PDA

Bekijk Volledige Versie : Online betalen



StijnDesmettre
19/04/04, 18:21
Hallo,

Graag had ik eens gehoord wat voor betalingssystemen jullie gebruiken.

Dit omdat we binnenkort de mogelijkheid willen aanbieden om online te betalen.

Zijn er nog andere systemen als paypal en ogone?

Ervaringen met deze systemen ...

Alvast bedankt

Greetz
Stijn D
DS-Hosting

Carl<n-media>
19/04/04, 18:36
Er zijn heel wat van dit soort bedrijven.

http://www.2checkout.com/ is volgens mij ook nog een redelijk groot bedrijf. Ik heb er echter geen ervaring mee. De fees vind ik bij het gebruik van een credit card aan de hoge kant. Vandaar dat wij deze service niet leveren (tenzij bij grote afname).

mihosnet
19/04/04, 19:15
Way2Pay, www.way2pay.nl

paas
19/04/04, 19:30
Mijn ervaringen met paypal zijn positief.
Ook even way2pay geprobeerd. Vond ik wat minder.

Koster
19/04/04, 19:56
De kosten van Paypal, leggen jullie die bij de klant?

Henky!
19/04/04, 23:01
Nee, inclusief. Er kleven kosten altijd kosten aan betalingsverkeer. Paypal wellicht wat meer dan de giro maar dat moet dan maar worden ingecalculeerd.

De ABN is ook duurder dan de Postbank. Zou wel erg ingewikkeld worden allemaal denk ik. In het plaatje meenemen dus.

fritz©
20/04/04, 10:24
Er zijn (uiteraard) verschillende betaalmethoden beschikbaar. Hierbij een onoverzichtelijk lijstje:

Payment method | Available in
MasterCard | Worldwide
VISA | Worldwide
American Express | Worldwide
Local banktransfer
(online & offline) | Netherlands, Belgium, France, Germany, Italy, Spain, UK, Denmark, Finland, Sweden, Norway, Austria, Switzerland, Greece and USA
Direct Debit | Netherlands
Rabo Direct Betalen | Netherlands
ING Home'Pay | Belgium
Acceptgiro Netherlands | Belgium
Invoices | Worldwide
Moxmo | Benelux
Way2Pay | Netherlands
WWWBon | Netherlands
Wallie-card | Netherlands
Mobile2Pay | Netherlands
Diners | Netherlands