PDA

Bekijk Volledige Versie : sms-gateway.nl (meerdere namen)



MrGlass
20/04/04, 00:53
Misschien is hier niet helemaal de juiste doelgroep...

Maar ik bezit de volgende 3 domeinen...

sms-gateway.nl (ik geloof dat smsgateway.nl ook tekoop staat... is alleen niet van mij... :S)
msnsms.nl
msn-sms.nl

Wat zouden ze waard zijn?

ThePostman
20/04/04, 11:38
"-" in een domeinnaam vind ik niks. En waar slaat msnsms op? :X

Weinig waarde

ihost
20/04/04, 12:08
De hyphen in het eerste domein (-) maakt hem in beginsel wat minder waard maar het zou heel goed kunnen dat juist dit domein beter gevonden gaat worden in de zoekmachines dan bijvoorbeeld smsgateway.nl, een concrete waarde durf ik er zo niet op te plakken maar zou zeggen €75 - €150 (reseller)
Aan de msn domeinen zal denk ik niemand nog z'n vingers branden aangezien Microsoft actief bezig is (geweest) de domeinen met hun msn er in terug te vorderen bij de huidige eigenaren (opmerking hierbij was dat al deze websites MSN gerelateerd waren, begin je My little Pony verzamelsite er op en ze zullen je met rust laten)

woutertwisk
23/04/04, 14:39
MSN domeinen worden veelal opgeëist door Microsoft, als de site eenmaal begint te lopen.

MrGlass
23/04/04, 15:07
Hmmm... das jammer...
Ik had namelijk een héél mooi plannetje daarmee... :(

Misschien ff microsoft bellen? ;)

woutertwisk
23/04/04, 15:23
Ik denk wel dat ze voor jou een uitzondering willen maken;)

Is erg overdreven maar ongeveer een half jaar terug heeft Microsoft alle msn domeinen {bijna allemaal} opgeëist, er zijn nog wat sites die de domeinen bezitten (www.msnmessenger.nl {heeft veel lef}.

Kijken wat er gebeurt als je koMSNel.nl registreert :)

Ja is erg jammer en imo erg overdreven. Al die sites waren mooie reclame voor MSN messenger, dacht ik. Dat ze de programma's willen tegenhouden die de reclame op msn verwijderen enzo dat snap ik wel.