PDA

Bekijk Volledige Versie : Isphost / Quality Web?



rjames
15/04/04, 23:50
Begin het nu een beetje erg zat te worden. Eerst klant van ISPHOST.NL. Die zijn de afgelopen tijd al een aantal maal down gegaan. Tenminste, server is twee keer verhuisd. Dus twee keer kreeg de server een nieuw IP adres. Ik dus twee keer alle IP verwijzingen op mijn web-site aan moeten passen (heb daar geen domeinnaam dus gebruik op mijn web-site het IP adres in de verwijzingen naar heel wat foto's). Beide keren was de verhuizing onaangekondigd. De afgelopen week ineens een e-mail dat ISPHOST overgenomen is door Quality Web. De klanten zouden daar nog een schrijven over krijgen. Nog niets gezien en wat denk je? Heb nu allemaal broken links op mijn web-site omdat ze waarschijnlijk weer iets met de server aan het doen zijn. Leuk begin dus met Quality Web.

Kan iemand mij a.u.b. adviseren met welke Web Hosting provider ik het best in zee kan gaan? Ben dit soort verrassingen namelijk meer dan zat.

Bedankt.

[QWS]
16/04/04, 00:03
Wij waren in onderhandeling met ISPhost , maar dit is toen niet doorgegaan. Ik kan u verzekeren dat de accounts nog helemaal niet door ons bekeken zijn , laat staan verhuisd. We waren aan het kijken naar de mogelijkheden. ISPhost heeft zich toen teruggetrokken.

Een verhuizing is dus niet gedaan, en al onze klanten draaien gewoon .dus ik denk dat het aan de huidige server van ISPhost ligt.

Wat betreft de mailing, daar kan ik je helaas weinig over zeggen. behalve dat het niet klopt wat erin staat.

Het beste kan je even wachten op een reactie van ISPhost hier.

Met vriendelijke groet,

Maarten Kuijf

Andrew
16/04/04, 00:04
Waar ze reseller zijn (ep-networks) liggen op dit moment plat dus...

[QWS]
16/04/04, 00:09
Voor de duidelijkheid:

ISPhost staat helemaal los van Quality Web Support. Wij hebben niets met ISPhost te maken verder.

Onze servers zijn dan ook gewoon up.

Savvas
16/04/04, 00:26
Geachte relatie,

Doordat een client van ons incorrect om is gegaan met zijn/haar accounts zijn er een aantal configuratie files verdwenen. Aangezien de server met directadmin werkt worden alle user bestanden uit aparte httpd.conf geladen, deze waren echter bij enige users verdwenen bij deze client. Hierdoor kon de apache webserver niet succesvol herstarten.

Het probleem is inmiddels verholpen door handmatig de bestanden te herstellen.

Gericht aan de heer James:

Al onze klanten zijn door middel van een uitgebreid PDF bestand op de hoogte gesteld van geplande werkzaamheden, aangezien u niet direct bij ons aangesloten staat kan ik u hier verder niets over mededelen.

Graag verdere vragen of opmerkingen via e-mail.

Ik dank u vriendelijk voor uw aandacht en bied namens het EP Networks team onze verontschuldigingen aan.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

NOC Administrator

FSCJasper
16/04/04, 11:23
Beste heer James,

De overname van Quality-WS is op het laatste moment gestopt, van onze kant. Een andere bieder gaat waarschijnlijk vandaag Isphost overnemen. Quality-WS staat er dus totaal buiten. Iedereen krijgt vandaag opnieuw een mailing over deze overname, inclusief gegevens over de nieuwe manager. Opnieuw excuses voor de ongemakken,en voor meer klachten/informatie,gelieve ons in het vervolg een email te sturen zodat wij u op de hoogte kunnen stellen van het mogelijk probleem.

Met vriendelijke groeten,
Jasper Oelers

The MAzTER
16/04/04, 13:46
al die moeite om je bedrijf te starten Jasper en nu ga je stoppen?

FSCJasper
16/04/04, 15:44
Het heeft verschillende redenen. Het is zeker niet dat ik er geen lol meer in heb, of dat ik gefaald heb in een manier of iets degelijks. Als je wilt kan ik je op msn uitleggen waarom..hoeft voor mij niet op een openbaar forum te staan:)