PDA

Bekijk Volledige Versie : Reclame



SNS
15/04/04, 23:44
Ja dames en heren, hoe maken jullie reclame? Of doen jullie daar niet aan?
Ikzelf heb reclame op de lokale televisie en mond op mond reclame natuurlijk, maar die tellen we niet mee.

En wat vinden jullie zelf van het versturen van post naar bedrijven met geadresseerde reclame?

Wat een vragen, en dat voor een donderdag avond rond kwart voor 12. :)

[QWS]
15/04/04, 23:47
Wij willen wel wat aan internet advertenties gaan doen echter zoeken we nog naar de juiste sites om op te adverteren.

Momenteel doen we niets aan reclame, en moeten we het hebben van onze bestaande klanten en site's als deze. Maar misschien leuk dat de bedrijven die wel adverteren ook hun ervaringen posten van de site's waar ze op adverteren. daar zouden wij zeker wat aan hebben in ieder geval.

RonZo
16/04/04, 00:11
Origineel geplaatst door tklaver
Ja dames en heren, hoe maken jullie reclame? Of doen jullie daar niet aan?
Ikzelf heb reclame op de lokale televisie en mond op mond reclame natuurlijk, maar die tellen we niet mee.

En wat vinden jullie zelf van het versturen van post naar bedrijven met geadresseerde reclame?

Wat een vragen, en dat voor een donderdag avond rond kwart voor 12. :)
Als je een jongen bent wil ik van jou geen "mond op mond" reclame :p
En als je een fax wilt sturen aan me... doe dat ook maar niet ;)

Maar goed, ik doe bijna niets aan reclame en toch blijven er klanten zich melden. Het lijkt er bijna op dat mensen eerder zaken willen doen met een partij die zich op de achtergrond houd....

TMourik
16/04/04, 00:52
Origineel geplaatst door RonZo
Maar goed, ik doe bijna niets aan reclame en toch blijven er klanten zich melden.hetzelfde geldt voor ons. Eigenlijk geen reclame, behalve mond tot mond reclame.

Het lijkt er bijna op dat mensen eerder zaken willen doen met een partij die zich op de achtergrond houd.... Dat idee had ik ook al ja :)

Flexis Hosting
16/04/04, 09:32
Mond op mond reclame en banners / logo's op een sponsorsite.

Verder gaan wij binnenkort op een aantal grote sites adverteren :)

Rik
16/04/04, 09:50
Mond-tot-mond en mond-op-mond reclame :D

Verder een hoop startpagina's en wat verwante websites...
M.b.t. NETadvice is het beperkt, andere concepten wordt weer wel "betaald" gepromoot...

Carl<n-media>
16/04/04, 15:09
Wij maken op de volgende manieren reclame:

- Mond op mond reclame
- Google.nl / google.be
- Web hosting directories
- Sponsor sites
- Reclame folders
- en nog op een aantal andere web sites...

olafb
16/04/04, 16:16
Ja ik zit er ook over te denken.. Maar heeft google bijv. nog zin?Omdat tegenwoordig zoveel mensen het doen.. Zelf hebben wij voor het overgrote deel bedrijven als klant. Dus wij zijn een beetje aan het orienteren op wat vakbladen ofzo..
Mocht je ergens al geadverteerd hebben Hoe beviel dat? levert het wat op?

paulvogels
27/04/04, 16:25
Ik doe veel aan mond op mond reclame

Vis. kaartjes uitdelen werkt ook altijd.
En als ik een website maak krijgt de klant 5% korting als er op site:

Website ontworpen door "WEBSITE" en een logo

Verder heb ik een paar keer een advertentie geplaatst in grotere magazine's

En adverteer regelmatig in de wijkblaadjes

Fora bezoeken en mensen daarmee helpen werkt ook dus mensen zoek je nog iets ga dan naar: ***SPAM*** <- grapje (zoek maar effe)

Rik
27/04/04, 16:56
Origineel geplaatst door paulvogels
Ik doe veel aan mond op mond reclame



:huh: dat doen jouw klanten als het goed is voor jou...

Mond-tot-mond krijg je zodra men tevreden is over reeds afgenomen producten (ervaringen).
Door puur mensen in te fluisteren dat je goed bent zul je weinig extra klanten vinden.

root
27/04/04, 17:22
Als je echt een goed klantenbestand wilt hebben zul je een antal jaren flink wat geld moeten inversteren in adverteren. Zelf heb ik 3 jaar continu geadverteerd a rond de $3000 per maand. Het heeft mij opgeleverd wat ik er uit wilde halen. Nu is dit niet meer nodig omdat de flow continu blijft. De reeds bestaande klanten zorgen voor zat nieuwe klanten.

ThePostman
27/04/04, 17:46
Ah reclame in de bus: € 10,- week. :) Connexxion!

Doe ik niet aan hoor, maar voor de mensen die wat reclame willen maken :) Zelf als ik ooit een bedrijf opstart zou voor 40 euro per maand best een leuk kaartje van een aardig groot formaat in de bus hebben hangen. Waar dagelijks tientallen mensen naar kijken, wat doe je anders in de bus dan lezen wat er op de wanden staat?

Kijk anders even op:
http://www.connexxion.nl/website/home.asp

Evilarlos
27/04/04, 17:47
Momenteel doe ik nog vrij weinig aan reclame. Wat banners en een mail actie (een gerichte :P geen spam :D). En ik ben van plan binnenkort wat reclame te gaan maken in het lokale krantje.

Anestheologist
27/04/04, 17:54
Paar banners, en wat reclame projecten op startpagina's, en voor de rest mond op mond ;)

skyhosting.nl
27/04/04, 23:59
Wij gaan binnenkort een aantal folders verspreiden. Ben benieuwd of dat werkt. Verder gaan we binnenkort een aantal banners verspreiden en natuurlijk site's sponsoren...

The MAzTER
28/04/04, 00:30
Wij zetten NSR op elke schaap die we tegen komen ;)

ThePostman
28/04/04, 21:53
Origineel geplaatst door The MAzTER
Wij zetten NSR op elke schaap die we tegen komen ;)

Haha LOL, binnekort groot op het nieuws:
"Schapen gebrandmerkt met de letters NSR. Politie is een grote zoekactie gestart naar de dader".

Reclame folder is toch hardstikke duur? Heb ik trouwens nog nooit gezien.

sity
28/04/04, 22:26
wij willen binnenkort als we beginnen aan sponsoring gaan doen en dan vooral webmaster gerichte websites.

Bojhan
28/04/04, 23:48
Zelf maak ik liever gebruik van mond tot mond reclame, alleen het aanpakken hiervan werkt eigenlijk wel wat ingewikkelender dan ik dacht.

Ik probeer contact te leggen met personen die hoog in die community zijn.

TMourik
29/04/04, 00:56
We gaan volgende week in de (lokale) krant komen, eens zien wat voor response dat gaat hebben. Ben benieuwed.

We Are Online
29/04/04, 08:23
Ben nog niet zo heel lang bezig maar tevreden klanten => mond-op-mond reclame werkt volgens mij het beste...... Enkel ga ik ook uitproberen wat het resultaat van direct mailing is....... (sponsoring is ook top volgens mij)