PDA

Bekijk Volledige Versie : WHT onafhankelijk?



WelleKe
21/04/04, 00:27
Al enige tijd volg ik langs de zijlijn de gebeurtenissen rondom Openregistrar en ResellerSRS. Wat me de laatste tijd opvalt is dat WHT streeds meer als spreekbuis voor ResellersSRS gaat optreden.

De moderators laten heel weinig, tot geen (slotje), ruimte voor reacties van andere leden. Hoewel ik me kan voorstellen dat binnen dit onderwerp -helaas- streng gemodereerd moet worden, lijkt het me toch ook zo dat juist WHT de plaats is waar gediscussieerd moet kunnen worden over de gebeurtenissen. Op dit moment heb ik de indruk dat hiervoor in het geheel geen ruimte meer is.

Ik ben benieuwd wat andere leden van dit forum hiervan vinden.

Domenico
21/04/04, 00:38
WHT onafhankelijk? Natuurlijk!

Je weet niet wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt dus vandaar dat we de threads even op slot hebben gezet. Denk niet dat we dit doen ter verdediging van beide partijen want dit is namelijk niet zo. Er zijn helaas wat mensen die zich voordoen als iemand anders en dat word op dit moment even onderzocht. WHT wil juist GEEN platform zijn waar figuren zich alleen maar negatief over een ander uitlaten en ook nog onder andermans naam.

We zijn wat dingen aan het uitzoeken maar discussies over Openregistrar en ResellerSRS zijn altijd welkom net zoals bijna elk ander onderwerp alleen moeten dit wel constructieve discusies zijn.

WHT niet onafhankelijk? Klets!

Grumpy
21/04/04, 00:39
Uit de 2 open topics over OR en SRS is gebleken dat men hier geen normale discussie kan houden.

Men kwam met de ene flame na de andere, elkaar (onterecht?) zwartmaken, zich voordoen als iemand anders, en ga zo maar door.

Legt er iemand iets uit, negeren men het, en flamed vrolijk verder over het onderwerp dat net uitgelegd is.

Er is iets aan de hand met OR en SRS. Johan heeft laten weten dat men door contact op te nemen met hem meer informatie kan krijgen.
Maar men geeft daar geen gehoor aan en verspreidt allerlei geruchten en maakt daarmee klanten van OR en/of SRS (onterecht?) bezorgd.

Een discussie houden is een discussie houden. Zwartmakerij en flamen vallen daar niet onder.

Grumpy
21/04/04, 00:44
Origineel geplaatst door Domenico
WHT niet onafhankelijk? Klets!
Ja.

Als WHT dat was, zou er veel meer gebeurd zijn dan alleen slotjes.

Bannen van users, veel punten uitdelen... etcetcetc.

WelleKe
21/04/04, 00:46
Een discussie houden is een discussie houden. Zwartmakerij en flamen vallen daar niet onder.
Helemaal mee eens.


Er is iets aan de hand met OR en SRS. Johan heeft laten weten dat men door contact op te nemen met hem meer informatie kan krijgen.
Aangezien ik geen betrokkene ben in deze zie ik geen reden om contact op te nemen met Johan. Wel zijn er bij mij -en duidelijk ook bij een aantal anderen- vragen gerezen over hoe de vork nu eigenlijk echt in de steel zit.

Reacties van Carl N Media en Citus zijn constructief maar niet of slechts gedeeltelijk door Johan beantwoord. Ik ben zo benieuwd naar het hele verhaal en verwacht dat dat eigenlijk ook bij WHT besproken kan worden. Het gaat de hostingbranche toch aan. En tenslotte lijkt het mij ook in het voordeel van Johan om wat vragen nader te kunnen beantwoorden, publiekelijk.

Wel kan ik me voorstellen dat dat niet onmiddelijk kan gebeuren. Op internet verwacht iedereen altijd direct antwoord, terwijl dit niet realistisch is. Maar ik denk dat Johan hier ook een ervaring rijker wordt; communicatie is zeer belangrijk!

root
21/04/04, 01:12
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=49686&perpage=15&pagenumber=2

Nog zo een, mischien dat ik nou een fatsoenlijk antwoord krijg waarom deze gesloten.

Grumpy
21/04/04, 01:16
Ik gok op het feit dat er veel off-topic gezeur is.

root
21/04/04, 01:32
Ben ik het uiteraard niet mee eens, maar zal je de discussie een keer besparen.

host3000
21/04/04, 01:43
Vind zowiezo dat er erg veel gespammed (netter gezegd: overdreven veel reklame gemaakt) wordt voor slechts een klein aantal 'toko's. Het verbaast mij dat daar geen grens aan gesteld wordt. Hoe vaak ik niet heb moeten lezen in nagenoeg exact gekopieerde posts hoe fantastich het allemaal is, in zo vaag mogelijke reklametermen, is niet meer te tellen.

Maar ja, als je het voor de bedrijfsvoering daarvan moet hebben........

Mij zie je niet in een domeinverkoop thread (nee, ook Global Registry niet). Zoek het maar lekker uit.

root
21/04/04, 01:53
Zo irriteert iedereen zich wel denk ik. Jij aan de reklame, ik aan de kinders die zich hoster noemen en weer een ander aan weet ik het wat.

Zal je altijd houden. Maar sommige dingen zijn normaal op te lossen en normaal te beantwoorden. Als die antwoorden uitblijven krijg je discussies en als deze uit de hand lopen zal er ingegrepen worden. Soms terecht soms onterecht.

Of je het er nou mee eens bent of niet, voor de mods is het ook niet altijd gemakkelijk. En deze doen het allemaal vrijwillig. Vandaar dat ik geen discussie aan ga en er op vertrouw dat men er redenen voor heeft.

Eerlijkheid duurt het langst mischien dat sommige hier eens aan kunnen denken. Tenslotte zijn we hier een spreekbuis naar de boze buiten wereld........

RonZo
21/04/04, 01:55
Ach..., waar de één alles mag kan de ander niets.
Zo is het nu eenmaal in het (virtuele)leven.

Rik
21/04/04, 01:58
Origineel geplaatst door RonZo
Ach..., waar de één alles mag kan de ander niets.
Zo is het nu eenmaal in het (virtuele)leven.

Ik weet zeker dat het hier op WHT niet het geval is !!!
Durf ik mijn handen voor in het vuur te steken...

chester
21/04/04, 02:07
ik niet...

RonZo
21/04/04, 02:08
Origineel geplaatst door Rik


Ik weet zeker dat het hiet op WHT niet het geval is !!!
Durf ik mijn handen voor in het vuur te steken...

2x niet in één frase is wèl

;)

Maar ach Rik, dat hele verhaal met OR en resellerSRS is toch 1 grote aaneenschakeling van onjuiste en tegenstrijdige informatie, onwaarheden en misschien wel frauduleuze handelingen?
En als ik dan ook nog eens kijk naar de mailing dan schud ik diep triest mijn hoofd en denk: "lekker profi...... NOT".

Rik
21/04/04, 02:15
Origineel geplaatst door RonZo


2x niet in één frase is wèl

;)

Maar ach Rik, dat hele verhaal met OR en resellerSRS is toch 1 grote aaneenschakeling van onjuiste en tegenstrijdige informatie, onwaarheden en misschien wel frauduleuze handelingen?
En als ik dan ook nog eens kijk naar de mailing dan schud ik diep triest mijn hoofd en denk: "lekker profi...... NOT".

Waarom is het nu dicht denk je ?

Omdat wij o.a. eerst een fatsoenlijke reactie verwachten nu van PM.... lijkt me duidelijk...
Maar moeten wij alles dan openlijk gaan bespreken ?

Zoals Domenico al aangaf, wij hebben "achter de schermen" vrij veel werk met alle "aantijgingen", PM's, bedreigingen, andere onzin zaken die eigenlijk NIETS te maken hebben met een normale bedrijfsvoering (maar waar men zich onderling met liefde schuldig aan maakt)...

Er wordt NIEMAND voorgetrokken of benadeeld, echt regelrechte BULL ;)

Domenico
21/04/04, 02:15
Origineel geplaatst door chester
ik niet...

Aan dit soort posts hebben wij inderdaad veel ja. Als je iets te zeggen hebt moet je dat ook gewoon doen en anders gewoon niets zeggen.

root
21/04/04, 02:16
je haalt de woorden uit me mond.....

RonZo
21/04/04, 02:16
Ow Jah... Als ik dan ergens post dat ik kan begrijpen dat iemand geen zaken met resellerSRS wil doen word ik in een pm benaderd met de vraag waarom niet door meneer resellerSRS.
Mijn antwoord is dan dat ik zelf graag uitmaak wie mijn leveranciers zijn. Doelend op het feit dat mij ineens resellerSRS door de strot geduwd wordt.
En het mooiste uit die pm conversatie vind ik dan het antwoord: "Als je mij even een lijstje mail (......@resellerSRS.nl)
dan zorg ik dat ze weg kunnen zonder poespas."
Met andere woorden? Als je vervelend wordt dan houd ik ze tegen??

Rik
21/04/04, 02:23
Origineel geplaatst door RonZo
Ow Jah... Als ik dan ergens post dat ik kan begrijpen dat iemand geen zaken met resellerSRS wil doen word ik in een pm benaderd met de vraag waarom niet door meneer resellerSRS.
Mijn antwoord is dan dat ik zelf graag uitmaak wie mijn leveranciers zijn. Doelend op het feit dat mij ineens resellerSRS door de strot geduwd wordt.
En het mooiste uit die pm conversatie vind ik dan het antwoord: "Als je mij even een lijstje mail (......@resellerSRS.nl)
dan zorg ik dat ze weg kunnen zonder poespas."
Met andere woorden? Als je vervelend wordt dan houd ik ze tegen??

dat heeft dan toch helemaal geen BAL met het sluiten van die topics te maken, met het wel/niet onafhankelijk zijn van WHT ??

Dat is gewoon in jullie branche blijkbaar de gebruikelijke "handelswijze" :D

oscar
21/04/04, 02:25
Origineel geplaatst door Rik


Zoals Domenico al aangaf, wij hebben "achter de schermen" vrij veel werk met alle "aantijgingen", PM's, bedreigingen, andere onzin zaken die eigenlijk NIETS te maken hebben met een normale bedrijfsvoering (maar waar men zich onderling met liefde schuldig aan maakt)...




meen je dat? worden jullie bedreigd? ik ben erg verrast, was ik al lichtelijk door een aantal soaps van de afgelopen weken.

wat ik mij wel afvraag, waarom "leden" niet worden gebanned als blijkt dat ze meerdere loginnamen hebben of zich schuldig maken aan "onfatsoenlijk" gedrag.

oscar

RonZo
21/04/04, 02:25
Origineel geplaatst door Rik

Waarom is het nu dicht denk je ?

Op verzoek van resellerSRS :)



Er wordt NIEMAND voorgetrokken of benadeeld, echt regelrechte BULL ;)
Dat waag ik toch in twijffel te trekken. Benadelen niet maar voortrekken? Mjah...
Alhoewel, als je iemand voortrekt benadeel je een ander natuurlijk....

Rik
21/04/04, 02:30
Origineel geplaatst door oscar



meen je dat? worden jullie bedreigd? ik ben erg verrast, was ik al lichtelijk door een aantal soaps van de afgelopen weken.

wat ik mij wel afvraag, waarom "leden" niet worden gebanned als blijkt dat ze meerdere loginnamen hebben of zich schuldig maken aan "onfatsoenlijk" gedrag.

oscar

Wij niet zo zeer, maar ik (wij) horen veel van onderlinge bedreigingen ed... triest maar waar.

Ook dat verwijderen/bannen van accounts gebeurd :|
Alleen maken jullie dat vaak "niet mee".
Wij bespreken het even in het Mod-forum, zoeken het uit, en Ban, moeten we voor iedere ban dan een aankondiging zetten ?
Vorige week heb ik er drie een ban gegeven volgens mij....

Rik
21/04/04, 02:30
Origineel geplaatst door RonZo


Dat waag ik toch in twijffel te trekken. Benadelen niet maar voortrekken? Mjah...
Alhoewel, als je iemand voortrekt benadeel je een ander natuurlijk....


Onderbouw nu eens, een voorbeeld of zo, want dan heb ik een paar goeie voorbeelden klaar ;)

Je weet dat het niet zo is...


//edit: was het wel zo, dan WIL ik hier niet eens meer Mod zijn...

Domenico
21/04/04, 02:32
Origineel geplaatst door oscar



meen je dat? worden jullie bedreigd? ik ben erg verrast, was ik al lichtelijk door een aantal soaps van de afgelopen weken.

wat ik mij wel afvraag, waarom "leden" niet worden gebanned als blijkt dat ze meerdere loginnamen hebben of zich schuldig maken aan "onfatsoenlijk" gedrag.

oscar

Geloof me dat mensen die zich hier schuldig aan maken en wij komen erachter gebanned worden. Er zijn de afgelopen weken al enkele gebruikers stilletjes gebanned en dat zullen niet de laatste zijn. Anderen hebben een PM gehad met een waarschuwing en dat blijven we ook gewoon zo doen.

Wij handelen dit liever buiten het forum af met desbetreffende personen zodat het niet al te rommelig gaat worden. Wij modereren aktief maar we kunnen niet alles in een keer en in een dag oplossen. We zijn aardig op weg en we hopen dat jullie dat ook vinden.

RonZo
21/04/04, 02:33
Origineel geplaatst door Rik


dat heeft dan toch helemaal geen BAL met het sluiten van die topics te maken, met het wel/niet onafhankelijk zijn van WHT ??

Dat is gewoon in jullie branche blijkbaar de gebruikelijke "handelswijze" :D
Het spijt me........










..... niet
En hoezo "jullie branche" ?? Je bedoelt de malafide Ltd's, zolderkamertjeswinkeltjes, etc..?? Gelukkig behoor ik dan niet tot die branche :p
Maar die laten jullie hier wel toe.

Rik
21/04/04, 02:35
Origineel geplaatst door RonZo

Het spijt me........

..... niet
En hoezo "jullie branche" ?? Je bedoelt de malafide Ltd's, zolderkamertjeswinkeltjes, etc..?? Gelukkig behoor ik dan niet tot die branche :p
Maar die laten jullie hier wel toe.

Ik bedoel dat hosters in het algemeen NIET vriendelijk met elkaar omgaan ;)
Jullie zouden elkaar wat meer kunnen helpen om de "branche" in een wat beter daglicht te zetten, echt hoor, sommige gooien hun eigen ruiten in, en dan afvragen waarom ze geen klanten vinden ;)

... nee die zijn lomp :D

Domenico
21/04/04, 02:36
Origineel geplaatst door RonZo
Gelukkig behoor ik dan niet tot die branche :p
Maar die laten jullie hier wel toe.

Dit is een open forum dus we kunnen achteraf pas zien hoe een persoon/bedrijf zich manifesteert. Als dit niet volgens de regels gebeurd kunnen wij actie ondernemen zoals al vaker is gebeurd. Ik ken eigenlijk geen enkel OPEN forum waar dit anders werkt.

RonZo
21/04/04, 02:45
Origineel geplaatst door Rik


Ik bedoel dat hosters in het algemeen NIET vriendelijk met elkaar omgaan ;)
Jullie zouden elkaar wat meer kunnen helpen om de "branche" in een wat beter daglicht te zetten, echt hoor, sommige gooien hun eigen ruiten in, en dan afvragen waarom ze geen klanten vinden ;)

... nee die zijn lomp :D
Je dwaalt af ;)
Het ging hier toch over een domeinnaamboer en wel eentje die ik niet vertrouw en velen met mij :p
En een die hier toch steeds weer de voordeel van de twijffel mag genieten. Bijna 80% van de bezoekers hier "hebben het niet op hem". En toch mag hij hier steeds zijn best doen om werkelijk onware verhalen op te hangen.
Dan moet je niet gek op kijken dat mensen denken dat WHT zich niet onafhankelijk opstelt.

oscar
21/04/04, 02:48
Origineel geplaatst door Rik


Wij niet zo zeer, maar ik (wij) horen veel van onderlinge bedreigingen ed... triest maar waar.


zal wel met de recessie te maken hebben :) -- maar zeker triest,
bemiddelen "jullie" in die conflicten of is het gelijk bannen?



Ook dat verwijderen/bannen van accounts gebeurd :|
Alleen maken jullie dat vaak "niet mee".
Wij bespreken het even in het Mod-forum, zoeken het uit, en Ban, moeten we voor iedere ban dan een aankondiging zetten ?
Vorige week heb ik er drie een ban gegeven volgens mij....


ja ik zie het regelmatig en nee ik hoef het niet te weten, de vraag was meer gericht op vaste leden en de soaps van de laatste weken, niet op beginnelingen. (wellicht doelt Domenico daarop en reageer ik te voorbarig)


Ongelofelijk, wat tikken jullie snel (ik word oud)

Rik
21/04/04, 02:50
Origineel geplaatst door RonZo

Je dwaalt af ;)
Het ging hier toch over een domeinnaamboer en wel eentje die ik niet vertrouw en velen met mij :p
En een die hier toch steeds weer de voordeel van de twijffel mag genieten. Bijna 80% van de bezoekers hier "hebben het niet op hem". En toch mag hij hier steeds zijn best doen om werkelijk onware verhalen op te hangen.
Dan moet je niet gek op kijken dat mensen denken dat WHT zich niet onafhankelijk opstelt.

Ik denk dat je gewoon voor je zelf conclussies moet trekken...
WHT staat daar verder los van...

Het ging er wel degelijk om dat er gezegt wordt dat WHT "partijdig" zou zijn, nou ik zou niet weten hoe wij dat hebben laten blijken in de "openSRS" topics....

Ik heb me daar bijvoorbeeld JUIST heel erg bewust buiten gehouden ;)
so.....
Grumpy is geen hoster/reseller van hen of zo, ook geen belangen.... rest ook niet.....

Rik
21/04/04, 02:53
Origineel geplaatst door oscar


zal wel met de recessie te maken hebben :) -- maar zeker triest,
bemiddelen "jullie" in die conflicten of is het gelijk bannen?


Persoonlijk hoor ik vrij veel aan, wel van alle twee de kanten, meestal heeft het verder geen betrekking op WHT en gebeurt zoiets onderling, neemt niet weg dat het een rare manier van zakendoen is ;)


ja ik zie het regelmatig en nee ik hoef het niet te weten, de vraag was meer gericht op vaste leden en de soaps van de laatste weken, niet op beginnelingen. (wellicht doelt Domenico daarop en reageer ik te voorbarig)

Die maken het "verblijf" hier, naast de andere zaken, wel weer leuk ;)

RonZo
21/04/04, 02:55
Dan moet je ook elke "schijn van" zien te voorkomen. Dus dan niet topic dicht, ow rellersrSRS wil ff wat zeggen dus topic open en dan weer dicht gooien... Dat schept verwarring.

Zo mijn tijd zit er op ik ga naar bed.
Trustuh

oscar
21/04/04, 02:56
Origineel geplaatst door RonZo

Je dwaalt af ;)
Het ging hier toch over een domeinnaamboer en wel eentje die ik niet vertrouw en velen met mij :p
En een die hier toch steeds weer de voordeel van de twijffel mag genieten. Bijna 80% van de bezoekers hier "hebben het niet op hem". En toch mag hij hier steeds zijn best doen om werkelijk onware verhalen op te hangen.
Dan moet je niet gek op kijken dat mensen denken dat WHT zich niet onafhankelijk opstelt.

hier raak ik je kwijt. Ik heb de verhalen gelezen en door de verhalen zal ik niet snel met hem in zee gaan. Dus het laten staan van die posts is ten nadele van Johan, dus hoe kan WHT Johan hiermee helpen? Het lijkt mij eerder omgekeerd.

RonZo
21/04/04, 03:05
Origineel geplaatst door oscar


hier raak ik je kwijt. Ik heb de verhalen gelezen en door de verhalen zal ik niet snel met hem in zee gaan. Dus het laten staan van die posts is ten nadele van Johan, dus hoe kan WHT Johan hiermee helpen? Het lijkt mij eerder omgekeerd.
Nah dan maar 5 minuten later naar bed....
Probeer jij eens stelselmatig onzinnige verhalen op te hangen. Op een gegeven moment wordt je gekilled ;)
Deze persoon krijgt echter in een zelfs gesloten topic de kans om weer een idioot verhaal op te hangen. Dat schept verwarring waardoor velen zouden kunnen denken dat deze persoon iets te maken heeft, of goede vriendjes is met WHT.

En nu ga ik ècht naar m'n mandje....

Rik
21/04/04, 03:08
Origineel geplaatst door RonZo
Dan moet je ook elke "schijn van" zien te voorkomen. Dus dan niet topic dicht, ow rellersrSRS wil ff wat zeggen dus topic open en dan weer dicht gooien... Dat schept verwarring.

Zo mijn tijd zit er op ik ga naar bed.
Trustuh


Was de bedoeling dat men met een duidelijke verklaring zou komen voordat de discussie onzinnig verder ging... luister, snap heel de situatie van iedereen HEEL goed (geloof me maar ;)) en men werkt blijkbaar aan een oplossing, het is niet aan WHT om daar voor te zorgen, wij kunnen hoogstens zorgen dat het forum een positieve/eerlijke/onafhankelijke, en toch ook "leuke", uitstraling blijft houden...

Vergeleken met 90% van de fora in NL denk ik dat wij het wat DAT betreft gewoon heel netjes voor elkaar hebben...

Over wie die Topics ook waren gegaan, als het zo was verlopen als nu, hadden we precies het zelfde de boel "verwerkt"...

Johan-nl
22/04/04, 18:00
Origineel geplaatst door RonZo
Ow Jah... Als ik dan ergens post dat ik kan begrijpen dat iemand geen zaken met resellerSRS wil doen word ik in een pm benaderd met de vraag waarom niet door meneer resellerSRS.
Mijn antwoord is dan dat ik zelf graag uitmaak wie mijn leveranciers zijn. Doelend op het feit dat mij ineens resellerSRS door de strot geduwd wordt.
En het mooiste uit die pm conversatie vind ik dan het antwoord: "Als je mij even een lijstje mail (......@resellerSRS.nl)
dan zorg ik dat ze weg kunnen zonder poespas."
Met andere woorden? Als je vervelend wordt dan houd ik ze tegen??

Johan-nl
22/04/04, 18:45
Origineel geplaatst door RonZo
Ow Jah... Als ik dan ergens post dat ik kan begrijpen dat iemand geen zaken met resellerSRS wil doen word ik in een pm benaderd met de vraag waarom niet door meneer resellerSRS.
Mijn antwoord is dan dat ik zelf graag uitmaak wie mijn leveranciers zijn. Doelend op het feit dat mij ineens resellerSRS door de strot geduwd wordt.
En het mooiste uit die pm conversatie vind ik dan het antwoord: "Als je mij even een lijstje mail (......@resellerSRS.nl)
dan zorg ik dat ze weg kunnen zonder poespas."
Met andere woorden? Als je vervelend wordt dan houd ik ze tegen??


Dit is dikke onzin.

(1)

Ronzo wat jij tegen SRS hebt is niet echt duidelijk en ik wil graag
dat jij dat op WHT duidelijk maakt!

(2)

Jij wil geen klant worden van ResellerSRS omdat jij graag
zelf je registratie partner zoek (na de overgang van OR naar SRS)
Dat was geen Probleem, jij kon je ex Openregistrar domeinnamen verhuizen naar een andere deelnemer zonder poespas. Ik had wel ff een lijstje van je nodig om ze bij OR uit het billing systeem te laten vissen, zodat je niet een factuur gaat krijgen voor een heel jaar!
Dit is zo afgesproken.

Verder hebben wij nog nooit persoonlijk
van jou problemen of klachten gehad…….(mail, tel, etc)

(3)

Algemeen.

Er zijn 2 threats over ResellerSRS, en als je die leest
dan zou je een verkeerdbeeld kunnen krijgen over het bedrijf.
Als je hem goed leest (einde) dan zie je ook dat de persoon
die bepaalde dingen heeft gedacht c.q. beweerd het weer heeft gerectificeerd!
Waarom? Omdat het niet waar was c.q. niet klopte.

ResellerSRS is een normaal bedijf, vragen staat vrij.
Echter kunnen wij niet alles via WHT beantwoorden, deze kunnen dan
via onze supportdesk worden gesteld.
(dat doen ze wel meer bij bedrijven :rolleyes: )

Er zijn nog steeds personen die op deze "gedachten"
voort "posten" ik zou zeggen geloof niet alles op WHT.
Trek geen conclusies uit threats die je half hebt gelezen.

Johan-nl
22/04/04, 18:50
Ik heb nog niet 1 klant van ResellerSRS gezien dat een klacht had
hier op wht.

beetje vreemd, want als je bepaalde personen hier moet geloven
dan zou dat toch wel zo moeten zijn… :X

RonZo
22/04/04, 18:50
Origineel geplaatst door Johan-nl



Dit is dikke onzin.

(1)

Ronzo wat jij tegen SRS hebt is niet echt duidelijk en ik wil graag
dat jij dat op WHT duidelijk maakt!

(2)

Jij wil geen klant worden van ResellerSRS omdat jij graag
zelf je registratie partner zoek (na de overgang van OR naar SRS)
Dat was geen Probleem, jij kon je ex Openregistrar domeinnamen verhuizen naar een andere deelnemer zonder poespas. Ik had wel ff een lijstje van je nodig om ze bij OR uit het billing systeem te laten vissen, zodat je niet een factuur gaat krijgen voor een heel jaar!
Dit is zo afgesproken.

Verder hebben wij nog nooit persoonlijk
van jou problemen of klachten gehad…….(mail, tel, etc)

(3)

Algemeen.

Er zijn 2 threats over ResellerSRS, en als je die leest
dan zou je een verkeerdbeeld kunnen krijgen over het bedrijf.
Als je hem goed leest (einde) dan zie je ook dat de persoon
die bepaalde dingen heeft gedacht c.q. beweerd het weer heeft gerectificeerd!
Waarom? Omdat het niet waar was c.q. niet klopte.

ResellerSRS is een normaal bedijf, een vragen staat vrij.
Echter kunnen wij niet allen vragen op WHT beantwoorden, deze kunnen dan
via onze supportdesk worden gesteld.
(dat doen ze wel meer bij bedrijven KNIP)

Er zijn nog steeds personen die op deze "gedachten"
voort "posten" ik zou zeggen geloof niet alles op WHT.
Trek geen conclusies uit threats die je half hebt gelezen.

Nogmaals,
ik maak zelf uit met wie ik zaken doe en dat moet me niet door de strot geduwd worden.
In mijn antwoord op de mail die ik zojuist van Paul Mathijs kreeg heb je dat kunnen lezen.
Dat is mijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.

Johan-nl
22/04/04, 18:59
Origineel geplaatst door RonZo


Nogmaals,
ik maak zelf uit met wie ik zaken doe en dat moet me niet door de strot geduwd worden.
In mijn antwoord op de mail die ik zojuist van Paul Mathijs kreeg heb je dat kunnen lezen.
Dat is mijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.

Sorry, maar als jij ResellerSRS zwart maakt (daar lijkt het op)
dan wil ik dat jij dat hier hard maakt en wel NU!

Jij hebt namelijk helemaal geen problemen met ResellerSRS,
je bent niet eens klant, is dat soms je probleem? :X

PS: mailtje van Paul Mattijs ???

RonZo
22/04/04, 19:32
Origineel geplaatst door Johan-nl


Sorry, maar als jij ResellerSRS zwart maakt (daar lijkt het op)
dan wil ik dat jij dat hier hard maakt en wel NU!

Jij hebt namelijk helemaal geen problemen met ResellerSRS,
je bent niet eens klant, is dat soms je probleem? :X

PS: mailtje van Paul Mattijs ???
A: Ik maak resellerSRS niet zwart. Ik wil gewoon geen zaken er mee doen. Dat is mijn eigen vrije keuze. Net zo goed dat het mijn eigen vrije keuze is om mijn mening te uitten over resellerSRS en de gang van zaken en hoe dat allemaal zo ineens geregeld wordt. Dat hebben er meer gedaan, ga je die ook nog even allemaal ter verantwoording roepen?

B: Ja mailtje van Paul Matthijs alhoewel ik betwijffel of het daadwerkelijk van hem afkomt.
Zelfs ik kan iedereen een mailtje met als afzender Bill Gates sturen :p

Johan-nl
22/04/04, 19:38
Origineel geplaatst door RonZo

A: Ik maak resellerSRS niet zwart. Ik wil gewoon geen zaken er mee doen. Dat is mijn eigen vrije keuze. Net zo goed dat het mijn eigen vrije keuze is om mijn mening te uitten over resellerSRS en de gang van zaken en hoe dat allemaal zo ineens geregeld wordt. Dat hebben er meer gedaan, ga je die ook nog even allemaal ter verantwoording roepen?

B: Ja mailtje van Paul Matthijs alhoewel ik betwijffel of het daadwerkelijk van hem afkomt.
Zelfs ik kan iedereen een mailtje met als afzender Bill Gates sturen :p

Het is wel goed. Jij wil geen zaken doenn. Dat kan.
Ik zelf koop ook niks bij de Edah... maar ik ga ook niet over hun lopen
klagen, dat kan ik namelijk niet. IK BEN ER NAMELIJK NOG NOOIT GEWEEST!

Als ik een ga posten bij welke bedrijven ik geen klant worden wil
dan kan ik daar ook wel 100 threat mee vullen.. maar dat doe je niet.

Jij moet ff het verschil in zien Tussen OR en SRS.

root
22/04/04, 19:49
Tot erg lang heb ik me er buiten kunnen houden. De volgende 2 adviezen

1) ronzo, je mening is duidelijk. Laat het rusten
2 ) Johan, al deze conclusies komen voort uit de threads die het beeld niet echt duidelijk maakte. Wat in jouw ogen duidelijk is, kan voor een ander onduidleijk zijn. Om op iedere argument hier in te gaan heeft geen zin.

Zorg dat alles op de rit komt. Zorg dat website klaar is, sta iedereen persoonlijk te woord. De toekomst zal het leren in je zult je net als ieder ander bedrijf je met je produkt moeten bewijzen.

just my 2 cents for today....

Johan-nl
22/04/04, 19:58
Origineel geplaatst door ensimguru
Tot erg lang heb ik me er buiten kunnen houden. De volgende 2 adviezen

1) ronzo, je mening is duidelijk. Laat het rusten
2 ) Johan, al deze conclusies komen voort uit de threads die het beeld niet echt duidelijk maakte. Wat in jouw ogen duidelijk is, kan voor een ander onduidleijk zijn. Om op iedere argument hier in te gaan heeft geen zin.

Zorg dat alles op de rit komt. Zorg dat website klaar is, sta iedereen persoonlijk te woord. De toekomst zal het leren in je zult je net als ieder ander bedrijf je met je produkt moeten bewijzen.

just my 2 cents for today....

Klopt, ik zal duidelijker zijn in de dingen die ik zeg.
Dat doe al sinds een tijdje.

Verder kan ik zeggen dat SRS alles op de rit heeft,
en wij zijn hard op weg op bij het oude OR onderdeel alles op de rit te krijgen. Dit kost een beetje tijd, maar klanten hebben hier geen last van.
(alleen voordeel)

Verder staan ik en collegas jullie graag te woord.

Per mail.
Per telefoon.
Als het moet persoonlijk.

Onze supportdesk is elkedag open van 10:00 tot 18:00 (tel)
en per email van 10:00 tot 21:00

Dus als je een probleem hebt of een vraag over de overname c.q. fusie
dan horen wij dat graag!

***
Mededelingen die belangerijk zijn voor klanten zullen wij breed uit communiceren, dit was eerst niet mogelijk omdat wij nog niet
alle klant gegevens van OR hadden. ***

RonZo
22/04/04, 20:56
Origineel geplaatst door ensimguru
Tot erg lang heb ik me er buiten kunnen houden. De volgende 2 adviezen

1) ronzo, je mening is duidelijk. Laat het rusten
...........
just my 2 cents for today....
Dat deed ik al.... Mijn mening was duidelijk, ik liet het al zoals het was :)
Maar als ik daags daarna per email en hier op het forum wordt aangesproken over mijn mening er er nogal hoog van de toren wordt geblazen door de betrokkene... Tja dan krijg je dat.
Ook ik ben van mening dat betrokkene zich beter kan inzetten zijn/haar business goed op de rails te zetten dan telkens maar weer te reageren op alles wat misschien ook maar enigszins negatief lijkt te zijn.

Dus nu voor de laatste keer:
"Dat is mijn uitspraak en dar zult u het mee moeten doen".
Dus pleurt maar dicht dit draadje.... Dit keer op mijn verzoek :)

®on
22/04/04, 21:00
Origineel geplaatst door Johan-nl

Per mail.
Per telefoon.
Als het moet persoonlijk.

Onze supportdesk is elkedag open van 10:00 tot 18:00 (tel)
en per email van 10:00 tot 21:00

Misschien dat je nu dan even je mailbox kan gaan lezen :rolleyes: ?
Ik krijg namelijk wel een vriendelijke autoresponder terug, maar een serieus antwoord nog steeds niet. En dat irriteert me wel aardig als ik zie hoeveel tijd je hier spendeert aan ruziën met Ronzo.

WelleKe
22/04/04, 21:42
Uhm het was niet de bedoeling om hier opnieuw een inhoudelijke (??) discussie te gaan houden over de dienstverlening van SRS. Nee het ging over de manier waarop de verschillende discussies binnen WHT gevoerd kunnen worden. Het openen van een post voor de berichtgeving van 1 persoon, kwam op mij verkeerd over. De mods hebben dit beargumenteerd en voor mij is de kous daarmee af.

Aan Johan rest de vraag hoeveel geduld van de mensen verwacht mogen worden (geduld is een schone zaak zo meld je op de website.)

Rik
22/04/04, 21:55
Origineel geplaatst door WelleKe

Aan Johan rest de vraag hoeveel geduld van de mensen verwacht mogen worden (geduld is een schone zaak zo meld je op de website.)

iig toepasselijk :)

®on
22/04/04, 21:58
Origineel geplaatst door WelleKe
Uhm het was niet de bedoeling om hier opnieuw een inhoudelijke (??) discussie te gaan houden over de dienstverlening van SRS.
Excuses van mijn kant, was niet de bedoeling. Het irriteerde me, geen antwoord op een mail, wel hier een ruzie. Vandaar mijn bemoeienis.

Zal ik ook maar eens voor mod spelen:
Ontopic maar weer?
:D

Johan-nl
22/04/04, 23:40
Origineel geplaatst door headout

Misschien dat je nu dan even je mailbox kan gaan lezen :rolleyes: ?
Ik krijg namelijk wel een vriendelijke autoresponder terug, maar een serieus antwoord nog steeds niet. En dat irriteert me wel aardig als ik zie hoeveel tijd je hier spendeert aan ruziën met Ronzo.

headout daar kan ik me wat bij voorstellen,
alleen ben ik op dat moment vrij, en zal een van mijn collega's
je waarschijnlijk nu al een andwoord hebben gegeven.

EDIT: was al afgehandeld :D ;)