PDA

Bekijk Volledige Versie : Min. posts voor aanbiedingen verhogen



Santario
17/04/04, 21:41
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat er steeds meer hostingbedrijven op WHT komen. Op zich is dat een goede zaak uiteraard, maar waar ik me wel een stoor is dat ze een paar flutberichten posten die geen enkele relevante waarde hebben om vervolgens een aanbieding te plaatsen. Is het misschien een goed idee om de minimale posts van 10 te verhogen naar 50 ofzo?

ddepuydt
17/04/04, 22:00
Ik denk dat het invoeren van strafpunten voor flutposts wel een goed idee was ... Tenminste als de mods voldoende tijd hebben om het gros van alle berichten te bekijken en de nodige punten uit te delen.

Maar ook je voorstel is voor mij aanvaardbaar, de kans op nog meer flutposts (om Zo snel mogelijk die hogere grens te halen) Zal beperkt worden door het feit dat strafpunten kunnen uitgedeeld worden.

FSCJasper
17/04/04, 22:12
Mee eens. Het is dan makkelijker te zien of een persoon hier komt,puur om iets aan te bieden. Als je 50 zinloze posts achter je naam hebt staan,mogen de modjes weer op het gewenste 'Ban this user?' button klikken :)

Carl<n-media>
17/04/04, 22:30
Ik ben het er ook mee eens. Er zullen ook niet veel mensen zijn die 50 nutteloze posts maken om te adverteren ;).

TMourik
17/04/04, 22:54
Inderdaad, 50 posts lijkt mij zeer correct.

Ik spreek er niemand verder op aan, maar ik vind de huidige aanbiedingen die ik zag wel erg, allemaal bij de 10de post...

Schaap
17/04/04, 23:01
Ik criteer:


Zeer mooie aanbieding! Ik ben erg geinterreseerd! Ook mooi van je dat je alle info erbij staat!

Heb het een zeer klein beetje bijgewerkt zodat jullie er niet achter beginnen zoeken van wie het komt.

Het grappige is: Hij is zelf een host en nee, deze aanbieding waarop gereageerd werd was NIET voor resellers.. Vindt dit eigenlijk redelijk straf..

Ook leuk is om te weten dat hij 14 berichten in 2 dagen heeft gepost.. De 2de dag stond zijn advertentie hier al.. Hmm??

Nu sorry hoor, ik wil niemand zwart maken! Bestaan er geen addons zodat je bv minimum 1 maand moet geregistreert zijn voordat je mag posten? Allesins zou het 50-berichten-voor-advertentie-plan goed lukken... Denk ik..

MrD
17/04/04, 23:10
Ik stem ook voor de 50 posts :)

Carl<n-media>
17/04/04, 23:15
Origineel geplaatst door Schaap

Het grappige is: Hij is zelf een host

Begint zijn naam met een "I" ;)? Die post viel mij namelijk ook al op.



Bestaan er geen addons zodat je bv minimum 1 maand moet geregistreert zijn voordat je mag posten? Allesins zou het 50-berichten-voor-advertentie-plan goed lukken... Denk ik..
Ik denk niet dat mensen erop zitten te wachten dat je een maand moet wachten voordat je kunt gaan posten. De limiet naar 50 omhoog gooien is een mooie oplossing.

wdv
17/04/04, 23:22
Het komt vaak zat voor dat een nieuw hosting bedrijfje wat onzin posts doet en vervolgens zijn aanbieding post, maar 1 klik op "Rapporteer dit bericht aan een beheerder" werkt uitstekend ;)

SNS
17/04/04, 23:55
Prima, ik ziet hier al over heen. Geen probleem dus ;)
Maar zonder dollen, ik denk dat het wel ten goede komt. 10 posts zijn er relatief weinig en voor 50 moet je toch wel aardig je best doen. Bij 10 posts heb je nog dat het amper op valt qua nutteloze posts misschien, maar als het er 50 zijn dan is het toch een ander verhaal.

Dus ik stem ook voor de 50.

superior-is
18/04/04, 12:01
Veel mensen die hiervoor zijn. Ik zal dit even met de overige moderators bespreken. Niemand zit natuurlijk te wachten op rommel c.q. spam, dus goed voorstel.

YSAE
18/04/04, 12:43
lijkt mij inderdaad ook een goed voorstel. Ik denk dat het niveau van de aanbiedingen dan ook hoger komt te liggen.

serverbilly
18/04/04, 12:53
Prima voorstel!

ThePostman
18/04/04, 14:50
Ja ik stem ook voor minimaal 50 posts. :)

Mikey
18/04/04, 16:38
Origineel geplaatst door Schaap
Bestaan er geen addons zodat je bv minimum 1 maand moet geregistreert zijn voordat je mag posten? Allesins zou het 50-berichten-voor-advertentie-plan goed lukken... Denk ik..

ja die is er wel, altans ben hem wel eens tegen gekomen op vbb.org , maar ik denk niet dat deze hack er is voor vbb3, aangezien daar nu toch ook aan geknutseld gaat worden

Clearhosting
19/04/04, 03:18
Sluit me hier zoals iedereen voor me dus graag weer bij aan. ;)

superior-is
19/04/04, 10:53
Wij hebben het eventjes intern overlegd en wij verhogen het aantal naar 25 minimale posts. Wij meenden dat 25 posts al een verhogende drempel is. Mocht het zo zijn, dat ook dat problemen opleverd, dan kunnen wij alsnog het limiet verhogen.

ThePostman
19/04/04, 15:24
Origineel geplaatst door superior-is
Wij hebben het eventjes intern overlegd en wij verhogen het aantal naar 25 minimale posts. Wij meenden dat 25 posts al een verhogende drempel is. Mocht het zo zijn, dat ook dat problemen opleverd, dan kunnen wij alsnog het limiet verhogen.

Ah toch weer 15 meer :)

ronaldlokers
19/04/04, 15:33
Origineel geplaatst door superior-is
Wij hebben het eventjes intern overlegd en wij verhogen het aantal naar 25 minimale posts. Wij meenden dat 25 posts al een verhogende drempel is. Mocht het zo zijn, dat ook dat problemen opleverd, dan kunnen wij alsnog het limiet verhogen.


goed plan, 50 serieuze posts plaatsen is toch wel veel...
25 is perfect om te doen :) en bied toch weer wat bescherming tegen oplichters of hosters die zich alleen aanmelden voor de advertentie die ze willen plaatsen :)

[QWS]
19/04/04, 15:55
en de "pakkans" bij onzin posts is groter.

superior-is
19/04/04, 15:59
Inderdaad. Daarnaast is er al een soort van 'hack' geïnstalleerd dat men niet eerder kan posten in een aanbiedingen forum. Men krijgt dan netjes te melding over bovenstaand verhaal.

Carl<n-media>
19/04/04, 16:00
Origineel geplaatst door ronaldlokers
50 serieuze posts plaatsen is toch wel veel...
25 is perfect om te doen :)
Het moet ook niet eenvoudig te doen zijn. Als je snel wilt adverteren dan moet je er maar voor betalen, niet? ;)

olafb
19/04/04, 16:17
haha.. ik lach me weer suf. Ik had die onzin gepost:s
Ik had eerst het account Olafber met 70 posts ofzo.
En toen kon ik daar niet meer in etc. Toen had ik inderdaad een nieuw account aangemaakt. En ik wou serieuze topics niet verpesten en ik dacht zo van als ik het bij een aanbieding doe prijs ik degene ook nog aan. Beetje dom maar ja. Ik had inderdaad 12 posts ofzo toen ik een aanbieding deed. Dat had ik nodig vanwege een actie die anders al was afgelopen etc.
Kan ik mijn excuses hierbij maken?
Had er ook al ruzie over gehad met de Rik maar was al opgelost!

maar inderdaad misschien kun je een tijdslimiet instellen. 50 posts is toch gewoon goed? Dan heb je tenminste actieve leden.
Maar ik zelf post niet zoveel ik lees meer! Die members bestaan toch ook?

ronaldlokers
19/04/04, 17:04
je kan ook tijdslimiet en zoveel posts doen, dat zou het beste zijn :P

McRox
21/04/04, 22:56
Misschien een goed idee om geld te vragen voor het posten van aanbiedingen/requests?

Net zo iets als op de engelstalige WHT :)

- Geen "nutteloze" aanbiedingen van leden die de regels nog niet kennen.
- Extra financiele steun voor wht, snellere server etc. :)

Rik
21/04/04, 23:53
Er is al een oplossing, deze zal vandaag of morgen in de regels verwerkt worden ;)

olafb
22/04/04, 17:59
Dat kan niet hier vertelt worden?

Rik
22/04/04, 18:22
Origineel geplaatst door IPhosting
Dat kan niet hier vertelt worden?

Als het aangepast is komt er vanzelf een bericht over ;)

superior-is
22/04/04, 20:11
Origineel geplaatst door McRox

- Extra financiele steun voor wht, snellere server etc. :)

Nóg sneller? :)

ThePostman
22/04/04, 20:19
Origineel geplaatst door superior-is


Nóg sneller? :)

Ja eigen datacenter enz. :D

superior-is
22/04/04, 20:25
Nóg een eigen datace... oh wacht even. :)

ThePostman
22/04/04, 20:29
Origineel geplaatst door superior-is
Nóg een eigen datace... oh wacht even. :)

Hoezo wacht even? ;) Ben je in het mod forum de planning voor een datacenter voor wht aan het posten? :D

reing
13/04/11, 15:30
MOD EDIT: KNIP spam!

rimote
13/04/11, 15:39
HEEL oud topic, maar zo kom je er wel :D

Pantsy
13/04/11, 15:44
Volgende keer de rapporteer knop gebruiken rimote.