PDA

Bekijk Volledige Versie : deho.nl



twanvz
19/04/04, 23:44
aub jullie mening over http://www.deho.nl

commentaar/tips/iets dat er niet uit ziet, alles is welkom.

laat je horen!

The MAzTER
20/04/04, 00:11
Poll ¬
nieuwe site
nice!
super!!
mwah..

haal dat aub weg!!

talkie
20/04/04, 09:46
Mooi gedaan, lekker duidelijk met die blokjes.

Alleen is er erg veel ruimte die niets doet. Je bent een userinterface aan het maken en screenspace is kostbaar. Eerst de banner bovenaan, dan de donkerblauwe achtergrondkleur en dan pas begint je site.Ook heb je een fixed resolution, zodat mensen die meer screenspace hebben grote lege balken links en rechts hebben.

Rik
20/04/04, 10:26
Origineel geplaatst door talkie
Ook heb je een fixed resolution, zodat mensen die meer screenspace hebben grote lege balken links en rechts hebben.


Dat vindt ik JUIST wel wat hebben.... een "smalle" site in het midden als je een wat groter scherm hebt, ik vindt dat persoonlijk beter als dat de site uit zijn verband wordt getrokken (om het even zo te noemen....)

talkie
20/04/04, 10:53
Ik vind het ook beter als een site die uit zijn verband word getrokken. En een statisch ontwerp maakt het voor een designer makkelijker. Het is een stuk moeilijker om een flexibel ontwerp te maken.

Zo ook dit forum, grote lege balken links en rechts en een kleine texarea om dit in te typen. Moet ik helemaal naar beneden scrollen om te kijken wat jij precies schreef. In mijn ogen een suboptimale user interface. Als het breder zou zijn, dan kan ik alles in 1 keer overzien.

Otto
24/04/04, 12:20
Die menus ff andere blauw geven,

en doe een andere poll en die rondjes zijn ook niet mooi,

otto

ThePostman
24/04/04, 14:44
Ik vind die poll 10x niks. Tevens vind ik de news posts erg amateuristisch...!

Voor de rest wel leuk :)