PDA

Bekijk Volledige Versie : Klant Gegevens



wbakker-letsgoonline
16/04/04, 22:52
Ik heb een vraag. Ik weet niet of het bestaat maar als het er is zou ik het graag willen weten. Ik zoek een site programma waarmee je klant gegevens kan natrekken zoals straat postcode enof het allemaal klopt.

Hopelijk weten jullie iets

Dark Network

[QWS]
16/04/04, 22:58
Of er zo'n progamma bestaat weet ik niet, maar het is zeker te realiseren echter moet je vaak updates uitvoeren.

maar elke 4 cijfers is gekoppeld aan een gedeelte van een dorp/stad. en de twee letters zijn volgens mij uniek per straat. dus dan zou er een systeem kunnen zijn die kijkt of de straatnaam overeen komt met de 4cijfers en 2letters. Maar ik heb geen idee of zo'n systeem ook echt op de markt is.

Carl<n-media>
16/04/04, 23:00
Wat bedoel je met een "site programma"? Bedoel je een stukje software of iets wat on-line is? Je zou bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van de Nationale Telefoongids.

Flipdip
16/04/04, 23:11
www.postcode.nl

TMourik
16/04/04, 23:35
www.postcode.nl icm www.detelefoongids.nl icm www.kvk.nl (Bedrijven) kom je al een heel eind hoor :)

cridea
16/04/04, 23:38
Ik weet dat hier software voor bestaat, heb hier meerdere keren aanbiedingen voor gehad. De exacte naam weet ik helaas niet...

AlphaXS
17/04/04, 00:11
www.sidn.nl- members.. als je domein invoert en gegevens betreffende postcode / huisnummer kloppen niet, pakt ie m niet.

als je een stukje moeilijker wilt, moet je m laten checken via telefoon gids en postcode gids.

Software is er wel voor, hoe het heet geen idee.

Weet dat de software welke diverse telecom aanbieders gebruiken ook gekocht is namelijk.

Schijnt een bepaald proggie voor te zijn, echter als je dat aan wilt schaffen houd er dan rekening mee dat je hier niet zomaar voor in aanmerking komt.

wbakker-letsgoonline
17/04/04, 00:16
het was de vraag of er een site voor is of een programma, waarmee ik dus kan zien of de naam bij het adres klopt, niet dat ik een factuur stuur naar het adres onder een "fake" naam.

RonZo
17/04/04, 00:21
Probeer eens www.ikhebje.nl en dan de ikonen "zoek op adres" "zoek op nummer" "zoek op postcode" "omgekeerd zoeken" :)

netvictory
17/04/04, 00:50
Origineel geplaatst door RonZo
Probeer eens www.ikhebje.nl en dan de ikonen "zoek op adres" "zoek op nummer" "zoek op postcode" "omgekeerd zoeken" :)

Als iemand een telefoongids vermelding heeft en nog steeds op hetzelfde adres woont als een paar jaar geleden, ja, dan is het misschien wat.

Maar de straat waar ik woon staat er zelfs helemaal niet in, dus de data is minstens meer dan 2 jaar oud.

Henky!
17/04/04, 00:54
Origineel geplaatst door RonZo
Probeer eens www.ikhebje.nl en dan de ikonen "zoek op adres" "zoek op nummer" "zoek op postcode" "omgekeerd zoeken" :)

Lijkt mij ook. Telefoonboek etc.

Want welke bron je ook gebruikt, je weet nooit hoe betrouwbaar / up to date het is.

Misschien http://www.vananaarb.nl/default.asp?link=eaddress? Dat is een 'adresverificatie ‘tool’ zoals ze zelf zeggen.

Google zoeken met 'Adres Controle' levert dit stukje software op: http://www.softwaregids.nl/details_titel.php4?naam=Adres+Controle+Module

En anders een prive detective....


Henky!

cridea
20/04/04, 14:10
Toevallig krijg ik zojuist weer reclame van deze gasten.

http://www.qas.nl

Bojhan
24/04/04, 16:39
Die heb ik al eens vaker gezien, ik geloof dat dit wel aardig werkt. Het kost alleen naar eigen zege enorm duur

ThePostman
24/04/04, 16:47
Origineel geplaatst door AlphaXS
www.sidn.nl- members.. als je domein invoert en gegevens betreffende postcode / huisnummer kloppen niet, pakt ie m niet.


Inderdaad, heb ik ook wel eens meegemaakt :)

Faceless©
24/04/04, 16:53
Origineel geplaatst door Dark-Network
het was de vraag of er een site voor is of een programma, waarmee ik dus kan zien of de naam bij het adres klopt, niet dat ik een factuur stuur naar het adres onder een "fake" naam.

Als je een factuur stuurt heb je toch een naam en een adres? Dat kan je toch gewoon doodeenvoudig opzoeken in de telefoongids.nl? En anders bel je even naar dat nummer dat je dan krijgt?

Of zie ik dat gewoon verkeerd?