PDA

Bekijk Volledige Versie : linkup down?



dirk staes
16/04/04, 20:35
zo te zien ligt het netwerk van linkup eruit...
Kan iemand dan verifieren?

NextIT
16/04/04, 20:41
Als ik naar www.linkup.nl ping, dan heb ik ongeveer 80% packetloss, dus volgens mij is er inderdaad wel iets mis daar.

Carl<n-media>
16/04/04, 22:01
Ik heb 100% packetloss :(.

David
16/04/04, 22:13
Hier lag het rond 20 uur ook plat

Booster
16/04/04, 23:49
Ik zag hier (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=38918) iets staan over een DDoS.

Verder wil ik iedereen vragen niet te reageren in die thread, tenzij je daadwerkelijk ervaringen hebt met Colinks.

Savvas
17/04/04, 19:02
Beste mensen,

Nou spijt het mij zeer voor het volgende taalgebruik maar ik vind het volstrekte bullshit hoe jullie je op lopen te winden over een voorval waar verreweg omheen word gedraait.

Wij nemen 3 racks af bij linkup en monitoren onze diensten continue met verscheidene services, onze uplink heeft er geen moment uitgelegen, net zo min als bij andere klanten van linkup. Er ontstond slechts een hoge ping waar sommige gamers last mee kregen.

De hele boel word hier door een paar trieste figuren verschrikkelijk opgenaait en dat zijn we nu meer dan zat.

Ik wens geen reactie op deze post, denk alleen even na bij je zelf voordat je de volgende keer oordeelt.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

Enterprise Networks
NOC Adminnistrator

Dennis
17/04/04, 19:06
Maar uh... linkup.nl en colinks.nl zijn wel down? En die klanten ook, dus dan boeit het hun toch niet zoveel dat jullie nog helemaal up zijn als Linkup-klant?

Savvas
17/04/04, 19:07
Origineel geplaatst door DennisCitus
Maar uh... linkup.nl en colinks.nl zijn wel down? En die klanten ook, dus dan boeit het hun toch niet zoveel dat jullie nog helemaal up zijn als Linkup-klant?

Die zijn tijdelijk offline gehaald omdat mensen die schijnbaar graag een aanval willen verstrekken.

superior-is
17/04/04, 19:47
Ergo, netwerk is nog lekker up enkel de webserver van linkup is tijdelijk down geplaatst?

Savvas
17/04/04, 20:16
Origineel geplaatst door superior-is
Ergo, netwerk is nog lekker up enkel de webserver van linkup is tijdelijk down geplaatst?

Voor zover mij is verteld is er een IP ontbind waar de sites op stonden van colinks/linkup.

oscar
18/04/04, 10:04
wat is een IP ontbind? omgekeerde van bind?

Dominic
18/04/04, 10:14
een IP ontbinden, zodat het niet meer actief is op een bepaalde server.
Zie het als null-routeren

Phobos
18/04/04, 12:17
@Oscar.

In het verleden heb je aangegeven geen klant van ons te (willen) zijn, volgens mij ondervind je dan ook geen hinder aan een dergelijke storing.
Ik verzoek je bij deze dan ook niet meer te reageren in dit topic, de posts die je maakt zijn volkomen onnuttig. Verder heeft ons netwerk geen downtime ondervonden en verzoek ik de mods bij deze ook dit topic te sluiten.

P.S. Onze sites zijn offline, maar de webhosting klanten niet. Waarom de sites offline zijn lijkt mij niet van belang.

superior-is
18/04/04, 13:22
De strekking lijkt me duidelijk.