PDA

Bekijk Volledige Versie : Linkup/Colinks



sjonnie
17/04/04, 12:26
Ik wil ff mijn gal spuwen betreffende Linkup/Colinks. Sinds 1,5 jaar een website via hun gehost (www.aceve.com). Bijna maandelijks!!! is deze down. De e-mail werkt maar heel af en toe. Het betreft een webwinkel dus voor mij heel belangrijk dat een en ander gewoon werkt! Ik heb al meerdere malen geprobeerd de .com site te verhuizen naar een ander hostingbedrijf echter men werkt hieraan niet mee bij Linkup. Er moet kennelijk een mailtje aan de administrator beantwoord worden omdat het een .com site betreft, en dat doen ze dus niet! Zodoende ben ik nog altijd van ze afhankelijk. Nu: 17 april 2004 is alweer de mail down.

Wie heeft deze ervaringen ook? Is er ook iemand die hier een oplossing voor weet?

John

M-BahZ
17/04/04, 13:19
Ik zal me niet negatieff over bedrijven uitlaten op publieke fora, dus ook niet over de firma Linkup/Colinks in deze.

Indien jij de domeinnaam registratie via Linkup/Colinks hebt laten verzorgen, ga ik ervanuit dat er ook gecorrespondeert is tussen jou en Linkup/Colinks.
Wanneer jij een passende oplossing wilt voor jouw probleem is het dan ook wellicht ook interessant als jij iets meer duidelijkheid verstrekt mbt. evt. gedane toezeggingen en gemaakte afspraken.
Verder speelt natuurlijk ook de aard van de overeenkomst een rol, betreft het een kortdurig contract of een voor langere tijd, zijn er garanties opgenomen in dit contract, is er sprake van wanprestatie of wordt de dienst volgens afspraak geleverd in een vorm zoals je deze redelijkerwijs mag verwachten, heb jij Linkup/Colinks al in gebreke gesteld en de mogelijkheid gegeven binnen een redelijke termijn de zaken alsnog op orde te hebben etc. etc.

oscar
18/04/04, 09:03
ik had hetzelfde met pac-ps.com, was wel de eigenaar, maar niet de contact (freehosting.nl) ik stuurde toen een fax naar internic (US) en volia, opgelost.

in de fax legde ik de situatie uit en ik stuurde geloof ik ook nog een kopie paspoort mee.

oscar

B Juris
18/04/04, 09:29
Origineel geplaatst door sjonnie
Ik wil ff mijn gal spuwen betreffende Linkup/Colinks. Sinds 1,5 jaar een website via hun gehost (www.aceve.com). Bijna maandelijks!!! is deze down. De e-mail werkt maar heel af en toe. Het betreft een webwinkel dus voor mij heel belangrijk dat een en ander gewoon werkt! Ik heb al meerdere malen geprobeerd de .com site te verhuizen naar een ander hostingbedrijf echter men werkt hieraan niet mee bij Linkup. Er moet kennelijk een mailtje aan de administrator beantwoord worden omdat het een .com site betreft, en dat doen ze dus niet! Zodoende ben ik nog altijd van ze afhankelijk. Nu: 17 april 2004 is alweer de mail down.

Wie heeft deze ervaringen ook? Is er ook iemand die hier een oplossing voor weet?

John

Uit gegevens via whois blijkt dat je zelf over de domeinnaam kan beschikken, dat je een en ander in je eigen naam hebt staan, in je eigen naam hebt gezet, en dat je kan verhuizen wanneer je maar wilt.

Waarom dan een galspuierij ?

Als de service bij colinks/linkup zo slecht is, waarom verhuis je dan niet zo snel mogelijk, tenzij de kosten voor webhosting bij een nieuwe provider een dusdanig obstakel zijn dat je wenst te blijven waar je zit.

Ik geloof dat die maandelijkse downtime waar je het over hebt maar al te zwaar is overdreven, eigenlijk een inhaking is op een probleem dat mijns inziens door Colinks/Linkup geweldig is opgelost afgelopen vrijdag.

Het woord walchelijke laster komt in mijn gedachten op, maar dat terzijde.

Ons advocatenkantoor heeft geen enkel probleem ervaren, misschien omdat onze ''winkel'' na 19:00 uur sluit sávonds.

Wij hopen nog lang met hostingbedrijf Colinks/Linkup zaken te mogen doen.

oscar
18/04/04, 10:22
en welk advocatenkantoor is dat?

NextIT
18/04/04, 11:57
Origineel geplaatst door B Juris

Wij hopen nog lang met hostingbedrijf Colinks/Linkup zaken te mogen doen. Juist ja, er duikt op WHT opeens een advocatenkantoor op dat zijn positieve mening komt geven over colinks. Beetje vreemd gevalletje.

Phobos
18/04/04, 12:11
@ oscar, NeXtIT

Vind dat jullie een beetje offtopic gaan.
Lijkt er ook op dat je de post niet begrijpt, lees hem nog maar eens "goed" door.

Verder als je bedrijven wilt afzeiken, geen probleem jongens. Maar doe dit even via de telefoon en niet op een forum.

Echter staat aceve.com gewoon op naam van John Adriaanse, en de eigenaar kan het domein probleemloos verhuizen.

Dit topic lijkt mij volkomen onnuttig.

Hierbij ook een verzoek aan de mods om dit topic te sluiten, er is geen storing op dit moment.

Dominic
18/04/04, 12:49
Origineel geplaatst door oscar
en welk advocatenkantoor is dat?

Is dat van belang dan om welk advocatenkantoor het gaat.
Ik zie van jou alleen maar nutteloze posts met gezeik over colinks/linkup.

Als je zo graag bedrijven afzeikt, doe het dan onderbouwd of laat het.
Wordt een beetje moe van de "professionaliteit" van sommige bedrijven hier.

superior-is
18/04/04, 13:20
Topic gesloten. Inderdaad, geschillen altijd op de man/vrouw spelen, daar is geen openbaar forum voor nodig.