie ook 2 lelijke schuifbalken(rechts en onderin)

Ook is het kleur verschil met het onderste plaatje en de header te groot(of de combo is gewoon lelijk dat kan ook).

Verder wel aardig:)

Onderste plaatje vervangen. Was inderdaad niet mooi.
Van die schuifbalken wordt ik helemaal gek. Tabel in de midden is 750 pixels breed. (vast)
Op de ene pc zie ik ze niet, en op de andere wel.

yourforum
22/04/04, 22:13
Ik vind het wit in het midden eigenlijk een beetje te kaal. Misschien helpt het al door een dunne border eromheen te maken, maar zoals het middenstuk nu overloopt naar de buitenste 2 vlakken, vind ik het echt kaal.

Verder een toffe layout!

Otto
24/04/04, 13:18
Origineel geplaatst door Onsforum
ziet er erg mooi uit behalve dat header letter "e" onleesbaar wordt...

Idd dat is een beetje wazig, voor de rest mooie lay-out!