PDA

Bekijk Volledige Versie : PHP er gezocht voor nieuw project.



Sen
17/04/04, 19:41
Ik zoek een PHPer voor een nieuwe website van mij. Wat de website precies inhoud laat ik hier achterwegen.

Maar wat het allemaal nodig heeft kan ik hier wel zeggen.

Een gewoon user systeem waar men zich kan regristreren en punten kan verzamelen door activiteiten te doen. Die punten zijn inruilbaar voor geld.

Ik heb al een serieuse sponser voor dit project.

Als je intresse hebt om dit te gaan maken dien je wel de benodigde PHP skils hebben en dien je structuur in je php script te hebben. Daarom graag een stuk voorbeeld scripting mee te sturen met uw aanmelding.

Wat betaald het?
Het betaald wat bepaal ik natuurlijk niet. Maar dien je een offerte te sturen.

Ook is het mogelijk om niet betaald te krijgen maar de helft van de inkomsten op te strijken.

Email = sen@xs4all.nl

TMourik
17/04/04, 20:07
Beste Sen,

wij willen graag een offerte aanbieden, maar dan zal er toch meer exact bekend moeten wezen wat er gemaakt zal moeten worden etc.]

Je kan ons bereiken op info@ict-trend.nl en dan zullen we je een offerte uitbrengen.

Met vriendelijke groet,

Tim Mourik

Scito
17/04/04, 21:35
E-mail is verzonden, ik hoop spoedig antwoord te krijgen.

xserve
18/04/04, 00:07
Zelfde hier. Als je mij een email zou kunnen sturen met wat er met het systeem moet kunnen dan ontvang je een offerte. Zie mijn sig.

Hjalmar
02/05/04, 13:23
E-mail gestuurd...

Heb je eigenlijk nog wel iemand nodig of is de functie al vervuld?
Ik hoor het graag!

Insgelijk met Flydesign:

// edit: zie nu pas dat dit topic redelijk oud is, zal voortaan even beter naar de datum kijken...

Flydesign.nl
02/05/04, 14:05
Ook ik zou graag willen helpen, maar kan met deze omschrijving van het project niet een gerichte offerte maken. Misschien kan topicstarter hier wat meer informatie plaatsen of mij per email hiervan op de hoogte stellen?

// edit: zie nu pas dat dit topic redelijk oud is, zal voortaan even beter naar de datum kijken...