PDA

Bekijk Volledige Versie : colinks/linkup



sjonnie
19/04/04, 11:24
Het doel van mijn schrijven is/was of er iemand is die dezelfde problemen met Colinks/Linkup heeft of had, en hoe dit opgelost is. Helaas was het registreren van een domeinnaam en het laten hosten van een site een jaar geleden geheel nieuw voor mij. Ik ben toen met Linkup in zee gegaan. Er is nooit een contract met wat voor voorwaarden dan ook op tafel gekomen, en ik wist niet beter...
Momenteel is mijn site wel online, echter de e-mail (waar ik ook bestellingen op ontvang) nog altijd niet. En dit komt wel degelijk bijna maandelijks voor. De gemailde factuur van Linkup vermeld een adres wat niet blijkt te bestaan, dus schriftelijk kan ik geen contact met ze opnemen, is op zich al heel vaag... Telefonisch is me ook nog nooit gelukt, wel ben ik eens door hun gebeld, afgelopen zomer, toen lag de site en mail meer dan een week down... de webmaster was met vakantie... Het gaat me dus hier alleen om de problemen die ik met Linkup heb en of iemand anders deze ervaringen heeft of had. Ik zal me verder niet meer negatief over hun uitlaten. Ik probeer het wel degelijk via de post of mail met ze af te handelen, maar beide adressen zijn niet te bereiken. De mails aan *@colinks.nl of *@linkup.nl komen ook retour als "onbezorgbaar"....

ronaldlokers
19/04/04, 11:40
Ik weet niet wat er is met hun, de ene keer kan je ze bereiken, de andere keer niet. En als je mail al aan komt kan je nog 2 maanden afwachten.

Ikzelf ben er nu gelukkig weg, ik was slachtoffer van problemen tussen hun en hg-hosting. Maar daar ga ik verder niet op in.

Veel suc6 met het oplossen van je problemen, misschien kan je ze op msn te pakken krijgen? (zal wel niet want ze zijn altijd heel busy met niks doen)

Beyonder
19/04/04, 13:14
Kom op mensen, hou dit soorrt posts gewoon van het forum. Linkup heeft vast een goede reden.

Contacteer ze gewoon per SMS ofzo. MSN is zowieso niet de manier om zakelijke conversaties te voeren lijkt me.

sjonnie
19/04/04, 13:34
Na telefonisch overleg met Colinks zijn alle problemen weer opgelost. De mail werkt weer naar behoren. Mijn ervaringen met hun technische man zijn prima, reageert snel. Wat mij betref: discussie gesloten.